ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 714 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 612 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 972 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 714 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 20 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -256، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -6، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.63‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.22‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 293 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 831 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 22.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 714
المشتركون
-624 ساعات
-317 أيام
-25630 أيام
أرشيف المشاركات
یونگ چه زیبا گفت:🤌 مقایسه نکنید و اندازه نگیرید، راه دیگران شبیه راه شما نیست؛ راه‌های دیگران شما را گمراه می کنند‌و فریب‌تان می‌دهند. شما باید راه خودتان را کامل کنید.🍃

اگه بگم اندازه بارونای بهار دوستت دارم، اگه بگم اندازه زنگ آخر مدرسه روز چهارشنبه دوستت دارم، اگه بگم اندازه بوی کتاب نو دوستت دارم اگه بگم اندازه عطر موردعلاقم دوستت دارم، اگه بگم اندازه خونه به خونه ی پیرهنای چهارخونت دوستت دارم، اگه بگم اندازه سیگار بعد مستی دوستت دارم اگه بگم اندازه کارتونای بچگیم که صدبار دیدمشون دوستت دارم، بازم دروغ گفتم؛ علاقه ی من بهت خیلی بیشتر ازین حرفاست.

برات یه عالمه بوسه نگه داشتم بیا تو بغلم بکارم رو لبات.

آدمایی که از نظر روحی خیلی قوین اینجوری زندگی میکنن : معمولا وقتشون رو به تاسف خوردن برای خود حروم نمیکنن همیشه با دیگران موافق نیستن قدرت خودشون رو تو هر چیزی کنترل میکنن ریسک پذیرن انعطاف پذیرن به دنیال نتیجه گیری فوری نیستن از تنهایی نمیترسن از همه طلبکار نیستن

و چون همیشه ساکت و آرامی، گمان کردند هیچ رنج و دردی نداری.

از یه جایی به بعد اگه حتی همه چیز ام درست بشه هیچ ارزشی نداره؛ هر چیزی توی زمان خودش قشنگه..! مثل محبتی که یه نفر میتونست سه سال پیش بهت بکنه و نکرد حالا هر چقدرم خوبی بکنه دیگه هیچ فایده ای نداره چون هر چیزی تو زمان خودش قشنگه :)

آدما میتونن تو لباس فرشته بهتون نزدیک شن، جوری برخورد کنن که تو متوجه نشی چی در انتظارته، تهش یه جوری بازی رو عوض کنن که متوجه نشی از کجا خوردی، خلاصه که مراقب خودتون باشین و از آدمای سمی دوری کنین!

بزرگ ترین ایرادی که دارم اینه که به محض اینکه باهام خوب برخورد میکنن یادم میره قبلش چقد اذیتم کردن.

اتفاقاً ناراحت شو، بذار حس غم و دلتنگی و عصبانیت خفه‌ت کنن. اون آهنگی که غمگینت می‌کنه چون باهاش خاطره داری رو پونصد بار گوش بده، تمام اتفاقای بدی که بهت آسیب زدنو هر شب قبل خواب مرور کن. برای نبودن یه آدم توی زندگیت که هنوز توی قلبت نمرده غصه بخور. با کله برو توی خطر، توی تمام حسای بد و با سلول سلول بدنت حسشون کن. احساساتتو نادیده نگیر. با تموم وجود زندگیشون کن تا تایم لاینی که باید برای اتفاقای بد بگذرونی بگذره. تا بتونی برای همیشه بپذیریشون و یه نفس راحت بکشی. تا توی ذهنت برات تموم شن یه جا. فرار نکن. واسا مثل یه مرد از حقیقتای تلخ زندگیت، احساساتت کتک بخور. چون اگه نادیدشون بگیری، توی ذهنت برات حل نشن، یا یه مدت براشون ناراحت نمونی حسودیشون می‌شه و دیر یا زود دوباره بهت حمله می‌کنن و نابودت می‌کنن. به تازگی روز اول. -دیاکو.

اگر کسی خصوصیتی را در حد کمال داشته باشد به فکرش خطور نمی‌کند که آن را به معرض نمایش بگذارد. نعلی که صدا می‌کند حتما یک میخ کم دارد.» 👤آرتور شوپنهاور

یه متن خوندم خیلی درست و به جا بود، میگفت: “تو امکان نداره یه آدم دروغگو پیدا کنی که به کسی اعتماد کامل داشته باشه، یا آدم خیانت کاری که باور داشته باشه طرف مقابل کاملا بهش متعهده. از اونور اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه. میخوام بگم هر آدمی دنیا و آدماشو همونجور میبینه که خودش هست. زیاد درگیر رفتارهای آدما نشو...

پیروزی‌های چشم‌گیری ندارم، ولی می‌توانم با شکست‌هایی که از آنها زنده بیرون آمده‌ام، غافلگیرت کنم.

نمیدونم چرا آدمایی که خودشون پر از ایرادن همیشه دنبال ایراد گرفتن از بقیه آن ... عزیزم اول یه نگاه به آینه بنداز بعد نظرت و در مورد بقیه به اشتراک بذار!!!

آدم با قلب پاک پیدا کردین، چه به عنوان دوست، چه پارتنر، به همون بچسبید، احتمال اینکه دوباره همچین آدمی بیاد تو زندگی‌تون نزدیک به صفره، قلبای آدما خیلی سیاه شده جدی، همه دنبال خراب کردن همدیگه‌ان همینجوری بی دلیل.

تو باغبون بدی نیستی، یسریا ذاتاً فصلین!

‏من واقعا عاشق ادماییم که میشه باهاشون دعوا کرد و چیزی به فنا نره.

نمیدونم حرفم رو میفهمید یا نه ولی من همیشه به اونایی که حساس نیستن حسادت میکنم، هیچی رو جدی نمی‌گیرن، وحشت نمی‌کنن، میدونن چطور نادیده بگیرن، وقتشون رو با فکر کردن بیش از حد تلف نمی‌کنن، دلبستگی ندارن... من به این آدمها حسودیم میشه! آخه من به همه چی زیاد اهمیت میدم:) خیلی زیاد...

وقتی خونه نداری، فکر می کنی خونه دار بشی زندگیت شروع می شه، همه چیز ناگهان در خونه داشتن خلاصه می شه. وقتی مریضی، سلامتی می شه معنای زندگی، نقطه شروع. وقتی دلت خالیه، عاشق شدن. وقتی چاقی، لاغر شدن. وقتی بی پولی، پولدار شدن. واقعیت اینه که اگه صبر کنی زندگی هرگز شروع نمی شه!

‏اون گریه‌های منو دید، عاشق شدن منو دید، خوشحالی منو دید، هیجان منو دید، تقلای منو برای دووم اوردن دید، استرس منو دید، اشتباهات منو دید، عصبانیت منو دید، غمامو دید، بغض کردنامو دید، افسردگی منو دید، مشکلات منو دید، اون حتی بدترین ورژن منو هم دید ولی هیچوقت تنهام نذاشت.

ثابت کن به خودت که چقدر قوی تر از بهونه هاتی . . .☁️🤍

Morphin™ | مورفین - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @morphin_graphy