ar
Feedback
جمع مدیران نامدار ایران

جمع مدیران نامدار ایران

الذهاب إلى القناة على Telegram

با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام جمع مدیران نامدار ایران

تُعد قناة جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 27 605 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 284 في فئة الأعمال والمرتبة 12 218 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 27 605 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -175، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -6، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.51‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 8.97‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 214 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 477 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مدیر, جا, آقا, وقت, کس.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الأعمال.

27 605
المشتركون
-624 ساعات
-337 أيام
-17530 أيام
أرشيف المشاركات
🔴 تفاوت کشورهای فقیر و غنی در چیست؟ تفاوت كشورهای ثروتمند و فقير، تفاوت قدمت آنها نيست. براي مثال كشور مصر بيش از ۳۰۰۰ سال تاريخ مكتوب دارد و فقير است! اما كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت كشورهای فقير و ثروتمند در ميزان منابع طبيعی قابل استحصال آنها هم نيست. ژاپن كشوری است كه سرزمين بسيار محدودی دارد كه ۸۰ درصد آن كوه‌هایی است كه مناسب كشاورزی و دامداری نيست اما سومين اقتصاد قدرتمند جهان را دارد. اين كشور مانند يك كارخانه پهناور و شناوری می ‌باشد كه مواد خام را از همه جهان وارد كرده و به صورت محصولات پيشرفته صادر می‌كند. مثال بعدی کشور سوئيس است. كشوری كه اصلاً كاكائو در آن به عمل نمی‌آيد اما بهترين شكلات‌های جهان را توليد و صادر مي‌كند. در سرزمين كوچك و سرد سوئيس كه تنها در چهار ماه سال مي‌توان كشاورزی و دامداري انجام داد، بهترين لبنيات (پنير) دنيا توليد می‌شود. سوئيس كشوری است كه به امنيت، نظم و سختكوشی مشهور است و به همين خاطر به گاوصندوق دنيا مشهور شده‌است (بانك‌های سوئيس). افراد تحصيل ‌کرده‌ای كه از كشورهای ثروتمند با همتايان خود در كشورهای فقير برخورد دارند برای ما مشخص می‌كنند كه سطح هوش و فهم نيز تفاوت قابل توجهی در اين ميان ندارد. نژاد و رنگ پوست نيز مهم نيستند. زيرا مهاجرانی كه در كشور خود برچسب تنبلی می گيرند، در كشورهای اروپایی به نيروهای مولد و فعال تبديل می‌شوند. پس تفاوت در چيست؟ تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند: ۱ .اخلاق به عنوان اصل پايه ۲.وحدت ۳.مسئوليت پذيری ۴.احترام به قانون و مقررات ۵.احترام به حقوق شهروندان ديگر ۶.عشق به كار ۷.تحمل سختی‌ها به منظور سرمايه‌گذاری روي آينده ۸.ميل به ارائه كارهای برتر و فوق‌العاده ۹.نظم ‌پذيری ۱۰.دروغ کثیف‌ترین فعل غیر انسانی دنیا است اما در كشورهای فقير تنها عده قليلی از مردم از اين اصول پيروی می‌كنند. در کشور ما کسی که زیاد کار کند تراکتور نامیده می شود کسی که به قوانین احترام بگذارد بچه مثبت است کسی که اخلاقیات را رعایت کند برچسب پاستوریزه خواهد گرفت کسی که از وطنش حرف میزند توسط عده ایی مخالف مذهب شناخته میشود. کسانی که حقوق دیگران را زیر پا می گذارند و افراد قالتاق، آدمهای زرنگ خوانده می شوند انسانهای منظم و منطقی افراد خشک وحوصله سر بر هستند انسانهای با ادب و مبادی آداب متملق به حساب می آیند جوانان بسیار ساعی وکوشا، خرخوان نامیده میشوند. همه به دنبال یک شبه رفتن ره صد ساله هستند. و......... شما بگوئید...!! ما ايرانيان فقير هستيم نه به اين خاطر كه منابع طبيعی نداريم يا اينكه طبيعت نسبت به ما بيرحم بوده‌است. ما فقير هستيم برای اينكه رفتارمان چنين سبب شده‌است. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

