ar
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

الذهاب إلى القناة على Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

إظهار المزيد
7 169
المشتركون
-924 ساعات
-1057 أيام
-55130 أيام
أرشيف المشاركات
من ویدیو فارسی در مورد نات کوین بزارم یوتیوب حمایت میکنید؟
Anonymous voting

Guyz مبارکتون باشه 🌹

🦋 Chama activated your check and received ☺️ 250 GRAM ($4). Activations left: 0.

🦋 3 Ta Rose activated your check and received ☺️ 250 GRAM ($4). Activations left: 1.

🦋 Todor activated your check and received ☺️ 250 GRAM ($4). Activations left: 2.

🦋 Reza ㅤ activated your check and received ☺️ 250 GRAM ($4). Activations left: 3.

🦋 Multi-use check for 1,000 GRAM ($16.01). Amount of one activation: 250 GRAM ($4) Total activations: 4

اگر نات کویناتون صفر نمایش میده تو ربات نتو عوض کنید تست کنید میاد 😀

هنوز استاندارد ولت ورژن ۵ روی شبکه تون کوین به صورت رسمی شروع به کار نکرده اما وقتی این اتفاق بیافته یه ویژگی خیلی خوبی که هست اینه که شما میتونید هزینه توکن ها (ژتون ها) رو با خود توکن پرداخت کنید! یعنی نیازی نیست که اصلا ارز اصلی شبکه تون کوین رو داشته باشید!‌کارمزد تراکنش نات کوین رو با نات کوین پرداخت میکنید!!! Isn’t it great?

TOS آپدیت شد.

این صفر بود که :))

فیک زدید ؟‌:))

https://www.youtube.com/watch?v=XZgEB_oz0No تنها کانال کریپتو فارسی که من دنبال میکنم Trade City Pro هست. محتواشون خوبه.

۶ سال پیش و فروش سیاکوین.. یادش بخیر :)) این و Verge ($XVG) جفتشون برای فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز ایده های جدیدی به نظر میومدن اما جفتشون نیستن دیگه. فایل کوین هست و عده ای پروژه دیگه الان. حتی شبکه تون کوین هم برای فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز راهکار داره اما هنوز صدای پروژه هاش در نیومده. این دوتا اولین بودن اما نابود شدن.. اولین بودن همیشه باعث نمیشه که ایده رو تو بتونی پیاده کنی و به سرانجام برسونی

تلگرام قابلیت هشتگ رو میخواد با قابلیت سرچ گلوبال اضافه کنه.. هر روز به سمت شبکه اجتماعی شدن پیش میره.

اگر تعداد ریاکشن های این پست به ۲۵ تا برسه یه Giveaway روی $GRAM روی بلاکچین تون میزارم. ادیت: این ۲۵ تایی که ریاکشن گذاشتن کامنت بزارن ببینم واقعین یا کیک :))

امکان Unstake کردن نات کوین ها فراهم شد اما اگر اینکارو بکنید از ایردراپ هایی که از هفته آینده شروع میشه جا میمونید. و برای وارد شدن به همون لیگ دوباره باید هزینه کنید. *‌الان هم قیمت یه جورایی کف هست در نتیجه پیشنهاد نمیشه.

بزرگترین مشکل تون اینه که فعلا به خاطر ترس از SEC اکسچینج های بزرگ باهاش کار نمیکنن و خب اینا نمیخوان اصلا وارد بازی SEC بشن. پروژه های DEX و DEFI توی تون کوین تا زمانی که توی CEX های زیر نظر SEC مثل بایننس و کوین بیس تون کوین لیست نشده نقش پر رنگی دارند. $STORM $STON $SCALE (DEDUST) اینا فاندمنتالشون فعلا خیلی خوبه و STON بدجوری دامپه.

یعنی آدم فقط از این تیم تون یاد میگیره که چجوری دارن یه اکوسیستم رو میسازن. ۱ ماه قبل از اینکه اپلیکیشن نات کوین لانچ بشه توکن نات کوین رو لیست کردن و از اینور برای اینکه لول های داخل بازی جور در بیاد ملت رو سوق دادن برای استیک کردن. بعد اینور با هکاتون فرصت دادن که ملت پروژه هاشونو بسازن که توی نات کوین بتونن پروموت کنن.. Notcoin is huge and will be huge. قیمتای الان تخفیفیه بچه ها. $NOT = $0.00067 $TON = $6.68 Not Financial Advice

توی یک دقیقه اولش ۲۴ میلیون دلار معامله شد توی بایننس!!