9 683
المشتركون
+624 ساعات
+67 أيام
-3530 أيام
أرشيف المشاركات
9 682
خدایی استقلالی ها چه می کشند با این بازیکنان😂 یه امروزی خواستیم ببرند.تک به تک هم میزنند تو دست حسینی
9 682
ساپینتو جان یه مساوی حداقل بگیر از سپاهان. اگه بردی هم که بهتر.
هم خودت اخراج نمیشی هم سپاهان از ما فاصله نمیگیره
9 682
یادتونه هفته آخر لیگ بود، استقلالی ها می گفتند باید به سپاهان ببازیم تا پرسپولیس نره آسیا؟ حالا هفته آخر نیم فصله. از زمان دوچرخه سواران و تاج تا امروز سابقه بستن تیم به این گرونی را نداشتن.
فردا با سپاهان بازی دارند. وسط های جدول دست و پا می زنن.یه هفت تا تو همون آسیایی که گفتن مبادا ما بریم، خوردن و بساط خنده و مضحکه الوصل برای هر هفته را جور کردن. ده ساله دربی را نبردن. ساپینتو براشون پادشاه بود حالا شده بدترین مربی. بازیکنان گرانقیمت و مثلا یاغی شون دارن به دری میزنن از لای درزهای پنجره بسته فرار کنن.
اینجوریه دنیا. حالا شما هر وقت پاش افتاد بگید ما بهترینیم. دم تون گرم متخصص ها. گفتیم یادتون بیاریم هفته آخره و ببرید خامه رو کیک ما میشید بعدا نبرید که زلزله می افته تو باشگاهتون. یه وضعیه اصلا. سنگ کاغذ قیچی کنید و الهی به امید تو. وضعتون خیلی خرابه.
9 682
تصمیم مدیران استقلال آیینه تمام نمای فوتبال ایرانی است.
بدیهی است طرح چنین گزارهای که ابقا یا برکناری سرمربی یک تیم صرفاً به نتیجه یک مسابقه خاص مقابل سپاهان موکول شود، نه با اصول حرفهای مدیریت ورزشی همخوانی دارد و نه با منطق ارزیابی فنی مستمر سازگار است؛ چرا که عملکرد یک سرمربی باید مبتنی بر مجموعهای از شاخصهای فنی، مدیریتی و انضباطی در طول فصل ارزیابی شود و تقلیل این فرآیند پیچیده به نتیجه یک دیدار، ولو مهم، بهمنزله نادیده گرفتن کلیه بازیها، تصمیمات تاکتیکی و نتایج پیشین است و این پرسش جدی را ایجاد میکند که آیا تاکنون اساساً ارزیابی جامع و مدونی از عملکرد این مربی صورت گرفته یا اینکه سرنوشت او صرفاً بر مبنای یک رویداد مقطعی و احساسی تعیین میشود.
ما در ایران مدیریت نوین فوتبال را تدریس می کنیم
9 682
روزی که این مطلب را می نوشتم مثل روز برایم روشن بود که رامین رضاییان خیلی زود به بن بست می رسد. او دفاع کردن را بلد نیست و بدتر اینکه دوست هم ندارد.
بلایی که سر او آمده قابل حل نیست. ساپینتو هم برود باید پذیرفت رقیب رضاییان ، آسانی است نه حردانی. کدام مربی در این شرایط او را فیکس می کند؟
ساپینتو هم اگر بماند و باشگاه با اصرار ، رضاییان را نگه دارد می شود ماجرای عارف آغاسی. باشگاه او را نگه داشت اما میخ نیمکت شد. به سرمربی نمی شد ترکیب را تکلیف کرد.
9 682
استقلال به سپاهان ببازد ، ساپینتو جایش را به سهراب بختیاری زاده خواهد داد. سهراب به اضافه دستیاران خارجی.
استقلال به دنبال بازگرداندن مجیدی بود اما او تمایلی به فعالیت در ایران نداشت.
9 682
یادش بخیر
زلاتکو برادر برانکو سرمربی برق شیراز بود.تیم می باخت.
هیئت مدیره و آقای صالحی مدیرعامل وقت برق جلسه میگرفتند اولتیماتوم می دادند که بازی بعدی ببازی اخراجی.
زلاتکو با همان خونسردی از جلسه می اومد بیرون بازی بعد را می برد. جو عالی می شد. برق منطقه ای فارس پاداش می داد. بازی بعد دوباره می باخت .
داستان زلاتکو و ساپینتو خیلی شبیه هم است.
9 682
نگران دو نفریم
برای اعلام سلامتی، توییت و استوری بزنند لطفا
فکت رسانه ای واعظی و تاجرنیا
لطفا جمعی را از نگرانی خارج کنید.
لامصب جوری هم باختند که فقط می شود باخت را گردن ساپینتو انداخت. هیچ فکت رسانه ای باقی نمانده.
9 682
که هر تیمی رفت صدر آن را پایین کشیدند. جناب خسرو خان چه خبر از فوتبال مدرن و فوق حرفه ای تیم تان؟ اوضاع آن اواسط جدول خوب است؟ با پول نفت مملکت کیف می کنید؟ بهانه جدیدی نداری برایمان قصه ببافی بخندیم؟
هوای تیم تان چطور است؟ مدیر توییتی تان در چه حال است؟ راستی هفته بعد با سپاهان صدرنشین بازی دارید. قرار است صدرنشین را پایین بکشند؟
چقدر استقلال. با شماها خوار شده. چقدر آن نیمکت را کوچک کرده اند. رقیب هم رقیب قدیم.
9 682
منهای ورزش
شرایط اقتصادی مملکت اینجوریه که دیگه اون پسر عموی عبدلای(عبدالله) افغان هم که سکه پیدا می کرد و پیام می داد پنجاه پنجاه، دیگه خبری ازش نیست.
9 682
وی ای ار که آمد گران قیمت ترین تیم تاریخ استقلال پرپر شد. نه دربی را بردند نه جایگاهی بالاتر از پرسپولیس پیدا کردند. در آسیا هفت تایی شدند و در جام حذفی دسته دوم فعلا با اشتباه داوری مانده اند.
پول نفت هم چاره ساز نشد
9 682
قرار بود با باخت احتمالی مقابل المحرق ، ساپینتو اخراج شود. نباختند و ماندنی شد.
امروز باختند تا بلاتکلیف شوند. حالا سپاهان را ببازند او می رود اما اگر نباخت باز بلاتکلیف می شوند.
چه بازی باحالی است سپاهان و استقلال. هر نتیجه ای کسب شود پرسپولیسی ها می خندند.
حالا برو بباز
9 682
رامین رضاییان اظهارات ساپینتو را تکذیب کرد: خودش به ایجنتم گفت به رامین بازی نمی رسد و بهتر است برود
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