ایران؛ جامعه بی رویا، جامعه فرار و هجوم ✍️مجتبی لشکربلوکی تفاوت اصلی انسان و حیوان، ظرفیت رویاپردازی و روایت گری اوست. رویا یعنی این که انسان بتواند زنجیره‌ای از مفاهیم واقعی و ملموس، و انتزاعی و ناملموس، را به هم گره بزند و از آنها قصه‌ای خواستنی درست کند. آنچه خواندیم دیدگاه دکتر محسن رنانی، کنشگر و پژوهشگر برجسته توسعه است. در ادامه ببینم که او اهمیت رویاپردازی جمعی و ارتباط آن با توسعه را چه می داند؟ در میان همه رویاها، معمولا یک رویا، مرکزیت دارد و به همه رویاهای دیگر «وحدت» و «معنی» می‌دهد. همچنین هر جامعه ای حداقل یک «رویای جمعی معنی بخش و وحدت‌آفرین» نیاز دارد که همه رویاهای دیگرش را جهت بدهد و معنی کند. به چنین رویایی، «رویای ملی» می‌گوییم. جوامعی توسعه می یابند که رویا دارند. رویا یعنی افق مشترک، درد مشترک، امید مشترک و انرژی مشترک. راستی ما ایرانیان اکنون کدام رویای ملی را داریم؟ می خواهیم تمدن هخامنشیان را احیا کنیم؟ می خواهیم مدینه نبوی بسازیم؟ می خواهیم حکومت علوی داشته باشیم؟ می خواهیم ژاپن اسلامی شویم؟ می خواهیم یک جامعه عادلانه بسازیم یا یک جامعه دموکراتیک؟ یا می‌خواهیم به حکومت سلطنتی بازگردیم؟ واقعیت اینست که دیرزمانی است که ایرانیان رویای ملی ندارند؛ و تا زمانی که رویای ملی نداشته باشیم سخن گفتن از توسعه بی‌معنا خواهد بود. اکنون چنان ناهمگون و پراکنده شده ایم که دیگر توان خلق رویای ملی وحدت بخش نداریم. شکل دادن به یک رویای جمعی از پرتاپ موشک به فضا، هم مهم‌تر است و هم سخت‌تر. ساختن رویای جمعی کاری بسیار ظریف و دقیق است و متاسفانه حکومت ما هم فاقد چنین مهارتی است و البته جامعه ایران نیز مهارت کافی در گفت‌وگو و همشنوی و مشارکت ندارد. جامعه بی رویا نشانه اش و محصولش فرار است و هجوم. فرار به هرکجا بشود و هجوم به هر چه می‌شود. فرار به سوی مهاجرت، هجوم به سوی مواد مخدر؛ فرار از دین و سنت‌ها، هجوم به انواع عرفان‌های نو؛ فرار از ازدواج و فرزندآوری، هجوم به سکس و شراب؛ فرار به سوی افسردگی و خودکشی، هجوم به سوی شورش و تخریب. هر گاه جامعه‌ای وارد خشونت شود یکی از احتمالات جدی این است که رویاهایش تمام شده است. اصولا وقتی وضع موجود قابل تحمل نباشد و هیچ روزنه ای هم برای تغییر نباشد،‌ و همه رویاها هم تخریب شده باشند، خشم و خشونت جای آنها را می گیرد. ما جامعه بی رویاییم. توسعه مدیون کنشگری جمعی است و کنشگری جمعی در گرو تصویر نسبتاً مشترک و درد نسبتاً مشترک و هدف نسبتاً مشترک است. رویای ملی ایران باید در ذهن من و شما شکل بگیرد. این حاصل گفتگو، انتقاد، نوشتن و غلط گرفتن و پاک کردن و دوباره نوشتن، مشارکت، نظرسنجی و همه پرسی است. برای رویاپردازی چه باید کرد؟ دست کم چهار شرط آن چنین است: ◾️درک ریشه‌ها: هر چند رویا در مورد آینده (سرنوشت مشترک) است اما اشتباه است اگر به گذشته مشترک مان نگاه نکنیم و تحلیلش نکنیم. سرنوشت مشترک ما بی ارتباط با سرگذشت مشترک ما نیست. ◾️جهان آگاهی: به تجربیات جهانی باید نگاه کرد. جوامع دیگر چه اشتباهاتی کرده اند. کجاها پیشرفت خیره کننده داشته اند؟ شاید مدل های توسعه متفاوت باشد اما آیا اصولی مشترک می توان یافت بین مدل های کاملا متفاوت؟ ◾️از واگرایی تا هم‌گرایی: قرار نیست یک شبه و چند ماهه به رویای مشترک برسیم. باید مجال طرح ایده های مختلف، ناقص و حتی اشتباه را داد (واگرایی آگاهانه) سپس صبورانه و محترمانه گفتگو کرد و تا در انتهای دالان سیاه این تعامل نوری از تفاهم از روزنه ای بتابد (هم‌گرایی صبورانه) ◾️ نکشتن رویای دهه آینده در پای اقدام هفته آینده: یک خطای تکراری کشتن رویا در پای اقدام هفته آینده است اگر برای هر تصویر یا ایده ای بگوییم که این شدنی نیست؛ این ذبح رویاست. رویا چیزی بین شدن و نشدن است و یک تصویر بلندمدت. بدیهی است که اگر امروز می شد رویا را محقق کرد که به آن رویا نمی گفتیم. رویا را ترسیم می کنیم تا بدانیم که 520 هفته آینده من و شما توان و زمان مان را روی چه موضوعی متمرکز کنیم. رویاپردازی دهه آینده مانع کنشگری هفته آینده نیست. هم این و هم آن. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 پیام تبریک جالب یک طلبه به امام جمعه ارومیه : ▶️طلبه‌ای به نام «سید صدرا موسوی» در اینستاگرام شخصی خود، پیام تبریکی را خطاب به امام جمعه ارومیه منتشر کرده که در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای پیدا کرد.* متن این پیام به شرح زیر است: *باسمه تعالی* *العدل اساس الملک* *باسلام و احترام؛ پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد* *🔷جناب حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه دراستان آذربایجان غربی و امام جمعه محترم ارومیه* *🔹انتصاب شایسته برادر خانمتان را به عنوان ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری (ارومیه)* *🔹و همچنین انتصاب شایسته برادر خانم دیگرتان را به ریاست موسسه دعبل خزایی استان (آ.غ)* *🔹و انتصاب شایسته دامادتان را به مدیریت آموزش سازمان همیاری شهرداری‌های استان (آ.غ)* *🔹و نیزاستخدام صبیه محترمتان را در حوزه‌های علمیه خواهران استان (آ.غ)* *🔹و انتصاب شایسته اخویتان را به مدیر عاملی کارخانه پگاه استان (آ.غ)* *🔹و انتصاب شایسته فرزند باجناقتان را به معاونت عمرانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان (آ.غ)* *از صمیم قلب تبریک عرض می‌نمایم.* *#سیدصدرا_موسوی* با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 رقصی برای ۴۴ سال گذشته! ✍️رحیم قمیشی ۴۴ سال از اعتماد ما به روحانیت گذشت. ۴۴ سال از آغاز جمهوری اسلامی گذشت. ۴۴ سال از تجربه‌ای بسیار سخت سپری شد. اول بهمن که حقوق بازنشستگی‌ام را دریافت کردم، همزمان ماشینم یک خرابی جزیی به بار آورد. دنده‌هایش خوب جابه‌جا نمی‌شدند. با همه صرفه‌جویی‌هایی که به عمل آوردم ۱۲ بهمن رسید، همزمان با آغاز دهه فجر، حسابم کاملا خالی شده بود. دهه فجر را با جیب‌هایی خالی شروع کردم. همزمان رادیو تلویزیون و بنرهای خیابانی از من می‌خواستند بیایم به خیابان و شادی کنم که انقلاب شد و وضعم خوب شد! حساب‌هایم را چک می‌کردم، دیدم ۱.۵ میلیون در یکی از حساب‌هایم هست، هر کاری می‌کردم نمی‌شد از آن استفاده کنم. متصدی بانک برایم توضیح داد این یارانه‌ای است که به دستور رئیس جمهور به حسابت واریز شده اما تا زمانی که اثبات نشود نیازمندی، امکان برداشتش را نداری. باید ثابت کنی فقیری، مثل اکثر مردم... نمی‌دانستم چه‌کار باید بکنم. از خانواده خواستم کهنه‌ترین لباس‌هایم را پیدا کنند، بپوشم و بروم به ساختمان ریاست جمهوری. بگویم من را بعد از ۴۴ سال چنین کردید. نه من، همه مردم را. نیازمند کمک‌های نقدی‌تان، نیازمند یارانه‌ ناچیزتان، نیازمند ماشین‌هایی دست سوم و چهارم که عمرشان را کرده‌اند و هیچ امنیتی ندارند. بعد از ۴۴ سال سرمایه‌های ما در بورس دزدیده شده، جاده‌های ما استاندارد نیست، قطارهایمان فرسوده، هواپیماهای فرسوده‌مان با سلام و صلوات بلند می‌شوند، پول‌مان بی‌ارزش، محیط زیست‌مان متلاشی، سیستم قضایی‌مان ناکارآمد، آموزش‌مان بی‌کیفیت، جوانان‌مان بی‌رغبت به کشور، مردم‌مان بی‌اعتماد به حاکمیت، منابع‌مان به غارت رفته، نفت‌مان رو به اتمام، خزانه ارزی‌مان خالی، دشمن‌دارترین کشور در جهان، استادترین قاچاقچیان در جهان به بهانه دور زدن تحریم‌ها... و البته دارای بهترین سلاح‌ها بهترین پهپادها بهترین موشک‌های جهان و هزاران کیلو اورانیوم غنی شده تا دنیا از ما حسابی بترسد! حالا از من می‌خواهند با جیب خالی، منتظر موافقت‌شان با یارانه‌ای ناچیز، بروم در خیابان برایشان برقصم، شادی کنم. فکر می‌کنند من یادم رفته چه جوان‌هایی شهید شدند تا نظامی عادلانه بر پا شود و نشد. یادم رفته چقدر جانباز و خانواده شهید داریم که دل‌شان از