AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus
الذهاب إلى القناة على Telegram
Tiedotuskanava killan tiedotteille ja mainoksille. Oman tiedotteesi saat kanavalle ottamalla yhteyttä hallitukseen. Hallitus kokoustaa viikottain. Jos haluat osallistua kokoukseen, ota yhteys puheenjohtajaan @SHilderi.
إظهار المزيد1 341
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
ASki on suljettu torstaina 25.5. klo 00:00-12:00.
---
ASki is closed on Thursday 25.5. from 00:00 to 12:00.
Hallitus kokoustaa tänään kello 18:30. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan (@kuningasaino).
Kokousten esityslistat löydät täältä.
____
The board will meet today at 6:30pm. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson (@kuningasaino).
Meeting agendas can be found here.
#guild
⛵️⛱⛺️AS-killan kesäpäivät tulee! 25.8.-27.8.
-----
AS-Guild's summer days ™ coming on 25.8.-27.8.
🫧🌞🌻
Tänään on viimeinen päivä ilmoittautua Eskalaatioon🤩
\\
Today is the last day to buy tickets for Eskalaatio🤩
(English below)
Hei, sinä keväällä 2023 valmistuva tai valmistunut automaatio-opiskelija! 🤖
Tiesitkö, että voit hakea 1000e arvoista stipendiä? 🥳 Suomen Automaatioseuran stipendihaku on auki 5.6. asti. Stipendiä voi hakea esimerkiksi kandi- tai diplomityöllä.
Lisää tietoa löydät osoitteesta:
https://www.automaatioseura.fi/apurahatjapalkinnot/stipendit/
EN
Hey, you automation student who is graduating or will graduate this spring! 🤖
Did you know that you can apply for a 1000e stipend? 🥳 The Finnish Society of Automation is granting scholarships so make sure to apply by 5.6. You can apply with, e.g., a bachelor's or master's thesis.
The application form is only in Finnish but you may fill it in English.
More information here:
https://www.automaatioseura.fi/apurahatjapalkinnot/stipendit/
📨📨 AS Viikkotiedote 20 📨📨
🟣 Eskalaation lipunmyynti sulkeutuu torstaina, toimi siis nopeasti!
🟣 Ylimääräinen kiltakokous tänään klo 19 @ TUAS TU4
🟣 Viikkis siirtyy kesätauolle!
🟣 Hallituksen kokouksen 9.5. terveiset:
Kokouksessa hallitus valmistautui ylimääräiseen kiltakokoukseen, päätti RatAS-palkinnon saajat, keskusteli kesän kokouskäytännöistä, hyväksyi laskuja ja jakoi tikkareita hyvästä työstä :3
📨📨 AS Weekly newsletter 20 📨📨
🟣 Eskalaatio ticket sales close on Thursday, get yours now!
🟣 Additional guild meeting today 9pm @ TUAS TU4
🟣 The AS Weekly Newsletter will be on summer break starting next week.
🟣 The Board's Greetings 9.5.:
At the meeting, the board prepared for the additional guild meeting, decided on the recipients of the RatAS award, discussed the meeting procedures for the summer, approved bills and gave out lollipops for a job well done :3
#asweekly #guild
Huomenta!
Tänään ylimääräinen kiltakokous klo 19:00 TUAS-talolla salissa TU4. Kokouksessa ei ole etäseuraamis- tai osallistumismahdollisuutta.
—
Good morning!
The additional guild meeting will be held today at 19:00 at TUAS (TU4). There won’t be a possibility to follow the meeting or participate remotely.
#guild
Tule saunomaan ja hengailemaan tänään illalla Otarannan kattosaunalle klo 17-> Nokian kanssa. Ei tarvitse ilmoittautua, voit vaan saapua paikalle 😊
Join the Nokia sauna night tonight in Otaranta Rooftop Sauna from 17 onwards! No registration needed 😊
📨📨 AS Viikkotiedote 19 📨📨
🟣 16.5. Ylimääräinen kiltakokous klo 19 @ TUAS TU4
🟣 Aalto Sustainability Action Booster -grant
🟣 16.5. ECF23-tapahtuma
🟣 MiehenTila
🟣 Hallituksen kokouksen 26.4. terveiset:
Wappuisissa tunnelmissa käyty lyhyt kokous sisälsi toimikuntien kuulumisia, Wappuun valmistautumista, sekä laskujen ja uusien jäsenten hyväksymistä.
