ar
Feedback
𝓨𝙤𝙪𝙧𝙨𝙤𝙪𝓵 ”

𝓨𝙤𝙪𝙧𝙨𝙤𝙪𝓵 ”

الذهاب إلى القناة على Telegram

when you're sad, find Him. ”

إظهار المزيد
2 650
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
" Berusaha sedaya upaya, InsyaAllah kamu berjaya dengan izin-Nya " @HatiMilikAllah

Selagi ada kudrat , jangan pernah mengalah ingat Allah sayang umatnya yang bertaubat. @hatimilikAllah

Assalamualaikum semua, sihat tak? Hehe lamanya sis tak bersua dalam ni, harap semua setia ya, sis quite busy, admin lain pun, tapi Insha Allah kita akan lebih berkomitmen lepas ni tau. Btw, sis nak bagitau satu benda baik buat akhawat, hehe . Member sis, ada kan Halaqah tau. Srs mmg rugi kalau tak join . Manfaat sangat, so kalau korang nak tau lebih lanjut, PM saya tau, saya letak no kat bawah, untuk mudahkan urusan korang. Open untuk girls je tau. Harap semua dapat join tau, Ikan tanpa air akan mati, kita tanpa ilmu, hati mati. So cepat gaiz. Percuma je, ❤️😘 Nah link, tekan je. Sis bagi details. Ni semua untuk kamu ,insan yang nak berubah. http://wasap.my/601162416408/

{page 28 of 365} Allah Subhanahu Wa Ta'ala berfirman: وَإِنَّ رَبَّكَ لَيَعْلَمُ مَا تُكِنُّ صُدُورُهُمْ وَمَا يُعْلِنُونَ "Dan sesungguhnya Tuhanmu sedia mengetahui apa yang terpendam dalam hati mereka dan apa yang mereka nyatakan (dengan tutur kata dan perbuatan)." (27: 74) have faith, #staystrong #kimisharing https://www.instagram.com/p/CKlzAesFANt/?igshid=euq9svq2yif4

Bila kita terdetik hati nak berubah. Ketahuilah, kita adalah pilihan Allah untuk Dia beri tauffiq dan hidayahNya. Maka, cepat cepat berubah. Jangan mengsangsikan hadiahNya dengan beribu persoalan. Walaupun kita seorang pendosa. Sebab kita memang tahu yang Allah tu Maha Pengampun. So, teruskan berdoa dan meminta ampun. @Hawapejuangakhirat @HatimilikAllah

"Sujud itu luar biasa,Engkau berbisik kebumi" "TerDengar nya hingga dilangit"

𝐄𝐗𝐏𝐋𝐎𝐑𝐄 𝐓𝐇𝐄 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐍𝐄𝐋𝐒 𝐎𝐍 𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐀𝐒𝐏 𝐋𝐈𝐒𝐓 𝐀𝐍𝐃 𝐃𝐎 𝐍𝐎𝐓 𝐅𝐎𝐑𝐆𝐄𝐓 𝐓𝐎 𝐒𝐔𝐁𝐒𝐂𝐑𝐈𝐁𝐄... ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ JOIN @Islamitu_indah 🔖•• Himpunan kata nasihat agama. JOIN @Lovestoryneverend 🔖•• This Is Our Love Story. JOIN @Quoteswithme 🔖•• Stay strong for yourself. JOIN @HatimilikAllah 🔖•• Life must go on. JOIN @Nakluahh 🔖•• Kalau rasa nak baca luahan ni baca lah taknak sudah. JOIN @Movie_234 🔖•• We provide free movie for you. JOIN @Dakwahofheart 🔖•• Have faith and be patien. JOIN @Bicarabulanofficial 🔖•• TINTA sang rembulan JOIN @Hijrahpendosa 🔖•• Tiada jahiliyyah, Tiada hijrah JOIN @Tulisanpengemis 🔖•• Biarkan tulisan yang berbicara JOIN @Herelisten 🔖•• Me, Myself and I JOIN @HikayatPerindu 🔖•• Quotes for everyone CLICK @HSASP20bot 🔖•• Delete list after 12 hours . ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ •• ━ 𝗦𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗟𝗶𝗻𝗸 𝗣𝗿𝗼𝗺𝗼 𝗕𝘆 @HSPPromoter 𝐍𝐄𝐖 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐍𝐄𝐋 ❤️✨ "The Heart will rest & feel relief if it is settled with Allah. And it will worry & feel anxious if it is settled with people" [Ibn al Qayyim] Click Here 🔻 Https://t.me/HijrahHunter

Akhir hidup kita belum tahu , apakah dalam iman atau sebaliknya sebab itu tidak boleh digunakan lebih baik atau sudah baik. @hatiMilikAllah

Aturan Allah tak pernah silap... Ttpi Kita yg silap... Kerana sentiasa memikirkan Di mana silapnya aturan Allah... Sedangkan aturan Allah itu sempurna... 🍃 Seiring dengan apa yg kita perlu... Dan bukan apa yg kita mahu ✨ @shaalqudsy @hatiMilikAllah

Berita baik untuk semua, since ramai sangat yang minta tutorial dekat sis, so here we go, heheh, jgn lupa subscribe tau, nthen share lah, moga bermanfaat dunia akhirat okay. Tak minta banyak, nak minta, andai apa yang korang edit tu menjadi, jgn lupa tag sis @mswamrn tau, nak tgk hasil hehe. 😘❤️

Assalamualaikum semuanya!❤️ Sis nak bagi tahu siap ii ni, Untuk channel ni, sis tak janji tau dapat send video or tutorial on time. Sebab kena bahagikan masa untuk, study, bisness and others. Stay tuned je okay, Insha Allah kalau korang sabar, banyak tips yang korang akan dapat! Moga bermanfaat, dan menjadi asbab mereka disana hijrah!

