ar
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
152
المشتركون
-124 ساعات
-67 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
https://t.me/fuckaiusers/478 مدرک چی اخههههه مگه قتل کرده د اخه 😭😭😭😭😭 چرا اینجورید شما وای دوستام راست میگفتن نیا جامعه ارتسیتا واسه بچه سال های فشاری بوده💀

https://t.me/fuckaiusers/468 منطق ایشون be like چون من موفق نشدم و کسی منو به ﷼&﷼&﷼ اش هم نگرفته پس منم یقه ارتیستای دیگه هم بگیرم و با دوستام کنسلشون کنم تا حس خوبی به خودم بگیرم This is straight up cyber bullying ریپورت کنین چنلشو

"That's AI!"

"That's AI!"

https://t.me/fuckaiusers/464 خب چنل تو موفق نشده چرا فشار میخوری و بقیه رو اذیت میکنی؟ این بنده خدا چیکارت کرد؟ توهین کرد بت یا اذیتت کرد؟ داشت با دوستاش ارت میذاشت و میخندید تو قلدر هستی و خجالت باید بکشی نه گابریل گابریل اگر چیزی بت نمیگه چون بالغه و نمیخواد وقتش رو با لوزری مثل تو طلف کنه 🙏😭

حرفای نازتون رو میزارم بمونه💘

خب دیگه بسه

sticker.webp0.18 KB

sticker.webp0.22 KB

Yes i have ai Anguish Inside.

Ai یا More like Anguish Inside

بابا این چیه ریا🗣️😭😭😭

منم همینطور منم همینطور

😔😔😔احتمالا برای امتحان ادبیات خوندی-

جمله "بازگشت همه به سوی اوست" میاد تو ذهنم همش ایا بازگشت همه ما به سوی IA است؟ (چی دارم میگم.)

sticker.webp0.10 KB

جیکت درنیاد

لو نده دیگه قرار بود بین خودمون باشه