Echoes
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 085
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-2030 أيام
أرشيف المشاركات
1 085
نمیدونم واسه همهی آدما اینطوریاس یا فقط ما حساسای نااهل اینجوریایم که وقتی یه نوشته، توی یه جاده ببینیم بعدش اگه حتی هزار بار هی چشمونو ببندیم و باز کنیم و سعی کنیم یادمون نیاد بازم نوشتههه گنجشک میشه، میچرخه دور سرمون و انقد جیک جیک میکنه تا روح و جسممونو جلا ببخشه...
خب لابد حالا از خودت میپرسی که اینارو گفت که چی؟
راستش هیچی جز اینکه خواستم بگم "فکر کن من یه عمره تو جادهمو تو یه عمره همون نوشتهی تو جادهای."
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