Tau tak jihad yang paling besar adalah, jihad melawan nafsu. So apa yang nak jelaskan kat sini. Berjuang lah melawan nafsu, Akui ia memang susah. Nak lawan nafsu makan pun susah. Kan? Sekejap nak makan itu, sekejap nak makan ini. Kalau boleh semua nak makan sedangkan Nabi Muhammad S.A.W kata, berhentilah makan sebelum kenyang, Nafsu ni banyak sangat. Luas. Tapi nak cakap. Berusaha untuk tidak membenarkan nafsu mengawal diri. Berusaha untuk tidak membenarkan nafsu melebihi batas, Kamu, berjuanglah. Lawan nafsu tu walaupun ia sukar. Kerana setiap pengorbanan yang kita perjuangkan, Allah pasti akan memberi ganjaran yang besar buat kita, Jangan pernah mengalah. Minta bantuan Allah. Doa. Doa. Doa. Fighting! Remember yang Allah sentiasa bantu kita dalam membuat kebaikan dan Allah suka, Allah cinta hambanya yang berjuang ke arah kebaikan, If you want. You can. Believe yourself. You can do it 🤍🥰 -𝓟𝓾𝓽𝓮𝓻𝓲𝓦𝓪𝓵𝓲𝓭𝓤𝓶𝓶𝓲 @HAWASHARE

Selalu tengok kat komen ig : "Letihlah single ni" "Kasihanilah yang single ni" Apa kau ingat taken tu elok sangat ke? Couple tapi berpegang-pegangan tangan. Di manakah maruahmu sebagai seorang Islam. Bila cinta bersalurkan nafsu semata-mata. Ingat, couple adalah satu perbuatan yang tidak diredhai Allah sebab boleh menimbulkan zina. Zina mata, hati dan sebagainya. Kalau couple islamik? Tak pegang tangan pun. Apa kau ingat ada istilah couple islamik dalam kamus ke? Even couple islamik, cuba bayangkan kalau setiap hari kau asyik terfikirkan seseorang yang belum tentu jodoh kau, terbayang-bayangkan dia tengah buat apa, stalk dia, tanya dah solat ke belum, boleh tak saya jadi imam awak. Semua tu pun boleh mendatangkan zina juga sebab kita lebih bayangkan manusia berbanding Allah di hati. Kalau betul sayangkan seseorang, kita takkan ajak dia untuk membuat maksiat juga melalui couple. Kalau betul-betul sukakan seseorang, doa yang baik-baik, semoga jodoh kita adalah orang yang baik-baik, yang mampu membimbing. Bagi budak-budak yang masih bawah umur, tak payah fikir pasal couple sedangkan baju, seluar, makan minum pun ibu ayah masih tanggung. Fokus belajar dahulu, banggakan mereka. @NasihatSentap 📕 @NotaNasihat

𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐄𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐑 𝐀𝐋𝐋 𝐄𝐗𝐀𝐌 𝐂𝐀𝐍𝐃𝐈𝐃𝐀𝐓𝐄𝐒 𝟐𝟎𝟐𝟎/𝟐𝟎𝟐𝟏 📩 Penat, kan? Bangun pagi, fikir ada kelas online. Ada masa, boleh fokus. Ada masa, rasa nak habiskan je. Result belakang kira. Hakikatnya, belajar offline lagi seronok. Jumpa guru depan mata. Bergurau dengan kawan-kawan empat mata. Bila agaknya kita boleh kembali ke norma biasa? Malang ke jadi students zaman pandemik ni? Some of you will answer, “ya, kami malang. Pembelajaran tak efektif.” Some of you will answer, “taklah, lagi best macamni. Tak payah pergi sekolah.” Adik-adik, I don’t know how to comfort you. Saya tak pernah berada di tempat korang. Mungkin korang akan kata saya ni cakap je senang sebab tak hadap apa yang korang hadap. Percayalah, you are the strongest students. It is difficult to stay on track during online classes. But you can do it. Kenapa semua ni berlaku sekarang? No one knows, only الله knows. Mungkin juga 2020-2021 dipilih kerana korang. The strongest ones. Kalau berlaku zaman saya, maybe it would be worse. Only الله knows. Trust me, tak ada siapa yang malang. Cuma الله sentuh dengan ujian sedikit. Tapi الله dah beri jaminan; For indeed, with hardship [will be] ease. — 94:5 Indeed, with hardship [will be] ease. — 94:6 We are into this together. Never think that you are all alone. This is the time الله uji kita punya sabar & ikhlas. All the best 03/04 liners! Semoga الله angkat wabak ini secepatnya supaya kita boleh kembali seperti kehidupan yang biasa. Share channel ini sejauh-jauhnya. Instagram: instagram.com/nbl.hn Twitter: twitter.com/nabilahalwie

Pesanan buat hafiz & hafizah.. 👳 Ini jalan yg Allah aturkan untuk kita.... Ini lah yg terbaik untuk kita... Untuk kita sentiasa bersama Dia & KalamNya... Jgn pernah berfikir utk kau putarkan masa... Kerana lelah Dan mengalah Sehingga hampir putus asa... Terus kan usaha... Kerana nilai ini yg Allah lihat... Bukan pada hasilnyaa... Sakit dalam berbuat pahala... Penat dalam berbuat pahala... Bukankah itu bahagia? Kerana Ia menjanjikan Syurga✨ Tempat berehat yg sebenar2nya... @shaalqudsy @hatiMilikAllah