ar
Feedback
دولت بهار

دولت بهار

الذهاب إلى القناة على Telegram

🔻 نشانی سایت: ➡️ dolatebahar.ir 🔻 اینستاگرام دولت بهار: https://instagram.com/dolatebahar_com 🔻 پیام به ادمین: @dolatebahar_admin

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام دولت بهار

تُعد قناة دولت بهار (@dolatebahar) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 67 955 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 891 في فئة الأخبار والوسائط والمرتبة 4 771 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 67 955 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 733، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -46، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 9.07‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 7.34‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 165 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 989 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مادورو, ترامپ, نفت, رئیس‌جمهور, ایالت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
🔻 نشانی سایت: ➡️ dolatebahar.ir 🔻 اینستاگرام دولت بهار: https://instagram.com/dolatebahar_com 🔻 پیام به ادمین: @dolatebahar_admin

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الأخبار والوسائط.

67 955
المشتركون
-4624 ساعات
-3637 أيام
-1 73330 أيام
أرشيف المشاركات
📽️ ونس: ایرانی‌ها هنوز با برخی از خطوط قرمز ترامپ موافقت نکرده‌اند. @dolatebahar

میشه از کانال اطلاع رسانی کنید الان که روزهای آخر ثبت نام برای جاماندگان یارانه و کالابرگ، سایت باز نمیشه حتی برای کافی نت ها یه سری واقعا نیازمندند، اونم تو این گرونی، یه تشری به دولت برید آخه این چه کاریه میای لاف میای که ما درست گرونی کمرشکن درست کردیم ولی به همهههههه کالاااا برگ میدیم خوووب چرا اخلال تو سایت درست کردید الان سه روزه داریم برای یه نفری که شرایطش خوب نیست و از کالا برگ اطلاع نداشت، تلاش میکنیم خودش من یه نفر دیگه کافی نت برو سامانه باز نمیشه

🔴 یادآوری خبرنگار اکسیوس: در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۵ کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ «طی دو هفته» درباره دیپلماسی در مقابل حمله تصمیم خواهد
🔴 یادآوری خبرنگار اکسیوس: در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۵ کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ «طی دو هفته» درباره دیپلماسی در مقابل حمله تصمیم خواهد گرفت. سه روز بعد او عملیات «چکش نیمه‌شب» را دستور داد https://www.axios.com/2025/06/19/trump-iran-strike-two-weeks-israel @dolatebahar

🔴 خبرنگار اکسیوس: یک مقام آمریکایی به من گفت در مذاکرات با ایران پیشرفت حاصل شده است، اما هنوز جزئیات زیادی برای بحث وجود دا
🔴 خبرنگار اکسیوس: یک مقام آمریکایی به من گفت در مذاکرات با ایران پیشرفت حاصل شده است، اما هنوز جزئیات زیادی برای بحث وجود دارد. ایرانی‌ها گفتند که در دو هفته آینده با پیشنهادهای دقیق برای رفع برخی از شکاف‌های باز در مواضع ما بازخواهند گشت. @dolatebahar

🔴 وزارت خارجه عمان: مذاکرات امروز ایران و آمریکا با پیشرفتی ملموس به پایان رسید و همین امر، زمینه را برای تداوم گفت‌وگوها در
🔴 وزارت خارجه عمان: مذاکرات امروز ایران و آمریکا با پیشرفتی ملموس به پایان رسید و همین امر، زمینه را برای تداوم گفت‌وگوها در آینده‌ای نزدیک فراهم کرده است. @dolatebahar

📽️ رهبر انقلاب: بُرد و نوع موشک‌های ایران به آمریکا ارتباطی ندارد. @dolatebahar

📽️ رهبر انقلاب: وجود این تورم و سقوط ارزش پول ملی به این اندازه غیرمنطقی است. @dolatebahar

📽️ رهبر انقلاب: امام حسین(ع) فرمود «مِثلی لا یُبایِعُ یَزید»؛ کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمی‌کند این حرفهایی که رئیس‌جمهور آمریکا میزند؛ گاهی تهدید میکند، گاهی میگوید باید فلان کار بشود فلان کار نشود، این معنایش آن است که اینها در پی تسلّط بر ملت ایرانند. ملت ایران درسهای خودش را خوب بلد است. میداند که چکار کند. امام حسین(ع) فرمود «مِثلی لا یُبایِعُ [مثل] یَزید»؛ کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران درواقع میگویند مثل ما، ملتی با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز بر سرکارند در آمریکا بیعت نخواهد کرد. میگویند بیایید درباره‌ انرژی هسته‌ایِ شما با هم مذاکره کنیم و نتیجه‌ مذاکره بشود این که شما این انرژی را نداشته باشید. اگر مذاکره‌ای باید انجام بگیرد واقعاً، ــ جای مذاکره نیست ــ اگر بنا شد مذاکره‌ای انجام بگیرد، تعیین نتیجه‌ مذاکره از قبل یک کار غلط و ابلهانه‌ است. خب تو میگویی بیا با هم حرف بزنیم درباره‌ی فلان موضوع، به توافق برسیم، چرا نتیجه را معیّن میکنی، باید حتماً به این توافق برسیم! خب این ابلهانه است. @dolatebahar

