ar
Feedback
از نگاه احسان

از نگاه احسان

الذهاب إلى القناة على Telegram

از چیزایی می‌گم که ارزش فکر کردن دارن 💭 Life • Web3 • Ideas • People 🔗 x.com/ehsan_ton

إظهار المزيد
7 169
المشتركون
-924 ساعات
-1057 أيام
-55130 أيام
أرشيف المشاركات
امروز تک تک پروژه های کپی نات کوین مثل تپ سواپ٬ همستر و.. رو چک کردم. هیچکدوم منو نگرفت. همه فقط روی هایپ سوار شدن. چیز بلندمدتی فعلا توی هیچکدوم نمیبینم نظر من اینه نات کوین همه اینارو میبلعه 🙂

یکی از چالش هایی که همیشه من بهش فکر میکردم این بود که اینا چطوری میخوان Engagement یوزر هارو نگه دارن توی نات کوین 🙂 اونا با یه ایده فوق العاده اومدن سراغ این ۳۰ میلیون یوزر.. من فقط Excited ام درباره کارایی که دارن میکنن و خب تکه خودمم از این کیک برداشتم اما Notcoin is something. هنوز جا نموندید. پلن اصلی برای آخر سال هست اینجور که من فهمیدم. — اینا همه احتمال و نظر شخصی منه..

ولت ورژن ۵ روی تون کیپر فعال شده که همونطور که قبلا گفته بودم امکان انجام تراکنش های بدون گس (بدون داشتن تون کوین) رو برای ژتون ها فعال میکنه. 🙂 ساده اش اینه: شما میتونید تتر رو بدون داشته تون کوین منتقل کنید.

اگر نات کوین هاتون رو تا ۱۶ روز دیگه Claim نکنید برای همیشه سوخته خواهد شد. پس حتما یا برداشت بزنید یا استیک کنید که claim بشه.

$NOT = $0.0124 Still, Probably Nothing 🥲

تون کوین مارکت کپ اشو اصلاح کرد و الان دیگه جزو ۱۰ تا اول نیست. این یعنی اینکه پلن پامپ دارن. یکی از ایراد هایی که سرمایه گذار ها به تون میگرفتن این بود که مارکت کپ اش خیلی بزرگه اما در واقعیت ۱ سال پیش٬ اینا اومدن یه سری از ادرس هارو فیریز کردن و همینطور یه ولت به اسم TON Believers با سود سالیانه ۱۰ درصد‌(اگه اشتباه نکنم) درست کردن که مردم تون کوین هاشون رو برای چند سال قفل کنند. حالا ولت اصلی تون فاندیشن و ولت تون بیلیورز فعلا جزو مارکت کپ حساب نمیشه تا ۲۰۲۶. علتش فقط یه چیزه اونم اینکه قیمت رشد کنه!

سیزن ۳ اپن لیگ به پایان رسید. ۲ هفته خبری از پول مجانی برای پروژه ها نیست :)) این ۲ هفته دوام بیاریم تا سیزن جدید 🚶‍♂️

https://coindar.org/ ایندکس باحالی تعریف کرده که تشخیص میده الان آلت سیزن هست یا نه :)) خب هممون میدونستیم ولی حالا که ایندکس
https://coindar.org/ ایندکس باحالی تعریف کرده که تشخیص میده الان آلت سیزن هست یا نه :)) خب هممون میدونستیم ولی حالا که ایندکس براش داریم قطعا هنوز الت سیزن نشده :))

ویدیو هفته بعد
Anonymous voting

صفر تا صد ایردراپ در تون کوین | TON Launchpads https://youtu.be/dHC2qJ3mO34

چند وقت پیش یه شت کوینی به من ایردراپ رایگان داده بود چون ولت ام اکتیو هست همینجوری زده بود به ولت ام ( خیلی از پروژه ها اینکارو میکنن با شت کوینشون ) بعد هر روز 100% قیمتش میرفت بالا 2-3 دلار داده بود شده بود 20 دلار فروختم :)) الان احساس عذاب وجدان گرفتم. گناه داشته صاحب شت کوینه. انتظار داشت برم شت کوینشو بخرم اخه 🚶‍♂️

توی 10 روز گذشته که نات کوین لانچ شده تپ سواپ 10 میلیون کاربر جدید گرفته.. همه نات کوین جاماندگان ریختن تو پروژه های دیگه.. مثل داستان هر ایرانی یه صرافی و هر ایرانی یه دیجی کالا شده این پروژه های Tap2Earn اما خب، در کل خوبه. باید ببینم اینا کجا بازار رو میخوان بگیرن. ولی این حرکت پروژه TapSwap تامل برانگیزه مجدد. اومد زیر رادار من ببینم چیکار میکنن..

بعیدم نیست برن رو بایننس اسمارت چین لانچ کنن هم که خیلی خوبه :)) تون و سولانا یه جورایی رقبا کشته مرده همن و نصف اکوسیستم تون کپی از سولاناس ولی bnb داستانش جداس.. میتونه همکاری خوبی بشه بین پروژه هاش.

ظاهرا تیم تپ سواپ تازه فهمیده که داره چه اتفاقی میافته توی فضای تلگرام. این خبر، خبر خوبیه. این Pivot و چرخش این پروژه خیلی خبر خوبیه برای اکوسیستم تون. حالا این فردا مارو ضایع میکنه میگه روی بلاکچین کاردانو میخوام لانچ کنم ولی خب، اگر بیاد رو تون خیلی خوبه..

یعنی دهنشون سرویس با این مارکتینگشون. چه شبکه ای اخه میخوای لانچ کنی غیر تون :))

ای بابا چقد تغییرات سریع اتفاق میافته. TapSwap دیگه رو سولانا لانچ نمیشه 😂 حالا بعدا یکی میاد کامنت میزاره زیر ویدیو که هه اشتباه گفتی تپ سواپ روی سولانا هست :))

توی ویدیو هفته پیش گفتم دیگه نات کوین اگر مارکت کپ اش حداقل به Dogwifhat برسه قیمتش میشه 0.03 .. . ویدیو پین شده برید ببینید. قیمتی که الان نات کوین رسیده تازه قیمت بازار پیش فروش شده. این پست به این معنا نیست پاشید برید بخرید. مسئولیت معامله خودتون با خودتونه. Not Financial Advice

🔥🔥🔥
🔥🔥🔥

امشب ویدیو داریم اما همین الان ویدیوهه انگار مال 6 ماه پیشه، انقد قیمت جابجا شده..
امشب ویدیو داریم اما همین الان ویدیوهه انگار مال 6 ماه پیشه، انقد قیمت جابجا شده..

در مورد اینکه بفروشید یا نه تصمیمش با خودتونه. ولی هم من٬ هم بقیه بچه هایی که فعالن تو کریپتو و فاندمنتال هم تحقیق میکنن بار ها و بار ها گفتن که از بازی تلگرام خارج نشید. بمونید.. بازی کنید.. این تازه اولشه. ولی خب اگر نات کویناتون فروختنش خوشحالتون میکنه بفروشید. اگرم نمیفروشید ریسکشو بپذیرید قبلا گفتم دیگه. فردام که. یه ویدیو داریم میخوام چیزایی رو بگم که بقیه نمیگن..