| Distorted Human |
الذهاب إلى القناة على Telegram
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغههای شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag
إظهار المزيد3 187
المشتركون
+124 ساعات
-17 أيام
+1530 أيام
أرشيف المشاركات
3 186
"به دنیا بیا ، بخور
لشت رو بجنبون ، بچه پس بنداز و بمیر .
زندگی یه پوچیِ عظیمه ، همیشه همینطور بوده و همیشه هم خواهد بود .
پوچیِ عظیمی که بدون وجود من هم ، بی هیچ مشکلی اموراتش می گذره .
اگه میتونستم زندگی رو دوباره از نو شروع کنم می رفتم تو کار ساخت فیلم پورن . بفرما ، حداقلش اینه که اینجا همه چیز شفافه !
🎥 I Stand Alone
Join US! @Distortedhuman
3 186
اندوه چیزی گرانمایه و پسندیده بود و من از داشتنش سرفراز و مفتخر بودم !
👤جبران خلیل جبران
📘دیوانه
Join US! @Distortedhuman
3 186
روز هایی به سراغم می آیند که در آن حس می کنم بیش از اندازه زنده بوده ام !
👤 آرتین جهانشاهی
Join Us! @Distortedhuman
3 186
در روحِ من سورت سرمای زمستان زوزه میکشد مانند هر آنچه اطرافم اتفاق میاُفتد.
همهچیز را برف پوشانده، هیچ نشانهای از سبزشدن و شکوفایی نیست. اما باید صبورانه منتظر باشم چرا که مُقدّر شده من بهار را ببینم.
ویتگنشتاین
٢١ فوریه ١٩٣٧
Join US! @Distortedhuman
3 186
آنقدر روی بالش خوابیده ام و از پنجره به بیرون نگاه کرده و راجع به همه چیز اندیشیده ام که حد ندارد.مُرده ها سن ندارند می دانستید؟
👤داستایوسکی
📘ابله
Join US! @Distortedhuman
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
