ar
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

الذهاب إلى القناة على Telegram
9 683
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
-3730 أيام
أرشيف المشاركات
اگر قرار مساوی کنیم، راضی به باختیم. دیگه اونجوری درویش و بالگرد توجیه ندارن

درویش برو

فیروز کریمی یه خاطره تعریف می کرد می گفت تو یکی از تیم ها جلسه فنی گذاشتیم برای جذب بازیکن.‌ یکی از دستیارها گفت ما باید بازیکنی داشته باشیم که رو نیمکت باشه و وقتی میاد تو زمین از نفر فیکس بهتر باشه. گفتم خب دانشمند همچین بازیکنی را چرا نباید از اول بزاریم تو ترکیب؟ حالا حکایت احمدزاده است و میلاد محمدی و هاشمیان.

خب الحمدالله گل هم خوردیم خدا قوت البته بهتر که گل بخوریم . با مساوی ها فرق نداره. حداقل دیگه کادر فنی بابت باخت نمیتونن دفاعی کنن . خسته نباشی هلیکوپتر

با یه نفر ، دزدی هم نمیرن ، هاشمیان تک مهاجم بازی میکنه تو تهران

یه دفاع چپ داشتیم محسن ربیع خواه. ادای نقی معمولی را در می آورد. کسی ازش خبر داره؟ بیاریمش دفاع چپ بازی کنه

اقا وحید هر چه محترمانه بهت گفته میشه انگار نمیخوای بفهمی با این کارها از تو سرمربی ساخته نمیشه نهایتا یه دستیار قیف چین بتونی باشی دست بردار ، برو داری با آبروی خودت بازی می کنی خودت و احمدزاده را با هم نابود کردی

پیام...

فیکس بودن احمدزاده در دفاع چپ اگر ناشی از فهم فنی هاشمیان و کادرش است معلوم میشه چیزی نمی فهمن و باید بره اگه دلیل غیر فنی داره که قطعا باید بره

درویش جان برو خان برو برادر برو بهترین مدیر دنیا برو هاشمیان هم با خودت ببر

با این سبک بازی بی هدف و الله بختکی ، اگه نبازیم مساوی می کنیم. نه طرحی نه برنامه ای نه هدفی

در سبک کنونی پرسپولیس، نحوه گردش توپ در میانه میدان بیش از حد متکی بر پاس‌های عرضی و حتی رو به عقب است که نه‌تنها ریتم بازی را کند می‌کند، بلکه موجب افزایش فاصله خطوط و قطع ارتباط سریع میان هافبک‌ها و مهاجمان می‌شود. مدافعان کناری هم کم اثر هستند.این تأخیر در انتقال توپ، به ویژه در برابر تیمی منظم مانند گل‌گهر، فرصت کافی برای بازآرایی و استقرار کامل ساختار دفاعی حریف فراهم می‌آورد. نتیجه آن، کاهش موقعیت‌های خلق‌شده از جریان بازی و وابستگی بیشتر به ضربات ایستگاهی یا تک‌موقعیت‌های فردی برای گشودن دروازه است؛ راهکاری که از نظر برنامه‌ریزی تاکتیکی نمی‌تواند به عنوان منبع پایدار گلزنی محسوب شود.

تا دفاع چپ و راست در حمله شرکت فعال نداشته باشند تیم راه نمی افتد. احمدزاده که نشان داده دفاع چپ نیست. براجعه هم در ارسال ها
تا دفاع چپ و راست در حمله شرکت فعال نداشته باشند تیم راه نمی افتد. احمدزاده که نشان داده دفاع چپ نیست. براجعه هم در ارسال ها مشکل داشت. امیدواریم این ضعف رفع شده باشد

رای فیفا شامل ماشاریپوف می شود؟ ماشاریپوف در لیست استقلال در سازمان لیگ ثبت نشده. اینکه با استقلال قرارداد دارد یا ندارد مهم
رای فیفا شامل ماشاریپوف می شود؟ ماشاریپوف در لیست استقلال در سازمان لیگ ثبت نشده. اینکه با استقلال قرارداد دارد یا ندارد مهم نیست. فیفا در ۵ رای صادره استقلال را از ثبت بازیکن جدید منع کرده . عبارتregistering any new players که در رای آمده ناظر بر ثبت بازیکن است. هر بازیکنی که از لیست فعلی خارج باشد نمی تواند ریجستر یا همان ثبت شود. پس ماشاریپوف هم در صورت بقای محرومیت استقلال، حق ثبت قرارداد در سازمان لیگ را ندارد. استقلال از عقد قرارداد منع و محروم نشده. می تواند با هر بازیکنی قرارداد منعقد نماید اما حق ثبت قرارداد را در سازمان لیگ ندارد. این محرومیت شامل هر بازیکنی است که تاکنون در سازمان لیگ ثبت نشده است

پیروز قربانی با این مصاحبه اش👆 یک کلاس درس برای همه مربیان ایرانی برگزار کرد. کاش همه یاد بگیرند بهانه نیاورند

بر خود لازم می دانم مراتب تقدیر و سپاس خود را از جناب آقای حسین ابراهیمی و سرکار خانم فرهادی در انتشارات زرنوشت ابراز نمایم ک
+5
بر خود لازم می دانم مراتب تقدیر و سپاس خود را از جناب آقای حسین ابراهیمی و سرکار خانم فرهادی در انتشارات زرنوشت ابراز نمایم که مدتهاست زحمت نشر مکتوبات من را متقبل شده اند. نشر ۱۳ اثر در زمینه های حقوقی، رمان، روانشناسی حاصل زحمات این عزیزان است.

سیدورف به مدیران استقلال گفته در شرایط فعلی و بحث تحریم ها و دغدغه شرایط احتمالی جنگی ، پیدا کردن مربی خارجی که به ایران بیاید سخت است. تنها گزینه ایرانی مدنظر استقلال مجیدی است که فعلا نه خودش تمایلی به حضور در ایران دارد و نه احتمالا بتواند به راحتی مجوز فعالیت بگیرد. ساپینتو مثلا ماندنی شد اما اگر گزینه خوب خارجی پیدا شود یا مجیدی بیاید ، حتی اگر مقابل چادرملو برنده هم شوند او رفتنی خواهد بود.

پیشنهاد استقلال به ساپینتو دریافت ۵۰ درصد مطالبات و جدایی خواهد بود. ساپینتو اما خود را مقصر نمی داند و کم کاری بازیکنان و بی توجهی به خواست کادر فنی را عامل ناکامی استقلال می داند. اگر ساپینتو بپذیرد و رفتنی شود ، فعلا خسرو حیدری سرمربی موقت خواهد شد و سپس سیدورف برای استقلال سرمربی جدید معرفی خواهد کرد. جباری و سهراب بختیاری زاده سرمربیگری موقت را نمی پذیرند.

اینکه اوضاع استقلال به طنز شباهت دارد دلیلی بر آن نیست که مشکلات پرسپولیس را نبینیم. مشکلاتی که تمام و کمال به مدیریت درویش بر می گردد. استقلال به المحرق ببازد یا ببرد، از الوصل یک گل دریافت کند یا هفت تا، فرقی به حال درویش ندارد. او باید برود. ماندنش پرسپولیس را بدتر از امروز استقلال خواهد کرد. برو ، همین امروز