📨📨 AS Weekly newsletter 19 📨📨
🟣 16.5. Additional guild meeting 7pm @ TUAS TU4
🟣 Aalto Sustainability Action Booster -grant
🟣 16.5. ECF23
🟣 Mentalhealth :D
🟣 The Board's Greetings 26.4.:
The short meeting, held in Wappu spirits included news from the committees, preparations for Wappu, and the approval of bills and new members.
#asweekly #guild
Palautitko juuri kandin tai dipan? 🥳 Onko tyhjä fiilis ja et tiedä mitä seuraavaksi tehdä? 😯
Kandi- ja dippasaunaillassa pääset ottamaan rennosti ja kuulemaan minkälaisia maisterivalintoja Nokian työntekijät ovat valinneet, tai mitä urapolkuja Nokia tarjoaa dipan jälkeen!
Saavu siis Otarannan Kattosaunalle ensi maanantaina 15.5 klo 17 saunomaan ja palautumaan lopputyöstä. Nokia tarjoaa naposteltavat 😎
Tapahtumaan ei ole ilmoa -- voit vaan saapua paikalle. Kaikki, joita kiinnostaa ura Nokialla voi ehdottomasti osallistua 🤝
Kysymykset? @luxask
----
Did you just complete your Bachelor's or Master's thesis? 🥳 Feeling empty and you don't know what to do next? 😯
During this "thesis sauna" event, you can spend a relaxed evening and hear what kind of Master's programmes Nokia employees have chosen, or what career paths Nokia offers after your Master's degree!
So come to Otaranta Rooftop Sauna next Monday, May 15 at 5 p.m. to enjoy sauna and recover from the thesis work. Nokia provides snacks for the evening 😎
There is no registration for the event - you can just show up. Everyone who is interested in a career at Nokia can participate 🤝
Questions? @luxask
Hallitus kokoustaa tänään kello 18:30. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan (@kuningasaino).
Kokousten esityslistat löydät täältä.
____
The board will meet today at 6:30pm. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson (@kuningasaino).
Meeting agendas can be found here.
#guild
Tänään mennään! ⚾ Nähdään klo 18 Kaisaniemen puistossa! 💜
Today is the day! ⚾ See you all today at Kaisaniemi park at 6 pm! 💜
Eskalaation lipunmyynti on käynnissä! Nyt on siis aika kerätä kaikki kaverit messiin ja tulla juhlistamaan 24,5-vuotiasta kiltamme 26.5. 🎉 Eskalaatio ei ole ihan mitkä tahansa sitsit, vaan juhlavuoden kunniaksi herätetään killan puolivuotisjuhlintakulttuuri päräyttävästi eloon. Eskalaatiossa on herkullisten välimeriteemaisten ruokien lisäksi muun muassa viimeisen päälle suunniteltu cocktailbaari, upeita esityksiä sekä ansioituneiden toimareiden palkitsemista.
Tätä et halua missata! Käy lunastamassa lippusi heti osoitteesta: https://kide.app/events/18e5b757-bf62-4675-bc41-5cd20bb51953
Ps. Myös avecit ovat tervetulleita <3
//
Eskalaatio tickets are on sale now! So now is the time to gather all your friends and come and celebrate the 24.5 years of our guild on 26 May 🎉 Eskalaatio is not just any sitsis, but to celebrate the 25th anniversary, we are bringing the guild's half-year celebration culture to life. In addition to delicious Mediterranean-themed dishes, Eskalaatio will feature a well-designed cocktail bar, great performances, and awards for meritorious officials.
