3 499
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-117 أيام
-6430 أيام
أرشيف المشاركات
3 499
من دوام آوردم،
باز هم دوام میآورم.
اما دلم میخواست معنای زندگیام
چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد...
@gitmit
3 499
آدمی که دوستت دارد،
برای خوب بودنت دعا میکند؛
حتی اگر دستش بهت نرسد،
حتی اگر نتواند کنارت باشد.
دوست داشتن واقعی
همینقدر بیصدا و خالص است...
@gitmit
3 499
باید استعفا داد؛
گاهی از رابطهای که ارزشت حفظ نمیشه.
گاهی از جمعی که آدماش هم مسیرت نیستن.
گاهی از رشتهای که براش ساخته نشدی.
گاهی از شغلی که قلبت براش نمیزنه.
خوبیِ زندگی اینه هرجا که
اشتباه بری میتونی استعفا بدی.
گاهی باید استعفا بدی
تا با حالِ بهتری به زندگی ادامه بدی.
@gitmit
3 499
آلپاچینو یه دیالوگ قشنگ
تو فیلم پدرخوانده داره که میگه:
بهم نگو پشت سر من چی گفتن،
بهم بگو چرا انقد پیشت راحت بودن
تا درباره من حرف بزنن...
@gitmit
3 499
هیچ چیز به اندازهی صمیمیت، پدیدآورندهی ابتذال نیست!
صمیمیت، صمیمیتِ بیجا و بدون جهت!!!
آدمها خودمانی بودن و مهربانی را علامت ضعف میدانند
و زیاد که خودمانی و صمیمی و سازگار بودی،
شروع میکنند به بیحرمتی! شروع میکنند به کم به حساب آوردن
و شروع میکنند به حد و مرزها را زیر پا گذاشتن!
این عشق نیست که آدمی را ضعیف میکند، صمیمیت است،
صمیمیت است که آدمی را از عرش به فرش میکشاند
صمیمیت است که قدرت و صلابتِ آدمی را میکُشد
و او را خلع سلاح میکند در مقابل آدمها...
صمیمیت است که قابلیتها و استعدادهای بالقوهی وجود انسان را
به حاشیه میراند و او را موجودی ناآزموده و بیاستعداد جلوه میدهد.
صمیمیت! صمیمیتِ بیجا و بیرویه و بدون جهت!!!
@gitmit
3 499
رنجیدهام از آدمها و بد دیدهام از مهربانی و خوب بودنها
ولی هنوز هم مهربانی که میکنم، سبک میشوم
و برای لحظاتی فراموش میکنم چقدر غمگینم!
هنوز هم بیشترین چیزی که حالم را بهبود میبخشد،
مهربانی کردن و خوب بودن است.
هنوز هم بزرگترین دلخوشیام، دلخوش کردنِ آدمهاست.
هنوز هم به منتهای اندوههای فرساینده و حلنشوندهی جهانم که رسیدم
و آدمها که به قدر کفایت ناامیدم کردند،
پناه میبرم به حیوانات، به پرندهها، به گیاهان،
به سادگیها، به بیتوقع دوستداشتنها، بخشیدنها، لبخند زدنها...
هنوز هم امید دارم که همه چیز درست خواهد شد
و ما خوب خواهیمشد و امید دارم که بالآخره روزی
"مهربانی و عشق" سیارهی غمگینمان را نجات خواهد داد.
@gitmit
3 499
یکی ازبامزه ترین صحنه ها اونجایی که
آدمی که ذاتشو میشناسی راجب
اصالت وادب واخلاق و وفاداری حرف میزنه
و نمیدونه که نمیتونه ذات خرابش رو
باحرفهای قشنگ بپوشونه.! 👍
@gitmit
3 499
امیدوارم آدمهای خوب،
با نیت های خوب را
در زندگیات جذب کنی،
آدم هایی که در غیاب تو،
از اسم تو محافظت میکنند...
@gitmit
3 499
هر بار که سطحتان بالا میرود،
چیزی را از دست خواهید داد؛
یک عادت، یک دوستی، یک رابطه،
یک نسخه از خودتان...
این باخت نیست. این هزینه ورود است...
@gitmit
3 499
روزی برایتان خواهم گفت
همان لحظاتی که با
لبخند و امید همراهیتان میکردم،
چقدر ناامید و اندوهگین بودم!
که درست همان مواقعی
که فکر میکردید آرامم و
هیچ چیز برایم مهم نیست،
چه معصومانه در حالت دفاع بودم
و چقدر همه چیز برایم اهمیت داشت...
@gitmit
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
