D E E P M O O D
الذهاب إلى القناة على Telegram
Peace ✌🏼 ⬇️ Spotify playlist https://open.spotify.com/playlist/501J7Lyxk0FUb2nKwFYzKz?si=5kccoxFbTd-GfCmAPYrIMw&pi=M__CzE1QTXOjF
إظهار المزيد3 124
المشتركون
-424 ساعات
-287 أيام
-15930 أيام
أرشيف المشاركات
3 124
نمیدونم چجوری بگم ولی اونجایی که چشمت دنبال یه ماشینو پلاکِ آشنا میگرده تَه تَه دلتنگیه
3 124
تو بذار روحت که پیر شد برو
چشات که خمار و اسیر شد برو
تو یه روز بارونی نمناک و خیس
رویای قدیمیت که تعبیر شد برو
3 124
تو بذار روحت که پیر شد برو
چشات که خمار و اسیر شد برو
تو یه روز بارونی نمناک و خیس
رویای قدیمیت که تعبیر شد برو
@DeepMoodd
3 124
دلتنگی برام همیشه عجیبترین حس دنیاست. حسی مستقل که به زمان و مکان ربطی نداره. به مرور در ناحیه چپ قفسه سینه، گوشهای از قلب بوجود میاد، از بین نمیره و فقط از شخصی به شخصی دیگر تغییر میکنه. دلتنگی، این حس attention whore، خودش رو با دردهای خفیفی در لابلای نفس کشیدن، بین سلولهای بدن نشون میده. آدم با دلتنگی زاده نشده ولی بیشک دلتنگ میمیره، دلتنگ جایی، زمانی، بویی، لبخندی، آدمی...
Biizz💤
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
