ar
Feedback
بايكوت

بايكوت

الذهاب إلى القناة على Telegram

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام بايكوت

تُعد قناة بايكوت (@baycot) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 148 823 مشتركاً، محتلاً المرتبة 112 في فئة الدافع و الاقتباس والمرتبة 1 711 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 148 823 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 145، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 19، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 34.36‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 11.57‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 51 138 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 17 221 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 916.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل وقت, گاه, عقب, جا, میاد.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
insta: Instagram.com/_u/Alighazinezam admin: @aghazinezam تبليغات

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدافع و الاقتباس.

148 823
المشتركون
+1924 ساعات
+557 أيام
+14530 أيام
أرشيف المشاركات
فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده! به قول شاعر: وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟! @baycot

دیگر نمی‌خواهم غصه بخورم. هرچیز شده، باید می‌شده و هرچیز نشده، نباید می‌شده، می‌خواهم بعد از این زیاد فکر نکنم و زیاد دقیق نباشم و زیاد توجه نکنم... می‌خواهم آرام باشم؛ مگر چقدر زنده می‌مانم که تمام عمرم به فکر و خیال بگذرد؟! @baycot

Persian Pulse 4.mp326.62 MB

امیدوارم گاهی فرصتی هم برای خوشحال بودن داشته باشی، نه اینکه همیشه قوی باشی… @baycot

ولی هیچ‌وقت دوست داشتن کسی که شمارو ناراحت می‌کنه و بعد به حال خودتون رهاتون می‌کنه تا تو تنهایی و ناراحتی اذیت بشین رو باور نکنین .. @baycot

قشنگ‌ترین جایِ زندگی متعلق به وقتیه که انتظارش‌ رو نداری، ولی میشه @baycot

راستش خیلی وقته که دیگه مهم نیست! کی چی میگه؛ کی چجوری راجع بهم فکر میکنه؛ کی دوستم داره؛ کی باهام مخالفه و .. از یه جایی به بعد فقط حالِ روحیِ خودم واسم مهم شد.. ورژن قدیمیمو واسه همیشه رها کردم و شدم اینی که الان میبینم! این ورژنم خیلی چیزا دیگه واسش مهم نیست؛ تنها چیزی که براش مهمه حالِ خوبِ خودشه! تنها چیزی که براش مهمه اینه که شرمنده ی دلش نباشه..! همین.. @baycot

‏آدما خیلی دیر میرسن؛ دیر میفهمنت، دیر پشیمون میشن، دیر معذرت‌خواهی می‌کنن، دقیقا وقتی از چشمت افتادن و دیگه هیچوقت بهشون حسی پیدا نمی‌کنی. @baycot

11:11

هرچی بزرگ‌تر می‌شم، بیشتر قدرِ بی‌خبر بودن از کار و بار بقیه رو می‌دونم، اصلاً دلم نمی‌خواد چیزی از زندگی هیچ‌کس بدونم. @baycot

روزی دوباره همدیگر را خواهیم دید؛ و تو به من نگاه خواهی کرد، چنان‌که من به تو نگاه می‌کردم، اما دیگر هیچ احساسی نخواهم داشت. با لبخندی بر لب، از کنارت خواهم گذشت، و درونت شعله‌ای از پشیمانی خواهد سوخت؛ چرا که زمانِ زیادی طول کشید تا دریابی: آن‌کس که به دنبالش می‌گشتی، من بودم… @baycot

کاش پیامی از تو می‌رسید، که بپرسی چگونه‌ام، چه می‌کنم، چه حالی‌ام. درد دارد که گمان کنم، در ذهنِ تو جایی ندارم؛ در حالی که هیچ‌گاه از ذهنِ من بیرون نمی‌روی. @baycot

وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد، بیشتر تنهاست؛ چون نمی‌تواند به هیچ‌کس جز همان آدم بگوید که چه احساسی دارد. و اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق می‌کند، تنهاییِ تو کامل می‌شود. @baycot

خدا بند بزند دل هایی را که هیچکس جز خودش از شکسته بودنشان خبر ندارد.... @baycot

11:11

تنها در يک صورت ميتوانيد مرا تحت تاثير قرار دهيد؛ اينكه آدم خوبى باشيد. نه از دارايی‌تان، نه‌ لباس‌تان، نه جايى كه زندگى می‌كنيد؛ تنها آنان كه قلب صافى دارند، احترام مرا خواهند داشت. @baycot

Bahman Behrad - Oon Shab.mp310.42 MB

آدم ضعیفی نبود؛ اما دیگر حوصله‌ای برای سختی‌ها نداشت.میل عجیبی به گریز وجودش را گرفته بود؛ این‌که نبیند، نداند، و برای همیشه برود. @baycot

OQMCiHudevcGUTgr.mp33.13 MB

بذاريد یه نصیحتی بهتون بکنم، آدم خوب خورد به پستتون نگهش دارید، اگه رفیقه رفاقت کنید، اگه شریکه شراکت کنید، اگه ازش خوشتون میاد برید تو رابطه، اگه دوسش دارید ازدواج کنید، خلاصه یه کاری بکنید. آدم خوب خیلی کم پیدا میشه... @baycot