📽️ رهبر انقلاب: قوی‌ترین ارتش دنیا ممکن است گاهی آن‌چنان سیلی بخورد که از جا نتواند بلند شود به نظرشان میرسد که رئیس‌جمهور آمریکا مرتّب هم میگوید که ارتش ما قوی‌ترین ارتش دنیا است. قوی‌ترین ارتش دنیا ممکن است گاهی آن‌چنان سیلی بخورد که از جا نتواند بلند شود. مدام میگویند ما ناو فرستادیم طرف ایران. خیلی خب، ناو البتّه یک دستگاه خطرناکی است، امّا خطرناک‌تر از ناو، آن سلاحی است که میتواند این ناو را به قعر دریا فرو ببرد. رئیس‌ جمهور آمریکا در یکی از صحبتهای اخیرش گفته که ۴۷ سال است که آمریکا نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد؛ شکایت کرده به مردم خودش. ۴۷ سال است که آمریکا نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد. این اعتراف خوبی است. بنده میگویم: تو هم نخواهی توانست این کار را بکنی. @dolatebahar

📽️ چرا برای آستان قدس، موسسات قم و عتبات ردیف بودجه اختصاص داده شده است؟ فتح‌الله توسلی، نماینده کبودرآهنگ: چگونه گفته می‌شود که مثلاً ۷۰۰ میلیارد تومان به آستان قدس و ۱۰۰۰ میلیارد برای پارکینگ آن اختصاص یافته، حدود ۶۸ هزار میلیارد تومان در قالب پروژه‌های پیوستی آمده درحالیکه شفافیت و توجیه کافی برای آنها ارائه نشده است؟ همچنین ارقامی بالغ بر ۱۵۰۰ همت برای مواردی پیش‌بینی شده که برخی از آنها از شفافیت و پشتوانه قانونی برخوردار نیستند. چرا این منابع به شکل عادلانه میان سایر پروژه‌های اولویت‌دار توزیع نشده است؟ در موارد متعدد، برای مؤسسات مختلف بعنوان مثال در قم ارقام ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده، برای شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. سؤال اینجاست که در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، آیا این نحوه تخصیص منابع قابل دفاع است؟ همچنین برای کمک به عتبات عالیات ۸۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده در حالیکه این امور عمدتاً با مشارکت‌های مردمی اداره می‌شود، چرا باید از منابع عمومی چنین رقمی اختصاص یابد؟ @dolatebahar

📽️ دختر نعمت‌زاده متواری است/ ملک شبنم و پدرش به مزایده گذاشته شده است سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری: در خصوص پرونده خانم «شبنم نعمت زاده» با توجه به غیبتی که بعد از مرخصی انجام داده بود حکم جلب او صادر شده اما چون متواری است بلافاصله وثیقه او در مرحله ضبط قرار دارد. یکی از وثایقی که خود او گذاشته بود ملک خود متهم بوده که در شهرستان لواسان قرار دارد و به مزایده گذاشته شده اما هنوز فروش نرفته است. ملک دیگری متعلق به پدر ایشان است که در تاریخ ۲۹ بهمن ماه به مزایده گذاشته می شود. ان‌شاءالله به محض اینکه نتیجه مزایده مشخص شد اطلاع رسانی می‌کنیم؛ اگرچه امیدواریم که ضابطین بتوانند در پیگیری‌هایی که می‌کنند نسبت به شناسایی و جلب ایشان به موقع اقدام بکنند. @dolatebahar

📽️ رئیس انجمن گاوداران: سرمایه در گردش نداریم احمد مقدسی، رئیس انجمن گاوداران: اگر دولت فکری برای سرمایه در گردش ما نکند، مجبوریم گاوهای خود را بفروشیم. کاهش تولید شیر و گوشت با دست فرمان فعلی دولت اتفاق می‌افتد. بانک‌ها می‌گویند ما سرمایه در گردش برای دادن تسهیلات به شما نداریم. یکی از مدیران بانک کشاورزی گفته اگر بعد از حذف ارز ترجیحی به شما تسهیلات بدهیم منجر به خلق پول می‌شود و این تورم‌زاست. @dolatebahar

