D E E P M O O D
الذهاب إلى القناة على Telegram
Peace ✌🏼 ⬇️ Spotify playlist https://open.spotify.com/playlist/501J7Lyxk0FUb2nKwFYzKz?si=5kccoxFbTd-GfCmAPYrIMw&pi=M__CzE1QTXOjF
إظهار المزيد3 125
المشتركون
-424 ساعات
-287 أيام
-15930 أيام
أرشيف المشاركات
3 125
اولین بار که این دیالوگ بین “رابین ویلیامز” و “امبت دیویتس” رو دیده بودم درکش نکرده بودم سالها گذشت و امروز میتونم بفهمم که
(( اشتباه کن فقط به خاطر اینکه اشتباه کرده باشی)) یعنی چی..
بورخس در ۸۵ سالگی گفته بود:
“اگربتوانم یکبار دیگر زندگی کنم میکوشم بیشتر اشتباه کنم نمیکوشم بی نقص باشم”
@DeepMoodd
3 125
Cause I'm only a crack in this castle of glass
Hardly anything there for you to see
For you to see...
@DeepMoodd👀🎧
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