وضعیت خون است. از گرانی‌ها، از بگیر و ببندها، از تظاهر حاکمیت به وضعیتی خوب، از اینکه می‌بینند اکثر مردم چیزی می‌خواهند و حاکمیت ایستاده و واضح می‌گوید هر چه من بگویم. اکثریت چه حقی دارند که بخواهند قانون اساسی عوض شود! بخواهند رفراندوم شود!! حالا بروم در خیابان برقصم که کل ملت را در جهان گدا کردند. صاحب بی‌ارزش‌ترین پول در جهان. بروم برقصم که از فاسدترین کشورهای جهان شده‌ایم. برقصم که اعتماد و اخلاق در کشور ما مرده و همه به هم مشکوکند. برقصم که انقلاب به ضد خود تبدیل شد. به‌جای ساختن تخریب کرد... به جای اعتماد بی اعتمادی کاشت. به جای یگانگی، مردم را دسته دسته کرد. ما چه فکر می‌کردیم و چه به سرمان آمد... با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 در باب مولدسازی به زبان آدميزاد دارایی‌های عمومی خاک می‌خورند و چنانکه از دولت‌ها انتظار داریم کارایی لازم برای بهره‌برداری موثر از آن را ندارند. پیشنهاد شده است که اینها را بسپاریم به اهلش! تا این وضع فعلی خارج شویم و پولی هم دستمان را بگیرد. بحث مصونیت قضایی آدم‌های تصمیم‌گیر هم به درستی ملت را نگران کرده است که اگر همه چیز شفاف و درست پیش می‌رود چرا اساسا باید دنبال تمهیدات فرا《قانونی》 رفت. این دارایی‌ها اگر واگذار هم شوند علی‌الاصول در یک فضای قانونی و با حفظ حقوق مالکیت صاحبان آن می‌توانند در اقتصاد ارزش ایجاد کنند؛ وقتی از اول خشت کج می‌گذاریم و می‌خواهیم میانبر برویم، نتیجه معلوم است. بماند که با این شرایطی که ایجاد شده اساسا بخش خصوصی واقعی دستش به خرید نمی‌رود. بدنامی را به جان بخری و مالک این دارایی‌ها بشوی و بعد تازه اول مصیبت است. گفته‌اند می‌خواهیم با شفافیت جلو برویم که شبهه‌ای نباشد؛ لازم نیست خیلی نگران این مصونیت باشید و آش انقدرها که منتقدان می‌گویند شور نیست. اما این نگرانی هست که اگر واقعا شفافیتی باشد دیگر نیاز به قیقاج رفتن نیست و چرا باید دنبال ترفندهای بوروکراتیک مانند مصونیت باشیم تا مدیر دولتی دستش به امضا برود! شفافیت حداکثری اساسا نیاز به مصونیت را از بین می‌برد. اما اجازه دهید یک نگاه متفاوت داشته باشیم. از جانب یکی از اهالی بهارستان گفته شده است ارزش این دارایی‌ها حدود ۱۰ هزار همت است. خب فرض کنید با مصونیت یا بی‌مصونیت این اموال را واگذار کردید؛ دقیقا با وجه حاصله می خواهید چه بکنید؟ برنامه مشخصتان برای مصرف آنها و بهتر کردن اوضاع چیست؟ کجاها می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید؟ دارایی عمومی را گیرم به قیمت واقعی! واگذار کردید خب بعدش؟ هیچ برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری عایدات حاصل وجود دارد؟ ظاهرا چیزی وجود ندارد! بگذارید بدبین باشم که اگر طرحی جدی وجود داشت که اساسا به فکر رد کردن آنها نمی‌افتادید! فردای واگذاری بحثی بی‌پایان در می گیرد که ارزان دادید رفت. اما بعید است کسی بپرسد با همان عایدی حاصل از مفت‌فروشی! چه می‌شد کرد و در عمل چه رخ داد؟ به نظرم مطالبه درست شاید این باشد با مصونیت یا بی مصونیت برنامه شما برای استفاده از آن ده‌هزار همت یا هر رقم دیگری چیست و البته پیشنهادتان برای سازوکار سنجش مناسب برای اینکه چقدر کارها خوب پیش رفته است؟ این چیزی است که در این هیاهو کمتر می‌شنویم. والله اعلم. /امیرحسین خالقی با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 چراغی که به خانه رواست... 🖍حسین ثنایی‌نژاد "...