| Distorted Human |
الذهاب إلى القناة على Telegram
شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغههای شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag
إظهار المزيد3 188
المشتركون
-124 ساعات
+107 أيام
+1930 أيام
أرشيف المشاركات
3 188
از هر کرانه تیر دعا کردهام روان
باشد کز آن میانه یکی کارگر شود...
#حافظ
@DistortedHuman
3 188
سایبرین جاینت بند دو نفره ی محسن سکارد و نیلفا از تهران است. یک پروژه ی آرت راک، آلترناتیو، الکترونیک با محوریت بر پیچیدگی ها و تناقضات ذهنی است که هر کسی ممکن است در زندگی روزمره ی خود با آن مواجه شود و توانایی بیان آن را برای دیگران نداشته باشد. سایبرین جاینت تلاش میکند این چالش ها و تناقضات را به ساده ترین زبان ممکن بیاد کند،گرایش فرم در آثار سایبرین جاینت به سمت فرم های مدرن و غیر کلاسیک است.
دوئلیتی یا دوگانگی اولین سینگل ترک رسمی گروه میباشد.
@Siberiangiantband
3 188
بیمارِ غمش از دمِ آخر نهراسد
چندین دم ناخوش زده، این هم یک دیگر
#طغرای_مشهدی
@DistortedHuman
3 188
پرِ پرواز ندارم
امّا
دلی دارم و حسرتِ دُرناها.
و به هنگامی که مرغانِ مهاجر
در دریاچهی ماهتاب
پارو میکشند،
خوشا رها کردن و رفتن!
خوابی دیگر
به مُردابی دیگر!
خوشا ماندابی دیگر
به مُردابی دیگر!
خوشا ماندابی دیگر
به ساحلی دیگر
به دریایی دیگر!
خوشا پر کشیدن، خوشا رهایی،
خوشا اگر نه رها زیستن، مردن به رهایی!
آه، این پرنده
در این قفسِ تنگ
نمیخواند.
#شاملو
@DistortedHuman
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
