ورود بى جنبه ها ممنوع!!!!
درود، به كانال ورود بى جنبه ها ممنوع!!!! خوش اومدين اگه جنبه جوک ۱۸+ و شوخی رو نداری همین الان کانال رو ترک کن این کانال به جز تلگرام در هیچ شبکه اجتماعی فعالیت نداره تماس»»»»»»»»» @nbj_admin
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام ورود بى جنبه ها ممنوع!!!!
تُعد قناة ورود بى جنبه ها ممنوع!!!! (@no_bijanbe) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 724 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 993 في فئة الفوضى والترفيه والمرتبة 22 003 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 724 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -38، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.91%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 10.83% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 196 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 594 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 45.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل #dm, شمال, مادورو, وقت, بابام.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“درود، به كانال ورود بى جنبه ها ممنوع!!!! خوش اومدين
اگه جنبه جوک ۱۸+ و شوخی رو نداری همین الان کانال رو ترک کن
این کانال به جز تلگرام در هیچ شبکه اجتماعی فعالیت نداره
تماس»»»»»»»»»
@nbj_admin”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفوضى والترفيه.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 27 يونيو | +2 | |||
| 26 يونيو | 0 | |||
| 25 يونيو | +2 | |||
| 24 يونيو | +1 | |||
| 23 يونيو | 0 | |||
| 22 يونيو | +3 | |||
| 21 يونيو | +2 | |||
| 20 يونيو | 0 | |||
| 19 يونيو | +3 | |||
| 18 يونيو | +1 | |||
| 17 يونيو | +6 | |||
| 16 يونيو | +4 | |||
| 15 يونيو | +4 | |||
| 14 يونيو | +2 | |||
| 13 يونيو | +2 | |||
| 12 يونيو | +5 | |||
| 11 يونيو | 0 | |||
| 10 يونيو | +1 | |||
| 09 يونيو | +3 | |||
| 08 يونيو | +8 | |||
| 07 يونيو | 0 | |||
| 06 يونيو | +1 | |||
| 05 يونيو | 0 | |||
| 04 يونيو | +1 | |||
| 03 يونيو | 0 | |||
| 02 يونيو | +1 | |||
| 01 يونيو | 0 |
| 2 | داداشم از وقتی ازدواج کرده شلوارای چهارخونه میپوشه، شکمش گردالی تر و بزرگتر شده، کولرو خاموش میکنه چون سردشه و با صدای گوشیش که به بی نهایت میل میکنه اکسپلور گردی میکنه
@No_bijanbe🐞 | 1 088 |
| 3 | در من دو شخصیت هست.
یکی خیلی دقیق برنامه ریزی میکنه
یکی همه برنامه ها رو به شنبه موکول میکنه.
@No_bijanbe🐞 | 1 095 |
| 4 | بچهی دخترداییم نمکدونو آورد گفت بیا.
مامانش گفت وقتی نمکدونو میدی باید چی بگی؟
اونم گفت انقد نمک بزن تا بمیری،
تو به بابا همیشه اینو میگی
@No_bijanbe🐞 | 1 654 |
| 5 | اولین باری که خواستم کاندوم بگیرم، رفتم داروخونه یه بسته استامینوفن گرفتم گفتم اگه توی دخلتون پول نیست اشکالی نداره بجاش ژلوفنی، بروفنی، کاندومی چیزی بدید. طرف با یه لبخند ملیح رفت سمت کاندوما
@No_bijanbe🐞 | 1 610 |
| 6 | هردختری که میبینم خوشگلترین دختریه که تو عمرم دیدم تا وقتی که دختر بعدیو میبینم
@No_bijanbe🐞 | 1 781 |
| 7 | دقت کردید کچلا چقد بی حیا شدن؟ قبلنا یه کلاهی چیزی میذاشتن سرشون الان راست راست با کله تاس تو خیابون راه میرن.
@No_bijanbe🐞 | 1 812 |
| 8 | من خیلییی کوچولو بودم دختر خالم منو فرستاد نواربهداشتی بخرم براش، آقای مغازه دار پرسید بالدار ؟ منم گفتم نه خونشون کوچیکه نمیتونه پرواز کنه که .
@No_bijanbe🐞 | 1 541 |
| 9 | دیگه فهمیدید پولاتونو کجا بزارید دیگه امن ترین بانک سوتین دوست دخترتونه
@No_bijanbe🐞 | 1 732 |
| 10 | پدر مادرا خب رعایت کنید دیگه 😂
@No_bijanbe🐞 | 1 799 |
| 11 | دوستم ژل تاخیری گرفته بود تو طریقه استفادهاش نوشته بود بمالید روی التو و ماساژ دهید، رفت مالید ارضا شد!!
چیه این جوون ایرانی
@No_bijanbe🐞 | 1 803 |
| 12 | وقتی پشمای تخمتو میزنی ولی دختره قرارو کنسل میکنه
@No_bijanbe🐞 | 33 |
| 13 | خيلى حسوديم ميشه به اونايى كه بلدن ساكت باشن، من كه ساكت ميشم، از قيافم زيرنويس پخش ميشه
@No_bijanbe🐞 | 1 772 |
| 14 | عشق فقط همین یک جمله:
اوووم آبتو بریز رو زبونم💦
@No_bijanbe🐞 | 70 |
| 15 | من همیشه اول رابطه به قلب دخترا نگاه میکنم حالا اینکه ممه هاشون سر راهه دیگه تقصیر خودشونه
@No_bijanbe🐞 | 1 992 |
| 16 | اینایی که همسن منن چرا شبیه آدم بزرگا رفتار میکنن، شل کنید، اسگل باشید، الکی انتظارات از ما رو هم زیاد نکنید
@No_bijanbe🐞 | 115 |
| 17 | امروز تو کلینیک لاغری خانم منشی به یکی از مراجعه کننده ها گفت :
“ خانم وقتی شما دیر میرسی ، بیمارای دیگه معطل میشن “
یهو خانمه با ناراحتی زیاد جواب داد:
“ ما بیمار نیستیم ،ما توپولیم”
و با عصبانیت پولشو پس گرفت و رفت
فکر کنم رفت یه بستنی بخره بخوره آروم شه
@No_bijanbe 🆒🔟 | 1 838 |
| 18 | ما یه بقالی خیلی بددهنی تو محلمون داریم که این از کلمه “ خیلی عذر میخوام “ تو جای درست استفاده نمیکنه!
مثلا میگه من کیرم تو دهن اون بیشرفی که میاد سر کوچه “خیلی عذر میخوام “ آشغال میریزه
@No_bijanbe 🆒🔟 | 1 836 |
| 19 | اسكار كنترل ناپذير ترين احساس هم ميرسه به وقتی که نمیدونی بریزی توش یا بکشی بیرون!
@No_bijanbe🐞 | 283 |
| 20 | پسرایی که خوشگل و مهربونید و باباتون پولداره
سلام صبح بخیر؟؟
@No_bijanbe🐞 | 1 920 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
