ar
Feedback
SevenHells

SevenHells

الذهاب إلى القناة على Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

إظهار المزيد
484
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-1230 أيام
أرشيف المشاركات
تو زیادی زیبایی، عزیزکم. حتی عیب هات هم زیبا هستند. تمام آنچه روحم از زیبایی دنیا میخواهد، درون تو هست؛ همین است که مدام با ولع نگاهت میکنم و سیر نمیشوم! تو تمام آنچه که میخواهم هستی، یکپارچه و جاودان...

photo content

eyJjdCI6InZzYUJ3dFp4bEwwTW5vdGtj.mp32.80 MB

همه: *درحال صحبت* من: سلام. همه: *سکوت و پخش شدن در فضا*

" تو تنها دختری هستی که باهاش حرف میزنم "
" تو تنها دختری هستی که باهاش حرف میزنم "

وقتی بعد از سه سال دوری و سکوت یه دفعه کارتون گیر میفته و میاید بحثو با "خیلی بی معرفتی" شروع میکنین دلم میخواد دوربینمو دربیارم ازتون عکس بگیرم و عکسو برای فرهنگ لغت دهخدا ارسال کنم تا برای کلمه‌ی چاقال یه نمود عینی نوین داشته باشن.

photo content

" خدا خیرتون بده استاد. 💅🏻 "

اگه این ایموجی 🙏🏻 نبود آدم چجوری جواب استادشو میداد؟

آخه خدایا دلت میاد؟ بهار باشه، درخت باشه، شکوفه باشه، بوی گل و چمن و سبزه باشه، حتی نیمکت چوبی‌ام باشه... ولی دستاش نباشه؟

photo content

به خودمون اومدیم دیدیم کسی نیست بشینیم رو طاقچه سیب سرخ گاز بزنیم تماشاش کنیم. کجایی تو؟

Era-Istrefi-Bonbon-128.mp32.57 MB

photo content

از میان تمامی دلایل موجود در زندگی، تو همانی که دلم برایش میتپد.

وقتشه کم کم باشگاه رو جدی بگیرین. تا اون عضله ها پف کنه محرم رسیده.

خب حالا بعضی مرگام حق آدمه، مثلا مرگ در اثر حماقت. فکر کن مثلا هر وقت حرف احمقانه‌ای میزدی یا کار احمقانه‌ای میکردی، سیستم دفاعی بدنت شروع به خودخوری میکرد و میکشتت.

هر اسمس خرید باعث میشه یه جون از جونام کم بشه. الان تو مرحله منفی ۲۶م.

photo content

آیا قبول شدن توی کنکور نشون دهنده ی چیزهایی مثل شخصیت و انسانیت و فهم و شعور شماست؟ خیر. آیا تنها راه یا حتی بهترین راه برای ادامه ی زندگی بعد دیپلم کنکور یا ورود به دانشگاس؟ خیر. یاد بگیریم دانشگاه رفتن به انتخاب خود شخص بستگی داره. این که هر آدمی بعد دیپلم توانایی تحمل چه حجم فشاری رو به خاطر کنکور داره به خودش مربوطه. اینکه به نظر هرکسی تحمل اندک فشاری به خاطر کنکور منطقیه یا نه، به خودش مربوطه. اینکه هر کسی اگه رفت دانشگاه دوس داره تو چه رشته ای و تو چه شهر و دانشگاهی درس بخونه و تا چه مقطعی درسشو ادامه بده فقط و فقط به خودش مربوطه. هر کسی زندگی خودشو داره. کنکور خوبیو پشت سر گذاشتن، تضمین خوشبختی نیست. دانشگاه رفتن به شخص برتری نمیده. دانشگاه دولتی یا غیردولتی رفتن ذره ای در تشکیل شخصیت شما اهمیت نداره. اگه به خاطر فشار جامعه به سمت درس خوندن میرین و هدفتون از درس خوندن صرفا کسب جایگاه اجتماعی خوبه، بدونین دانشگاه رفتن معنیش این نیست که شما در نهایت تو ذهن دیگران از جایگاه مناسبی برخوردار میشین. چیزی که جایگاه شما رو مشخص میکنه شعور شماست. هر کسی با توجه به شرایط زندگیش خودش تصمیم میگیره چه مسیری رو پیش بگیره و فهم این قضیه واقعا ساده س. خلاصه بگم، مهم تر از تمام سال یا سال هایی که برای کنکور و دانشگاه درس میخونین، اینه که بدونین انتخاب های افراد به خودشون مربوطه و واقعا به شما هییییچ ربطی نداره. درست نیست اگه خودتون درس خوندنو انتخاب کردین در نهایت سرتون به جای دانشگاه توی ماتحت دیگران باشه.