ar
Feedback
AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

AS - Automaatio- ja systeemitekniikan kilta - tiedotus

الذهاب إلى القناة على Telegram

Tiedotuskanava killan tiedotteille ja mainoksille. Oman tiedotteesi saat kanavalle ottamalla yhteyttä hallitukseen. Hallitus kokoustaa viikottain. Jos haluat osallistua kokoukseen, ota yhteys puheenjohtajaan @SHilderi.

إظهار المزيد
1 343
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-530 أيام
أرشيف المشاركات
Hallitus kokoustaa tänään 18:00. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan: @askilta Kokousten esityslistat löydät täältä. —— The board is having a meeting today at 18:00. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson: @askilta Meeting agendas can be found here. #guild

💌 ViiKKOTiEDOTE - 19/2024 💌  📌 Hallituksen terveiset: Tällä viikolla hallituksen kokouksessa hyväksyttiin kasa laskuja, uusi jäsen toimikuntaan, keskusteltiin RatAS-palkinnoista, sekä Vakon siivoamisesta. 📌 Tervetuloa rentoutumaan yhdessä rakkaiden kiltalaistemme kanssa elokuvan äärelle ASkiin ensi tiistaina 14.5. klo 17-> 💜 Katsottavaa elokuvaa voit äänestää täällä! 🍿 📌 Kanadan ja Suomen välillä on astunut voimaan uusi sopimus, joka mahdollistaa 18-35-vuotiaille nuorille helpon matkustamisen ja työskentelyn toistensa maissa. Lue lisää täältä! 🇨🇦 📌 PDP Gaala 2024 ✨ (17.5. klo 9.00 - 17.00, @ Design Factory) 📌 TOUR DE TERDE ⛱️ (terassiappro Helsingissä, 14.5.) 📌 A2 Summit (13.5. klo 13:00 eteenpäin, @ Dipoli)✨ 📌 Huawei Europe Enterprise Roadshow 2024 vierailee Dipolilla 20.5. klo 9-19. Tsekkaa tapahtuman tarkempi aikataulu tämän viikon viikkiksestä! ✨ ---  💌 WEEKLY NEWSLETTER - 19/2024 💌  📌 The Board’s greetings: This week, in the Board's meeting, a stack of bills were approved, as well as a new member to a committee. Topics also included the RatAS awards and cleaning of Vako. 📌 Welcome to relax together with our lovely guild members by watching a movie in ASki on 14.5. at 17→ 💜 You can vote on the movie we'll watch here! 🍿 📌 A new agreement has recently came into force between Canada and Finland that enables easy travel and work for youth between 18 and 35. Read more here! 🇨🇦 📌 PDP Gaala 2024 ✨ (17.5. klo 9.00 - 17.00, @ Design Factory) 📌 TOUR DE TERDE ⛱️ (teracce pub crawl in Helsinki, 14.5.) 📌 A2 Summit (13.5. 13:00 onwards, @ Dipoli)✨ 📌 Huawei Europe Enterprise Roadshow 2024 will visit Dipoli on May 20th from 9 AM to 7 PM. Check out this week’s newsletter for more detailed schedule of the event! ✨ #asweekly

Jättikö Wappu jälkensä? Hukkuiko hyvinvointi? Tervetuloa rentoutumaan yhdessä rakkaiden kiltalaistemme kanssa elokuvan äärell
Jättikö Wappu jälkensä? Hukkuiko hyvinvointi? Tervetuloa rentoutumaan yhdessä rakkaiden kiltalaistemme kanssa elokuvan äärelle ASkiin ensi tiistaina 14.5. klo 17-> 💜 Luvassa myös kasvonaamioita ja tottakai snäcksejä 🧖‍♀🪴 Katsottavaa elokuvaa voit äänestää täällä 💥 Muita kyssäreitä ja/tai palautetta? Ota yhteyttä @elunaheluna 🤝 🎞🎞🎞🎞🎞 Did Wappu leave its mark? Did you lose your wellbeing? Welcome to relax together with our lovely guild members by watching a movie in ASki on 14.5. at 17-> 💜 There will also be face masks and, of course, snacks 🧖‍♀🪴 You can vote on the movie we'll watch here 💥 Other questions and/or feedback? Contact @elunaheluna 🤝 #events

Hallitus kokoustaa tänään 18:00. Mikäli haluat liittyä kokoukseen, ota yhteyttä puheenjohtajaan: @askilta Kokousten esityslistat löydät täältä. —— The board is having a meeting today at 18:00. If you'd like to join the meeting, please contact the chairperson: @askilta Meeting agendas can be found here. #guild

Registration to Eficode Excursion begins soon 🚀📝

💜💜💜 Ilmo Eskalaatioon ja Killikselle aukeaa 10min päästä täällä! // 💐🌼🌷🌺 // Registration to Eskalaatio and Killis opens here in 10 minutes ! 💜💜💜

Tänään on vika mahis vastata opintokyselyyn.