ورود هواپیمای حامل کمک‌های انسان دوستانه ایران به فرودگاه دمشق... به گفته سبحانی، هواپیمای دوم به شهر حلب خواهد رفت و در پی آن هواپیمای سوم هم به شهر لاذقیه خواهد رسید... خبرگزاری صدا و سیما" قلب هر انسانی از مصیبتی که این روزها بر مردم سوریه و ترکیه می‌رود جریحه دار می‌شود. و صد البته معمول این است که حتی کشورهایی که روابط خصمانه‌ای با هم دارند، در چنین مواقعی اقدام به کمک‌های بشر دوستانه می‌کنند. مانند آنچه آمریکا و انگلیس در زلزله بم برای ایران انجام دادند. اما وقتی کشوری همزمان خود قربانی فاجعه‌ایست و مردم زلزله زده‌اش در نتیجه کمبود امکانات در چادرها می‌میرند، هواپیما پشت هواپیما امکانات امدادی‌اش را به کشور مصیبت زده دیگری نمی‌فرستد. این را هم کشور آسیب دیده می‌فهمد و می‌داند و هم همه مردم. جالب اینجاست که در اخبار آمده است رئيس جمهور کره جنوبی دستور ارسال کمک به زلزله زدگان ترکیه و ایران را صادر کرده است. در هر صورت کاش ابتدا آسیب دیدگان زلزله خوی اسکان کامل می‌یافتند و سپس به یاری دیگر زلزله زدگان در دور و نزدیک می‌شتافتند. بی دلیل نیست که این ضرب‌المثل پدید آمده: "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 آقای جبرائیلی! همین 4 قلم؛ یعنی داشتن یک زندگی عادی ✍️مصطفی داننده 🔹طی روزهای اخیر فیلمی از« یاسر جبرائیلی» رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام منتشر شده است که در آن گفته می‌شود « مردم ایران فقط در 4 قلم کالا مشکل دارند که شامل مسکن، سلامت، خودرو و غذا می‌شود.» 🔹همین 4 قلم که آقای جبرائیلی به آن اشاره کردند شامل همه زندگی مردم می‌شود و بسیاری امروز به خاطر همین 4 قلم، زندگی‌شان به مشکل اساسی خورده است و هرکاری می‌کنند که وضعیت به سامانی داشته باشند، نمی‌شود که نمی‌شود. اصلا بسیاری از جوانان به خاطر همین مسکن، غذا، خودرو و سلامت، زندگی مشترک را آغاز نمی‌کنند و از آن هراس دارند. 🔹در این سال‌ها بارها تکرار کرده‌ایم که تنها خواسته مردم از دولت‌ها، داشتن یک زندگی عادی است. حالا زندگی عادی چیست؟ همین که در این 4 قلمی که جبرائیلی به آن اشاره کرده است، مشکل نداشته باشند. 🔹این که یک فرد بعد از سال‌ها کار نمی‌تواند یک خودرو برای خودش داشته باشد یا داشتن خانه حتی در جنوبی‌ترین نقاط شهرها که قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر نقاط دارند، تبدیل به آرزو شده است یعنی در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که شرایط غیر عادی است. 🔹وقتی پدر خانواده مجبور است برای خریدن یک لپ‌تاپ ساده یا یک تبلت وام بگیرد یا بخشی از حقوق چندماه خود را پس انداز کند تا یک خواسته فرزندش را برآورده کند، یک ما عادی نیستیم. 🔹این که قیمت یکی از بی‌کیفیت‌ترین خودروهای جهان، در ایران نزدیک به 300 میلیون تومان است، یعنی وضعیت زندگی ما عادی نیست. همین پراید که الان تبدیل به الماسی دست نیافتنی شده است، راه‌کاری بود برای کمک به زندگی بخشی از مردم. توصیه بخشی از مردم به آنهایی که دخل‌شان به خرج‌شان نمی‌رسید، این بود که یک پراید لیزینگ کنند و بعد از کار با چرخی در شهر، کسری‌های زندگی خود را جبران کنند اما حالا باید چند وام بگیرند تا بتوانند یک پراید ساده و بدون آپشن! بخرند. 🔹حالا اینها مسائل اقتصادی است. در جنبه‌های دیگر زندگی هم مسیر عادی بودن را طی نمی‌کنیم. زندگی عادی، باید کمترین چالش‌های فرهنگی و اجتماعی را داشته باشد. کدام جامعه را سراغ دارید که این چنین دچار دو قطبی‌‌های بی‌شمار باشد؟ در زمانه‌ای که بسیاری از کشورها درگیر موضوعات اساسی هستند ما در ایران همچنان درگیر سانسور، بگیر و ببند و صیانت هستیم. جهانیان در حال صدور تولیدات فرهنگی خود هستند و ما فکر فیلتر کردن هستیم. 🔹زندگی عادی، باید مسئولینی داشته باشد که فکر نکنند با شعار دادن می‌شود مشکلات کشور را حل کرد. هیچ کجای دنیا حتی ساده‌ترین کارها هم با حرف زدن حل نشده است. امیدوارم به مرحله‌ای برسیم که مردمی بودن را در بهبود زندگی مردم جست‌وجو کنیم نه با حرکات پوپولیستی. 🔹امیدوارم به زمانی برسیم که شایستگی دلیل انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مختلف باشد نه انقلابی بودن یا فارغ التحصیلی از دانشگاه امام صادق(ع). با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

