ar
Feedback
پایگاه اینسومنیا.(ایــران)

پایگاه اینسومنیا.(ایــران)

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 💭 ‌ ‌ ‌ we’ll always stay together, like yesterday and today . ‌ ‌ ‌ - @DCs0mniabot‌ ‌‌ liecve.t.me

إظهار المزيد
1 156
المشتركون
+324 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-2930 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
میشه دو تا ناز بدید اینجا رند بشیم:(

لطفا اگه اونر هستید این پیام رو فور بزنید جوین شم، تلگرامم خیلی شلوغه 🩷

از اینجا سین و ریکت بزنین💕

sticker.webp0.00 KB

‌ ‌ 🐰 — به لطف شما، دریمکچر وجود داره~ خوب، یعنی الان باید با شما خداحافظی کنیم؟ یک بار دیگه از همه بابت آرزوهایتون در نهمین سالگردمون بسیار سپاسگزاریم. خداحافظ! "آهنگ Fireflies رو پخش کردند و به نوبت برای خداحافظی اومدن"

‌ ‌ 🐶 — اونی، بخش مورد علاقه‌ام از البومت رو نشون بده ‌ ‌ 🐺 — سورپرایز~! (این یه اسپویل بود اون موقع البوم شیون نیومده بود) ‌ ‌ 🐶 — خیلی دوستش دارم~

"آهنگای مورد علاقشون رو میگن" 🐺🐼🦊: Boca 🐰🐥: Bonvoyage 🐶: Good Night

‌ ‌ 🐱 — دلم برای همه شما تنگ شده~ ‌ ‌ دوکه — ما هم دلمون برای تو تنگ شده ‌ ‌ 🐺 — رفیق واقعاً دونگی تماس رو قطع کرده؟ ‌ ‌ 🐥 — اون گوشی رو گذاشت! ‌ ‌ 🐼 — او این کار را نکرد ‌ ‌ 🐱 — چی؟

‌ ‌ 🐺 — در "Wind Blows" حال و هوای رقص بیشتری هست، و حرکات نمایشی "DEMIAN شبیه ربات‌هاست ‌ ‌ خب، شما متوجه منظور من شدید، نه؟ و بعد دوباره باید مثل ربات برقصم

وسط پست گذاشتن نتم قطع شد💔

‌ ‌ 🐺 — اونی، دوست داری تو دهمین سالگرد چه کاری انجام بدی؟ ‌ ‌ 🐰 — امیدوارم بتونیم البوم جدیدی منتشر کنیم

‌ ‌ 🐰 — ما همه دلتنگت هستیم ‌ ‌ 🐱 — من هم دلتنگ همه شما هستم ‌ ‌ دوکه — *همه شروع به تشویق بلندتر از یکدیگه می‌کنند* ‌ ‌ 🐱 — می‌دانید چه چیزی واقعاً خنده‌داره؟ این خیلی آشفته هست

‌ ‌ 🐶 — دونگ-آ، همه میگن زبان کره‌ای‌ات بهتر شده ‌ ‌ 🐱 — اوه، ممنونم!!

‌ ‌ 🐱 — سلام!! تبریک میگم ‌ ‌ 🐺 — اون گفت: "تبریک میگم" ‌ ‌ 🐱 — سلام، این هاندونگ از دریمکچر است! ‌ ‌ 🐥 — دونگ-آ، مشغول ک
‌ ‌ 🐱 — سلام!! تبریک میگم ‌ ‌ 🐺 — اون گفت: "تبریک میگم" ‌ ‌ 🐱 — سلام، این هاندونگ از دریمکچر است! ‌ ‌ 🐥 — دونگ-آ، مشغول کاری؟ ‌ ‌ 🐱 — من در شانگهای هستم! ‌ ‌ 🦊 — داری کار می‌کنی؟ ‌ ‌ 🐱 — برنامه فردای منه

اینجا دیگه دخترا زنگ زدن به دونگی

‌ ‌ 🐥 — دوست دارین توی دهمین سالگردمون چه کاری انجام بدیم؟ ‌ ‌ 🐶 — دوست دارم بازی تو رو مثل روزهای اول بازی کنیم ‌ ‌ 🐥 — همان بازی با آدم دویدن؟

‌ ‌ 🐶 — نمی‌تونم صبر کنم تا بالاخره بتونم بطری الکل رو باز کنم! ‌ ‌ 🐰 — الکل؟؟ ‌ ‌ 🦊 — تو؟ اما حتی نمی‌تونی تحملش رو داشته
‌ ‌ 🐶 — نمی‌تونم صبر کنم تا بالاخره بتونم بطری الکل رو باز کنم! ‌ ‌ 🐰 — الکل؟؟ ‌ ‌ 🦊 — تو؟ اما حتی نمی‌تونی تحملش رو داشته باشی. ‌ ‌ 🐶 — خنده

‌ ‌ 🐰 — راستی، دونگی قبلاً به ما زنگ زده بود. بنظرتون الان باید دوباره بهش زنگ بزنیم؟ ‌ ‌ 🦊 — به نظرم الان برنامه‌ای داره

‌ ‌ 🐥 — من امروز انگشترم رو دستم نکردم ‌ ‌ 🐺 — چرا این کار رو نکردی؟ ما بهت گفتیم که دستت کنی ‌ ‌ 🐥 — کسایی که امروز انگشت
‌ ‌ 🐥 — من امروز انگشترم رو دستم نکردم ‌ ‌ 🐺 — چرا این کار رو نکردی؟ ما بهت گفتیم که دستت کنی ‌ ‌ 🐥 — کسایی که امروز انگشتر دستشون نکردن رو بالا ببرند! ‌ ‌ 🦊 — 😬✋

‌ ‌ 🐥 — دونگی الان توی چینه ، برای همین نتونست بیاد توی لایو ‌ ‌ 🦊 — اما اگه فرصتی برای تماس با اون داشته باشیم، این کار رو
‌ ‌ 🐥 — دونگی الان توی چینه ، برای همین نتونست بیاد توی لایو ‌ ‌ 🦊 — اما اگه فرصتی برای تماس با اون داشته باشیم، این کار رو میکنیم