ar
Feedback
𝓕𝓸𝓻 𝓝𝓮𝓷𝓸...

𝓕𝓸𝓻 𝓝𝓮𝓷𝓸...

الذهاب إلى القناة على Telegram

‏﴿ قُلْ هُوَ رَبِّي لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ ‏﴾

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
363
المشتركون
-624 ساعات
-337 أيام
-2230 أيام
أرشيف المشاركات
غلطتي

وقسمتي لي 🙂

ايوه يبنتيي😂

مش عايزه اقول حليت اي علشان مش اتفضح🙂

النهارده خلصت الكيمياء والباقي خلصتهم من بدري

العربي الوحيد الي لسه مخلصش

أنا لسه مخلصتش الكتاب بتاع المراجعه اصلا🙂

وعبد المعبود الكتاب بتاعه مع كتب المراجعه اصلا

لا دا العربي وعبد الجواد بس

بس ف نفس الوقت عايزه اجيب علشان الكتاب الي معايا خلاص هيخلصو

أنا بفكر اجيب وخايفه مش اخلصهم

صح هتجيبو كتب ليله الامتحان بتوع المدرسين ولا لا

ع سرعه 2😂

صحيت ف الفجر خلصت مراجعه كيميا

أنا حافظه السوره بس

طب حلو انك سمعتي حاجه 😂

هتسمعو محمد صلاح ولا هتسيبوها ع ربنا😂

قولولي بس هتذاكرو الدين ازايي الامتحان قرب🙂

بقولكم اتفاعلو بس

من بدري م اتكلمتش معاكم🙂