🔴 طبق اعلام مرکز آمار، میزان ولادت طی چهار سال گذشته روند کاهشی داشته و از سالانه یک میلیون و ۱۱۶ هزار نفر به کمتر از ۹۸۰ هز
🔴 طبق اعلام مرکز آمار، میزان ولادت طی چهار سال گذشته روند کاهشی داشته و از سالانه یک میلیون و ۱۱۶ هزار نفر به کمتر از ۹۸۰ هزار مورد رسیده و این روند کاهشی در شش ماهه نخست امسال هم حفظ شده است. @dolatebahar

📽️ ترامپ: من تبرئه شده‌ام؛ هیچ ارتباطی با جفری اپستین ندارم. @dolatebahar

📽️ یوهان وادفول، وزیر امور خارجه آلمان: اروپا بدون آمریکا نمی‌تواند از خود دفاع کند ما تنها با همکاری با آمریکا قادر به دفاع از خود هستیم، نه به تنهایی. بدون چتر هسته‌ای آمریکا، بدون اطلاعات سرویس‌های مخفی آمریکا، ما قادر به دفاع از خود در اینجا نیستیم. این واقعیت خالص است. @dolatebahar

📽️ سناتور گراهام درباره ایران: هیچ شکافی بین ترامپ و نتانیاهو درباره اینکه چه کاری باید انجام شود و چگونه انجام شود وجود ندارد. @dolatebahar

🔴 دیوان محاسبات: در شش‌ماه نخست سال ۱۴۰۴ از محل مبالغ انتقالی به حساب پیشرفت و عدالت بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بلااستفاده
🔴 دیوان محاسبات: در شش‌ماه نخست سال ۱۴۰۴ از محل مبالغ انتقالی به حساب پیشرفت و عدالت بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بلااستفاده باقی مانده است! @dolatebahar

🔴 غلامحسین تقی‌نتاج، عضو هئیت عامل صندوق توسعه ملی: از حدود ۲۰۰ میلیارد دلار منابع ورودی به صندوق، نزدیک به ۶۰ درصد به دلایل
🔴 غلامحسین تقی‌نتاج، عضو هئیت عامل صندوق توسعه ملی: از حدود ۲۰۰ میلیارد دلار منابع ورودی به صندوق، نزدیک به ۶۰ درصد به دلایل مختلف دوباره به بودجه دولت بازگشته و مصرف شده است. از ۴۰ درصدی که صرف تقویت بخش خصوصی شده نیز بخش قابل توجهی به اهداف پیش‌بینی‌شده اولیه نرسیده است. @dolatebahar

🔴 دزد جوانمردی! ✍ علی‌اکبر جوانفکر بازنشر از «کلیله و دمنه»: اسب سواری، مرد افلیجی را بر سر راه خود دید که از او کمک می خواست. اسب سوار دلش به رحم آمد، از اسب پیاده شد و او را از جا بلند کرد و بر روی اسب نشاند تا به مقصد برساند! مرد افلیج که اکنون خود را سوار بر اسب می دید دهنه ی اسب را به دست گرفت و آن را هی کرد و گفت: اسب را بردم ... و با اسب گریخت! پیش از آنکه دور شود، صاحب اسب فرياد زد: "تو تنها اسب را نبردی، جوانمردی را هم بردی! اسب مال تو؛ اما به حرفهايم گوش کن" مرد افلیج اسب را نگه داشت، صاحب اسب گفت: "هرگز به هیچ کس نگو چگونه اسب را به دست آورده ای، می ترسم که دیگر هیچ سواری به پیاده ای رحم نکند!" اين حکایت، حکایت روزگار ماست! به قدرتمندان و ثروت اندوزان و کاخ نشینان بگویید: شما که با جلب اعتماد مردمان مستمند و ستمدیده و … ؛ اسب قدرت بدستتان افتاده، بدانید که فقط اسب قدرت را نبرده اید، بلکه ایمان، اعتماد، اعتقاد ونان سفره مان را هم برده اید... فقط به کسی نگوئید چگونه پا بر گرده و دوش مردم گذاشتید و سوار اسب قدرت شدید! افسوس... که دیگر نه بر اعتمادها اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتمادی! @dolatebahar

🔴 بلومبرگ: هزینه عملیات ترامپ در کارائیب حدود ۳ میلیارد دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه در پی داشت. @dolatebahar
🔴 بلومبرگ: هزینه عملیات ترامپ در کارائیب حدود ۳ میلیارد دلار برای مالیات‌دهندگان آمریکایی هزینه در پی داشت. @dolatebahar