تنها کانال آموزش رایگان نحوه اقدام برای مهاجرت آخرین اخبار مهاجرت کشورها آموزش استارت اپ اروپا نخبگان آمریکا استارت اپ کانادا
تنها کانال آموزش رایگان نحوه اقدام برای مهاجرت آخرین اخبار مهاجرت کشورها آموزش استارت اپ اروپا نخبگان آمریکا استارت اپ کانادا همین الان آموزش استارت اپ دانمارک رو گذاشتن عضو بشید https://t.me/+AVcWrSa3MwdhYmJk

#تبلیغات

🔴 ايران کشوری با هفت قوه مقننه! ✍️غلامرضا مصدق ☑️ ایران را از هر جهت که به آن بنگری کشوری استثنائی و با هنجارهای معمول کشورهای دنیا تفاوتهای اساسی دارد، البته ما شهروندان صرفاً تماشاگر، حیران مانده ایم که به این استثناءهای بیشمار و عجیب و غریب مفتخر باشيم يا ناخرسند ؟! ☑️ با اینکه قانون اساسی قانونگذاری را در انحصار مجلس قرار داده، با اینحال یکی از استثنائات مهم و عجیب ما بر خلاف دیگر کشورهای دنیا که فقط یک قوه قانونگذاری دارند داشتن هفت قوه مقننه است، علاوه بر مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارگروه ذیل مجمع تشخیص مصلحت نظام که مصوبات مجلس با سیاست های کلی نظام را رد یا تایید میکند، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی و شورای عالي هماهنگی اقتصادي سران قوا، همگی لاینقطع در حال قانونگذاری برای امور مملکتی هستند. اختیارات قانونگذاری هر کدام از قوای هفتگانه مذکور به استثنای مجلس که عدم مغایرت مصوباتش با قانون اساسی و شرع باید به تایید شورای نگهبان برسد، بدون محدودیت تا آنجاست که میتوانند به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی نه تنها قوانین عادی مصوب مجلس شورای اسلامی که تنها قوه قانونگذاری قانونی ( البته فقط روی کاغذ ) کشور است را نقض کنند، بلکه با بولدوزر از روی مفاد قانون اساسی هم عبور کنند. ☑️ نمونه بارز و جدید این نوع قانونگذاری قواي ششگانه مقننه خارج از قانون اساسی، قانون عجیبِ و ماندگار در تاریخ " مولد سازی دارائي هاي دولت " مصوب شوراي عالي هماهنگی اقتصادي سران قواست كه آشكارا چند اصل قانون اساسي را نقض میکند. ☑️ البته، قوای مقننه ما محدود به قوای هفتگانه مذکور نیست، قانونگذاران زياد فردی دیگری هم هستند که به فراخور حال قانونگذاری میکنند، مثلاً امام جمعه یک شهر میتواند حکم به لغو کنسرت و یا یک گردهمائی بدهد که همه مجوزهای قانونی را از نهادهای رسمی اخذ کرده است و يا اينكه معاون دادستان يك شهر، به حكم خود لايك كردن مطالب در فضاي مجازي را جرم اعلام ميكند. با توجه به شكل گیری تدریجی قانونگذاران متعدد خارج از قانون اساسی طی سالهاي گذشته، باید در آینده منتظر ظهور قانونگذاران جدید با اختیارات بیشتر و البته با مصوبات محيرالعقول تر بود. ☑️ انشاالله که نیت خیل بيشمار قانونگذاران ما خیر است، اما شاید مشمول این سخن معروف باشند که " سوخت جهنم از نیات خوب و عملکرد های بد تامین میشود “. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o ‏۲۴۳

