ar
Feedback
3imar سیمار

3imar سیمار

الذهاب إلى القناة على Telegram

...

إظهار المزيد
547
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+27 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات

گل سنگم هایده @simar50 #ریمیکس

... تجدید وضو در آغاز جنگ حماس با اسرائیل، تندروهای ایرانی، جشن مفصلی گرفتند و حتی برج آزادی را نور پردازی کردند و ... یاد حکایت قدیمی افتادم؛ خروس و شيرى با هم رفيق و همراه شدند و به صحرا رفتند. شب‌هنگام خروس برای خوابيدن به روى درخت رفت و شير هم پاى درخت دراز کشيد. هنگام سپیده‌دم خروس به عادت مألوف، شروع به خواندن کرد. روباهى که در آن حوالى بود، به طمع افتاد و نزدیک درخت آمد. روباه با دیدن خروس گفت: «بفرمایيد پایين تا به شما اقتدا کنیم و نماز صبح را به جماعت بخوانيم.» خروس گفت: «همان‌طور که می‌بینید، بنده فقط مؤذن هستم، پيش‌نماز پاى درخت است. او را بيدار کن.» روباه که تازه متوجه حضور شير شده بود، با غرش او پا به فرار گذاشت. خروس پرسید: «کجا تشريف مى‌بريد؟ مگر نمى‌خواستيد نماز جماعت بخوانيد؟» روباه در حال فرار گفت: «دارم مى‌روم تجدید وضو کنم!» این همان حکایت جمهوری اسلامی و مقامات ریز و درشتش است که عمری با هزینه کردن از جیب ملت، از بام تا شام شعار می‌دادند که اسرائیل را از صحنه گیتی محو خواهند کرد و در بیت‌المقدس به جماعت نماز خواهند خواند. اما امروز که به میدان عمل رسیده‌اند، از یک‌سو روزانه ده‌ها بار برای رفع اتهام از خود مصاحبه و سخنرانی می‌کنند و همه مسئولیت جنگ را بر گردن حماس مادرمُرده می‌اندازند، و از سوی دیگر در عرصه‌ی بین‌المللی دست به دامان این و آن می‌شوند تا بلکه اسرائیل از خر شیطان پیاده شود و تن به آتش‌بس دهد؛ انگار نه انگار که تا همین چند وقت پیش مترصد چنین فرصتی برای با خاک یکسان کردن حیفا و تل‌آویو بودند! ظاهراً عزیزان لشکری و کشوری که فقط لات کوچه‌خلوت ملت خود هستند، تازه متوجه شده‌اند که امریکا و متحدان غربی‌اش حتی به بهای درگرفتن جنگ فراگیر هم پای اسرائیل ایستاده‌اند و حالا که شیر غران و درنده را زیر درخت یهود دیده‌اند، آزاد سازی قدس و به دریا ریختن صهیونیست‌ها و نماز جماعت در مسجدالاقصی را تا تجدید وضو به تأخیر انداخته‌اند! @simar50

AUDIO-2022-01-10-07-55-07 (1).m4a3.95 MB

رفته آواز : کیان بابان زاده 🔻ساخته استاد همایون خُرم با شعری از معینی کرمانشاهی @kianbabanzadeh

گل زیبا « بخت بیدار » کیان بابان زاده @kianbabanzadeh

photo content

روزهایی که رفت، روزهایی که آمد    محمدحسین روانبخش روزگاری منبع خبرهای مذاکرات برای ایرانی‌ها توئیت‌های اولیانوف روس بود! در مجلس نمایندگان اعتراض داشتند که از روند مذاکرات چیزی نمی‌دانند، چه برسد به مردم عادی.‌‌.. باور این‌که رئیس‌جمهور وقت آمریکا خودش خبررسانی محال بود! روزگاری دولتی تشکیل شده بود که مسئولانش شعار حل سه روزه مشکل بورس را می‌دادند و قرار بود حل این مشکل جزو اولین دستورهای رئیسش باشد. سه سال گذشت و خبری نشد... تصور این‌که قفل بورس ایران هم به یک سخن ترامپ باز شود، خیلی احمقانه به نظر می‌رسید!  روزگاری از مذاکرات انتظار زیادی نمی‌رفت. هتلی بود و اتاقی و هیاتی و بیانیه‌ی خیلی پرشوری که باید خوانده می‌شد. میتینگ انقلابی‌گری بود و حداکثر دستاورد هم این بود که زمان مذاکره بعدی مشخص شود... «کاسبان محترم تحریم» روزی را نمی‌دیدند که معلوم شود دستور مذاکره جدی صادر شود و مجبور شوند ادا و اطوار انقلابی‌شان را کنار بگذارند و رودرروی نظام قرار بگیرند! روزگاری کیهان می‌نوشت که بالا رفتن قیمت دلار کار استکبار جهانی و عوامل داخلی‌اش است... کی فکر می‌کرد روزی برسد که اعلام شود پایین آمدن قیمت دلار کار استکبار جهانی و عوامل داخلی‌اش است؟! روزگاری زمان خریدنی بود، زمین بازی خریدنی بود، اسد قیمتی بود، می‌شد در کاخ کرملین نماز خواند، تهدید لاریجانی شاید کمی جدی گرفته می‌شد، در عرصه‌ی بین‌الملل هنوز رودروایستی‌هایی وجود داشت... چقدر همه چیز عوض شده است! 

این شهر جایی است که غصه با باد در آن جابه‌جا می‌شود #خوان‌_رولفو #مکثی_در_ادبیات ▪️کارن همایون‌فر | جدایی ▪️#موسیقی_بی‌_کلام 🌱

پیانو: انوشیروان روحانی عاشق شدم من در زندگانی بر جان زد آتش، عشق نهانی ... 🌻 «برای آزاد کردن صدای خاطرات عشق‌های جوانی» @caffeeshno

Mahasti Harfaye Ghashang.mp3

... چگونه انکارش کنم، وقتی از دلِ من روئیده...♥︎ @simar50 #جابر_بهارمست #بانو_مهستی #دلنوشته

... آقا ما مقصریم! #حسین_ثنایی_نژاد پزشکیان: ما به‌صراحت اعلام کرده‌ایم و مقام رهبری نیز بارها تأکید فرموده‌اند که هیچ مخالفتی با سرمایه‌گذاری مشروع حتی از سوی سرمایه‌گذاران آمریکایی در کشور وجود ندارد. آره بابا! شما همیشه تأکیدتان همین بوده! همیشه به‌صراحت گفتین ما باید از سرمایه‌گذاران آمریکایی استقبال کنیم! تنها مانع سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در ایران ما مردم بودیم! اصلاً خود من بودم! من شخصاً دستور دادم کشتی‌های حامل کالاهای آمریکایی که بعد از برجام به مقصد ایران حرکت کرده بود، ورودشون به بنادر ایران ممنوع بشه! من گفتم آیفون رجیستر نشه! آقا! منو ببخشید! من واقعاً نمی‌دونستم چه ضربه‌ای دارم به کشور وارد می‌کنم! @simar50 #مستر_دانه‌کار #طنز_مذاکرات #دوبله

... طوری که قراره مذاکراتِ روز شنبه ، پیش بره😂😂 @simar50 #ویتکاف #عراقچی #طنز_مذاکرات