Hi and welcome to Eficode! ⚡️⚡️⚡️ We are very happy to be partnering with AS guild this year, and take this opportunity to invite you to spend time together at our Helsinki office. The goal is to get to know each other better, so we'll show you the office and discuss how it is to work with us and what we do best - DevOps and what it's all about, by doing a little LEGO DevOps workshop. Of course, snacks and drinks are on us. There's also a possibility of sauna, so bring your swimsuits with you. See you soon! When: Wed 15.5. at 17:00 Where: Eficode Office in Helsinki, Pohjoinen Rautatiekatu 25 Registration begins on Monday 6.5. at 14.00 For questions, concerns, or if you need to cancel, contact Akseli @akslay on Telegram. #corporate

Jätä perjantain Eskaloituminen taaksesi ja kaiva huikein 🐵sillisasusteesi🐵 kaapin pohjalta, nimittäin Eskalaation sillis, e
Jätä perjantain Eskaloituminen taaksesi ja kaiva huikein 🐵sillisasusteesi🐵 kaapin pohjalta, nimittäin Eskalaation sillis, eli Kiltasillis, eli Killis on täällä!! Tule siis lauantaina 25.5. mukaan sillistymään ja purkamaan edellisillan olotilat 25,51 vuotiaan kiltamme kunniaksi! 🍎 Kantsii ilmoo nopee, sillä vain ekat 30 pääsee menoihin mukaan. Lipunmyynti tapahtuu Eskalaation yhteydessä 6.5. klo 12:00, mutta edellisen illan bileet ei TODELLAKAAN ole vaatimus tälle sillikselle!! TL;DR: Mitä? Kiltasillis, eli Killis Milloin? Lauantaina 25.5. klo 12:00-18:00 Missä? Ossinsaunalla DC: Mahollisimman mukava Hinta: 10€ 🍷🍍👍🍺 Leave the Eskalations of Friday behind you and grab your wildest 🐵Sillis decor🐵 from your closet as the Eskalaatio sillis, also called Kiltasillis, also called Killis is here!! You're welcome to relax and drop your darra on 25.5. for our 25,51 year old guild! 🍎 Sign up fast as only the first 30 can get in. Ticket sales happen alongside Eskalaatio on 6.5. at 12:00 but attending the previous evening is NOT A REQUIREMENT for this sillis!! TL;DR: What? Kiltasillis, also called Killis When? Saturday 25.5. from 12-18 Where? Ossinsauna DC: As sillis as possible Price: 10€

Oletko jo pitkään miettinyt lenkkeilyn aloittamista, mutta et millään saa sitä aikaiseksi? Taikka treenaatko kisaa varten ja
Oletko jo pitkään miettinyt lenkkeilyn aloittamista, mutta et millään saa sitä aikaiseksi? Taikka treenaatko kisaa varten ja haluat treeni seuraa? Tähän hätään AS:n liikuntatoimikunnan alle on viime kuussa perustettu ihan ikioma juoksukerho. Kerho käy viikoittain yhteisellä lenkillä, lisäksi ryhmästä voi aina etsiä lenkkeily tovereita muihinkin tarpeisiin. Lenkkien pituudet aina päätetään osallistujien toiveesta ja tahtina aina toimii hitaimman mukaan. Tervetuloa mukaan juoksemaan elämän ensimmäistä lenkkiä, taikka harjoittelemaan maratonia varten! https://t.me/+EO6B1NCZPCZjNGI0 //// Have you been thinking about starting jogging for a while now but just can't seem to get around to it? Or are you training for a competition and want a training companions? Well, fear not! The AS Sports Committee has recently established its very own running club. The club meets weekly for group runs, and members can also find jogging partners for other needs. The length of the runs is always decided based on the participants' preferences, and the pace is determined by the slowest member. Whether you're looking to take your first steps in running or training for a marathon, you're welcome to join us! https://t.me/+EO6B1NCZPCZjNGI0

Killan teltta löytyy täältä! Tarjolla munkkeja! 💕 // Guild’s tent can be found here! There’s munkkis also! 💕
Killan teltta löytyy täältä! Tarjolla munkkeja! 💕 // Guild’s tent can be found here! There’s munkkis also! 💕

Killan teltta löytyy täältä! Tarjolla munkkeja! 💕 // Guild’s tent can be found here! There’s munkkis also! 💕
Killan teltta löytyy täältä! Tarjolla munkkeja! 💕 // Guild’s tent can be found here! There’s munkkis also! 💕