Repost from N/a
⁉️ پاور بانک؟ ساعت رومیزی؟ زیر لیوانی؟ شارژر فندکی؟ 🎁 شما امسال چه چیزی به همکاران، شرکای تجاری و یا مشتریان خود هدیه می‌دهی
⁉️ پاور بانک؟ ساعت رومیزی؟ زیر لیوانی؟ شارژر فندکی؟ 🎁 شما امسال چه چیزی به همکاران، شرکای تجاری و یا مشتریان خود هدیه می‌دهید؟ 😍 اگر می‌خواهید متفاوت از سال‌های پیش باشید، #فیلیموکارت می‌تواند وجه تمایز شما با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها باشد. ✅ #فیلیمو، بزرگترین پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال ایران با بیش از ۸۵ هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی متناسب با تمامی سلیقه‌ها. جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید: ▶️ r.filimo.com/eid1402 ☎️ شماره تماس واحد فروش سازمانی: 73608800 – 021

#تبلیغات

با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o ‏۲۴۳

کجا دانند حال ما؟..... ✍️ خورشید سلیمانی ⬅️ دو روز پیش اولین خبری که برچشم و گوشمان تازیانه زد و جانمان را از خشم و اندوه آکند، مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری بود برای زلزله‌زدگان خوی. می‌خواستم چیزی بنویسم، دیدم در هیاهوی خبرهای جورواجور، اتفاق عجیبی هم رخ نداده است. ⬅️ آمدم بحث مولدسازی دارایی‌های راکد را که چیزی در مایه‌ی کاپیتولاسیون است پیش بکشم، دیدم مسائل مهم‌تری هم هست. تازه وزیر اقتصاد هم گفته دراین مورد به هیچ‌وجه عقب‌نشینی نخواهدکرد. ⬅️ خواستم از وزیر ارشاد بپرسم منظورش از گسترش "قرارگاه زیست عفیفانه" در دولت رئیسی دقیقا چیست؟ آیا ادامه‌ی همان طرح ستاد احیای امر به معروف است یا نه؟ دیدم فرموده وظیفه‌ی این قرارگاه تبلیغ حجاب است. ⬅️ خوشحال از این که یک نقطه‌ی بی ابهام در سخنان آقایان نظام پیدا کرده ام،باز آمدم تا از حاجی دلیگانی،عضو هیئت رئیسه مجلس، تمنا کنم با طالبان کورس نگذارد و پیشنهاد تشکیل وزارتخانه امربه معروف را به نحوی ماستمالی کند. دیدم با ژست عاقل اندر سفیه به اصل ۸ قانون اساسی استناد کرده و گفته باید بحث امر به معروف و نهی از منکر را در قالب سازمانی کاملا مستقل و فراقوه‌ای راه‌اندازی کنیم. این بود که از این ورطه هم پا پس کشیدم. ⬅️ هنوز درست و درمان از مجلس بیرون نیامده بودم که چشمم به جمال سخنان دلخوش(سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس) روشن شد که اتفاقا خبرگزاری ازما بهترانِ فارس روی تلکس گذاشته بود. ایشان همزمان با تصویب مواد باقیماند از لایحه منع خشونت علیه زنان فرموده بودند زنان برای خروج از کشور باید از سرپرست خود اجازه بگیرند. اما همین که آمدم بگویم ما خودمان سرپرستیم و قیّم نداریم، همکارانم از خجالتش درآمدند و ایشان هم خیلی شیک و مجلسی عقب نشست. ⬅️ تصمیم گرفتم صحبت‌های فرمانده یگان ویژه را به چالش بکشم که گفته بود در جریان اعتراضات به چشم معترضان شلیک نکرده‌اند. دیدم دستم دیوار حاشا تا سقف آسمان بلند است. ⬅️ این‌بار عزمم را جزم کردم که شوخی بودن فرمایش مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی را بیازمایم که گفته بود نیاز مملکت به چادرمشکی ۴۲ میلیون مترمربع است اما باید ۲۳ میلیون مترمربع بیش از نیاز تولید کنیم. بعد افاضه فرمودند که به کارمندان ستادی و بنیادی بُن می‌دهیم که چادر بخرند. و دوباره پرتوی از سخنان گهربارشان را بر ما فروباریدند که برهنگی معنای خانواده را به خطر می‌اندازد و تحریم جشنواره فجر، ادا و اصول یک صنف خاص است. در دل گفتم آقا! رفیق!برادر! تکلیف چادری‌هایی که ستادی و بنیادی نیستند چه می‌شود؟وانگهی، مگر شما در کوچه و خیابان آدم برهنه‌ای دیده‌اید که راست راست راه می‌رفته تا معنای خانواده را هدف بگیرد؟ ضمنا، این به قول شما ادا و اصول‌ها مال همان‌هایی است که فیلم‌ها و آثارشان را در همین جشنواره پخش می‌کنید که... دیدم گوش شنوایی پیدا نمی‌شود. ⬅️حالا نوبت قانون مجازات ۱۰ الی ۱۵ سال برای اظهارنظر افراد مشهور بود. چه می‌توانستم بنویسم؟ پاسخ در همان پرسش نهفته بود. ⬅️ اظهارات ضدونقیض درباره عرضه خودرو در بورس کالا و منجلاب قیمت‌گذاری دستوری را دیگر نمی‌توانستم نادیده بگیرم. اما دیدم پيش از من خودِ بورسی‌ها و خودروسازان و بقیه عوامل مربوطه سرِ کلاف را گم کرده‌اند. و تازه محمدی، امام جمعه‌ی میانه هم سفت و محکم ایستاده که نمایندگان مجلس از ایران‌خورو رشوه گرفته‌اند. ⬅️ از کنار پیامک بدحجابی در خودرو، هم به آرامی رد می‌شدم که ناگهان هوش و حواسم رفت به خوزستان و ۱۲ هزار نیرویی که در سال ۹۷، با مدرک غیرمرتبط، وارد آموزش و پرورش شده‌اند. اما در این ترافیک اخبار، حتی از این خبر هم می‌شد گذشت. ⬅️ در فکر پاسخگویی به صدیقی امام جمعه بودم که دوری از فرزندپروری را مصداق بی‌عفتی و هرزگی خوانده بود. اما برای بی‌عفتیِ او پاسخی نیافتم و ، دلم را به بحران آب و سدسازی‌های مافیایی و کشیدن آب به کویر سپردم. دیدم مگر متخصصین و دلسوزان محیط‌زیست کم گفته‌اند؟ کم نوشته‌اند؟ کم حبس کشیده‌اند؟ پس کوله‌بارم را برداشتم و از این بحث بیرون خزیدم. ⬅️فکر نفع مالی دولت از جریمه بی‌حجابی /اخراج ایران از کمیسیون مقام زن /اینترنتی که ملت را تا سرحد جنون می‌برد و بازمی‌گرداند./ بستن تنگه هرمز/سرب و مازوت/ادعای ایجاد یک میلیون شغل توسط رئیسی/کیفیت خودروها/حذف بودجه معلولان/کودکان بی‌شناسنامه‌ی بلوچ/تحریم‌ها/دستگیری ماموستاهای اهل تسنن/گران شدن ۸۰۰ درصدیِ داروی سرطان... ⛔️ باز هم هست اما یک پرسش هست که همچنان رهایم نمی‌کند و آن را از عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین می‌پرسم. آقای امام جمعه لطفا بفرمایید در این گیرودار ، با سگ‌های خانگی. چه ‌کار دارید؟ این همه کار ریخته روس سر مردم. آستین‌هایتان را بالا بزنید و یک گوشه کار مملکت را بگیرید. شاید هم حال خودتان بهتر شد، هم حال ما.

📈 تمایز در مهارت‌آموزی؛ نوآوری در مدیریت ✅ ۳۶مین دورۀ «مدیرعامل حرفه‌ای» مدرسۀ عالی کسب‌وکار ماهان 📕 دورۀ مدیرعامل حرفه‌ای
📈 تمایز در مهارت‌آموزی؛ نوآوری در مدیریت ✅ ۳۶مین دورۀ «مدیرعامل حرفه‌ای» مدرسۀ عالی کسب‌وکار ماهان 📕 دورۀ مدیرعامل حرفه‌ای مدرسۀ کسب‌وکار ماهان، به‌عنوان اولین دوره شخصی‌سازی‌شده برای مدیران عامل در ایران، تمامی نیازهای مدیران سازمان‌های امروزی را به‌صورت تخصصی مدنظر قرار داده و با توجه به این شاخص مهم، مباحث زیر را توسط اساتید و منتورهای تراز اول کشور مورد بررسی قرار می‌دهد: 🔻مدیریت و پیاده‌سازی استراتژی‌های سازمان 🔻استانداردسازی فرآیندهای سازمان 🔻هماهنگ‌سازی ساختارهای درونی و بیرونی سازمان 🔻فرآیندهای منابع انسانی 🔹همچنین شما با عضویت در شبکۀ چند هزار نفری مدیران عامل سازمان‌ها قادر خواهید بود تا با گسترش تعاملات و شبکه‌سازی اثربخش، به توسعه شبکه ارتباطی خود با مدیران اثرگذار بپردازید. به‌منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره، روی لینک زیر کلیک کنید: 👉🏻 https://mahanbs.com/apply/ceo/

