3 502
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-137 أيام
-6530 أيام
أرشيف المشاركات
3 501
اگه دل تو با اونه برو...
منم رویامو میبازم...
دیگه نمیخوام دستهای تورو
خودم دنیامو میسازم...
@gitmit
3 501
.
ما انسان ها گاهی دیر قدر همدیگر را میدانیم!
وقتی یک نفر را از دست میدهیم، تازه یادش میکنیم!
خوبی هایش از جلوی چشمانمان میگذرد...
مینشینیم خاطراتی که با او رقم خورده را مرور میکنیم،
غصه میخوریم بغض میکنیم،
و با خود میگوییم کاش بودی...
کاش به همین راحتی از دست نمیدادمت...
خلاصه کنم رفیق!
اگر خواستی به کسی بی مهری کنی،
یک لحظه با خودت به نبودن اش فکر کن...
به نبودن اش برای همیشه...
@gitmit
3 501
پنجشنبه
باید تمام دغدغه ها را تاکرد
روی طاقچه ی بیخیالی گذاشت
بایدغصه هارامچاله کرد
ازپنجره پرت کردبیرون!
پنجشنبه
یک گوشه ی دنج میخواهد
بایک لیوان چای داغ!
@gitmit
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