Leave the endless back winters behind and dig out your most wonderful 💐summer fits💐, because the summer-themed ESKALAATIO aka the guild's half annual party is here!! ⚘️ On Friday 24.5. come and join us to celebrate our 25.5 year old guild in the form of Sitsis! 🌷 Register quickly because only the first 40 will be able to participate. Ticket sales start on 6.5. at 12:00 and close on 13.5. at 23:55. TL;DR: What? Eskalaatio aka the half-year celebration of our guild When? on Friday 24.5. at 5:30 p.m., gong strikes at 6:00 p.m Where? Otaranta clubhouse DC: Cocktail Price: €15

Jätä loputtomat takatalvet taaksesi ja kaiva upeimmat 💐kesäkuteesi💐 esille, sillä kesäteemainen ESKALAATIO eli killan puoli
Jätä loputtomat takatalvet taaksesi ja kaiva upeimmat 💐kesäkuteesi💐 esille, sillä kesäteemainen ESKALAATIO eli killan puolivuotisjuhla on täällä!!⚘️ Tule siis perjantaina 24.5. mukaan sitsaamaan ja juhlistamaan 25,5 vuotista kiltaamme! 🌷 Kantsii ilmoo nopee sillä vain ensimmäiset 40 pääsevät menoihin mukaan. Lipunmyynti alkaa 6.5. klo 12:00 ja sulkeutuu 13.5. klo 23:55. TL;DR: Mitä? Eskalaatio eli killan puolivuotisjuhla Milloin? perjantaina 24.5. klo 17:30 kokkarit, gongi kolahtaa 18:00 Missä? Otarannan kerhotila DC: Cocktail Hinta: 15€ ⚘️🌼🌷💐🌻🌺

Onko lakki jäänyt pölyttymään kaapin pohjille Wapun jäljiltä? Hätä ei ole tämän näköinen, sillä tiistaina 7.5. on loistava ti
Onko lakki jäänyt pölyttymään kaapin pohjille Wapun jäljiltä? Hätä ei ole tämän näköinen, sillä tiistaina 7.5. on loistava tilaisuus suunnata Smökkiin ulkoiluttamaan niin uusia kuin vanhempiakin lakkeja. Tilaisuus on mitä juhlallisin, joten vedä paras cocktailpukusi niskaan ja saavu sitsaamaan SIK x AS x KIK lakkisitsien merkeissä. Ilmo aukeaa jo TÄNÄÄN klo 15.00 osoitteessa https://ilmo.as.fi/event/236! 🥂🎈🥂🎈🥂🎈🥂🎈🥂🎈🥂🎈🥂🎈🥂🎈 Has your cap been left to gather dust on top of the wardrobe since May Day celebrations? Fear not, because on Tuesday, May 7th, there's a fantastic opportunity to bring your caps, both new and old, out for some fresh air at Smökki. The occasion is as festive as they come, so put on your finest cocktail attire and join us for the SIKxASxKIK lakkisits. The registration opens TODAY at 15.00 here https://ilmo.as.fi/event/236!

Lipunmyynti Wappubussiin alkaa 15min kuluttua täällä: https://kide.app/events/b12b6c56-a9fa-46b4-b3b6-33aa6a24640b ✨🛣✨🛣✨🛣✨ Ticket sales for the Wappu Bus start in 15min here: https://kide.app/events/b12b6c56-a9fa-46b4-b3b6-33aa6a24640b

JäynänAS:n Wappulauttabussi Ullikselle 🚫⛴🚫 ✅🚌✅ Haluatko skipata ruuhkat metrossa ja vapaiden raitiovaunujen etsimisen? Kelpaisiko mieluummin aurinko ja raikas meri-ilma kaverien kanssa bussi? 🚌 Onneksi on olemassa Jäynä AS:n järjestämä WappulauttaBussi, joka vie sinut Otaniemestä suoraan Ullikselle ja takaisin Wappupäivän aikana! Sinun tarvitsee vain nauttia kyydistä🔥 ⛴ Lähtö Otaniemen bussikääntöpaikka Otakaari 18 1.5. klo 11 🌅 Paluu klo 18 Ullikselta 🎟 Meno-paluu 12 5€, lipunmyynti ti 23.4. klo 12:00 ✨🛣️✨🛣️✨🛣️✨ Wappu Ferry Bus by Jäynä AS to Ullis 🚫⛴🚫 ✅🚌✅ Do you want to skip the crowds in the metro and the search for available trams? Would it not be better to hang out with friends in the fresh sea air Bus? ⛵️ Luckily there is the Wappu FerryBus organized by JäynäAS that will take you directly from Otaniemi to Ullanlinnanmäki and back again during the Wappu Day! All you need to do is enjoy the ride🔥 ⛴ Departure on 1.5. at 11am from Bus Station at Otakaari 18 🌅 Return at 6pm from Ullis 🎟 TwoOne-way ticket 12 5€, ticket sales on 23.4. at 12.00