You won't want to miss this! Get your tickets now at: https://kide.app/events/18e5b757-bf62-4675-bc41-5cd20bb51953
Ps. Avecs are also welcome <3
Eskalaation lipunmyynti alkaa 5min päästä! ☀️
//
The ticket sale for Eskaalatio begins in 5min! ☀️
Eskalaation lipunmyynti alkaa 5min päästä! ☀️
//
The ticket sale for Eskaalatio begins in 5min! ☀️
On tullut aika tuoda takaisin perinteinen TYTAS-pesis! 💜 Tiistaina 9.5. klo 18 alkaen pelaamme Kaisaniemen puistossa ystävyysjärjestömme TYT:n kanssa pesistä rennoissa yhteistyön tunnelmissa ☺️ Lähde mukaan pelailemaan ja tutustumaan uusiin kavereihin! Asu vapaa ja keliin sopiva ✨
//
The time has come to bring back the traditional TYTAS-baseball! 💜 Tuesday 9.5. from 18:00 we play in Kaisaniemi park with our friendship organization TYT ☺️ Come and play and meet new friends! Dress freely and suitably for the weather ✨
Wappulautan lipun ostaneet ‼️ Olkaa Otarannassa viimeistään klo 16.00!
People with Wappu ferry ticket ‼️ Be at Otaranta at 16.00 at the latest!
Onko Wappupäivän aamun kyyti Ullikselle vielä hukassa?
Mietitkö miten pääset ihan kaikkien kavereiden kanssa yhdellä kyydillä perille, helposti suoraan Teekkarikylän bussipysäkiltä? 🤔
Ratkaisu on tässä! Lippuja on jäljellä vielä sekä 10:30 että 11:30 lähtöihin, kiintiöt on avattu kaikkien kiltojen jäsenille ja bussi uudelleenlanseerattu SIK x AS x KAIKKI Wappubussiksi! Liput täältä 🤩
Huom! Lipputyypeissä on molemmissa lähdöissä kaksi samannimistä kiintiötä. Ei ole väliä kumman ostat, ne ovat samaa kiintiötä :D
//
Still no ride to Ullis on Wappu Day? No idea how to get directly from Teekkarikylä to Ullis, with all of your friends in the same ride? 🤔
Look no further! There are still tickets left for both 10:30 and 11:30 departs, with both quotas open for members of any guild in the SIK x AS x KAIKKI Wappu bus! Tickets here 🤩
Note! There are two ticket types with the same name for both departs. It doesn't matter which one you purchase, they're the same quotas :D
Hei aASit! 🐴 Tänään klo 15:00 fuksispeksien kisakatsomo ASkissa! Dipolin katsomoon ei kaikki mahdu mutta ASkin sohville streamin eteen ihan varmasti mahtuu (... varmastikin...) kaikki halukkaat 😎
Tarjolla mokkapaloja sekä sipsiä ja limua, tulkaa kannustamaan fuksit speksivoittoon! 💫
//
Hey aASis! 🐴 Today at 15:00 we'll watch the fuksispeksi stream together at ASki! Dipoli can't fit all of us but ASki's couches surely can... 😎
There are some freshly baked brownies and chips&soda available! Come and cheer our fuksis to win the speksis 💫
Tulkaa juhlistamaan Konttauskauden avajaisia huomenna Alvarin aukiolla AS25-kontin edessä klo 15 alkaen! Luvassa kimbleä ja ilmaista ruokaa ja juomaa, tervetuloa!
Jatkot: Wappuceissinen FK:n kanssa Gorsussa klo 18.30 🍾☺️🎉 ohjelmassa hodareita ja beer pongia, sauna kuumana, tervetuloa!
//
Come and celebrate Konttauskauden avajaiset tomorrow at our AS25-container in Alvari square starting at 3pm! There will be kimble, free food and drinks, welcome!
The afterparty: Wappuceissinen with FK at Gorsu will start at 6.30pm 🍾☺️🎉 There will be hot dogs and beer pong, and the sauna will be hot!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