#تبلیغات

🔴 ادعایی عجیب درباره امام جمعه تهران ✍🏻جواد موگویی کارگردان سینما در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: دیروز رفتم مراسم رونمایی کتاب «حجره شماره دو» خاطرات ابوالقاسم اقبالیان فرمانده بسیج قم در زمان جنگ. کتابیست خواندنی و روان. ✅در خاطراتش نوشته: «وقتی بچه‌‌ها عالِم یا مسئولی را در جبهه می‌‌دیدند شور و شوقشان بیشتر می‌‌شد. بسیاری از روحانیون و بزرگان هم خودشان از من می‌‌خواستند که به منطقه بروند. با این حال عده‌ای از روحانیون بودند که طاقت یک شب ماندن در منطقه را نداشتند. یکبار دوسه تا از فضلای حوزه علمیه را به جبهه بردم. شب در مقرمان در اهواز مستقر بودیم. یکی از آن‌ها که خیلی ترسیده بود، با اصرار و التماس به من گفت: «شما رو به خدا ما رو همین امشب برگردون» ✅به او گفتم: «بزرگوار، این بچه‌هایی که شب و روز زیر آتیش گلوله و خمپاره‌ان، جونشون رو از سر راه نیورده‌ان.یک شب هم اینجا بمون تا بفهمی این بسیجیا چه سختی‌هایی رو دارن تحمل می‌کنن.»جواب داد:«آقای اقبالیان، اینا وظیفه‌شونه که بجنگن. من هم وظیفه‌م اینه که درس بخونم. آقای منتظری گفته در آینده مجتهد می‌شم» ✅کنجکاو شدم که این روحانیِ شاگرد آیت‌الله منتظری چه کسی بوده؟! حدس می‌زدم! شباهت‌هایی با خاطره‌ای دیگر در ذهنم بود. اما از خود آقای اقبالیان پرسیدم. جواب نداد! گفتم حدسم آقای سیداحمد خاتمی است. درسته؟ با تاسف به علامت تایید سری تکان داد. به نویسنده اعتراض کردم که چرا نام آقای خاتمی را حذف کرده است؟! جواب درستی نداشت. یحتمل از روی ملاحظه‌کاری بوده. اما تاریخ را باید شجاعانه روایت کرد. احمد خاتمی متولد ۱۳۳۹ است. یعنی در ابتدای جنگ ۲۰ساله و در پایان جنگ ۲۸ ساله بوده است. ✅خاتمی دوسال پیش در واکنش به حادثه تروریستی مراسم رژه در اهواز گفته بود: «از برکت‌های خداوند در انقلاب باز بودن باب شهادت است، شهادتی که ۴۰ سال است فرهنگ آن این کشور را حفظ کرده است.» ✅احمد خاتمی اکنون امام جمعه موقت تهران، عضو شورای نگهبان، هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و… است. یکبار دیگر عبارت ایشان را با هم بخوانیم: «از برکت‌های خداوند در انقلاب باز بودن باب شهادت است… »! منبع: حجره شماره دو؛ خاطرات ابوالقاسم اقبالیان، بکوشش رضا یزدانی، ص۲۴۲- با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o ‏۲۴۳

تصویر جالبی از دفتر شرکت سامسونگ سامسونگ که در سال ۱۹۳۸ تاسیس شد. شرکت سامسونگ ابتدا کار خود را با صادرات میوه و ماهی را آغاز
تصویر جالبی از دفتر شرکت سامسونگ سامسونگ که در سال ۱۹۳۸ تاسیس شد. شرکت سامسونگ ابتدا کار خود را با صادرات میوه و ماهی را آغاز کرد. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک شد و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی وارد شد. لازم به یادآوری است که کارخانه "ارج" در ایران، تقریبا هم‌سن و سال برند کره‌ای سامسونگ است. کارخانه ارج که نام آن هنوز هم در نزد بسیاری از ایرانیان ماندگار است، یک سال قبل از شرکت سامسونگ تاسیس شد اما جایگاه امروز سامسونگ در بازار دنیا کجا و ارج کجا. سامسونگ ۸۵ ساله به یکی از غول های فناوری در دنیا تبدیل شده و کارخانه ارج که در نهایت کار آن با دولتی شدن و به روز نکردن ماشین‌آلات و تکنولوژی و انتصاب مدیران دولتی، این کارخانه به ورشکستگی کشیده شد و اگر به کار خود ادامه می داد و تعطیل نمیشد اکنون ۸۵ ساله بود.

کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوش
کتاب تجارت با /از /در کانادا که به عنوان اولین مرجع رسمی کسب و کار با کشور کانادا به زبان فارسی گردآوری شده است. این کتاب نوشته محمد وحیدی راد مدیر عامل (انجمن بازرگانی ایران و کانادا) به قلمی ساده و کاملا جامع نوشته شده و حاوی تعداد حدودی ۱۴۰۰ صفحه می باشد که توسط انتشارات جاجرمی منتشر شده است. انجمن بازرگانی ایران و کانادا این امکان را فراهم کرده است که چنانچه از طریق لینک زیر کتاب را به قیمت پشت جلد تهیه کنید، هزینه ارسال آن به سراسر ایران رایگان خواهد بود. https://canadairan.ca/books/ ~ 🇨🇦🇮🇷 @canadairanca

#تبلیغات