ar
Feedback
3imar سیمار

3imar سیمار

الذهاب إلى القناة على Telegram

...

إظهار المزيد
546
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
رفته الهه @simar50 #نوستالژی #یادها_و_خاطره‌ها

دل دیوانه محمدرضا شجریان @simar50 تنظیم: #سروش_کمالیان #ساز_و_آواز

‎در ازدحام این سیاهی ‎بی هیچ سیاستی ‎نوازشم کن ‎ در این زمان پر اظطراب ‎در این وحشت و التهاب ‎بی هیچ صدمه ای ‎نوازشم کن ‎خسته از سکوت ‎خسته از فریاد ‎هر چه باداباد ‎نوازشم کن ‎در مرز لمس و ادراک ‎ در مستی و بَرِ تاک ‎نوازشم کن ‎صبح امید است دست های تو نوازشم کن ‎#محمدحسین_عجم @meraaaaaki

Sharomin_-_Refigh.mp35.40 MB

.... [انقلاب ۵۷؛ نابودی نسل‌ها] #مسعود_نورمحمدی ایران ۱۳۵۷ روی ریل توسعه بود. اقتصاد می‌دوید، دانشگاه‌ها می‌درخشیدند، و جایگاه جهانی در حال صعود بود. اما یک انقلاب کور، همه‌چیز را نابود کرد. جمهوری اسلامی آزادی را خفه کرد. حجاب اجباری را تحمیل کرد. زن را به اسارت کشید. هنر و موسیقی را جرم اعلام کرد. زندگی مردم را به گروگان ایدئولوژی گرفت. ایرانِ پهلوی می‌خواست مدرن شود؛ جمهوری اسلامی آن را به قرون وسطی پرتاب کرد. در اقتصاد از پرشتاب‌ترین رشدهای جهان، رسیدیم به فروپاشی، تحریم، فساد. جوان امروز نه کار دارد، نه امید؛ فقط پاسپورت در دست و فرار از وطن. در سیاست خارجی، گذرنامه‌ی ایرانی روزی اعتبار داشت؛ امروز لکه ننگ است. دانشگاه‌ها، روزی پایگاه علم و آینده بودند؛ امروز کارخانه‌ی مهاجرت‌اند. بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی نابودی نسل‌هاست. نسلی در جنگ سوخت، نسلی در فقر غرق شد، و نسلی امروز بدون آینده رها شده. انقلاب ۵۷، ایران را از مدار توسعه جدا کرد و به چاه سرکوب انداخت. پهلوی می‌توانست ضعف داشته باشد، اما در مقایسه با جمهوری اسلامی؟ تفاوتش از زمین تا آسمان است. جمهوری اسلامی میراثی جز فقر، تبعید و انزوا برای ما نگذاشت. این است حقیقتی که هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند.

بگذر از ‌کوی ما جهان ارسالی از کانال سیمار @simar50

دلم گرفته برایت حسین منزوی دکلمه : فرخ نعمتی ارسالی از کانال سیمار @simar50

Homayoun Shajarian Havaye Geryeh هوای گریه همایون شجریان @simar50 #تصنیف #آواز_ایرانی