ar
Feedback
ׁ֪海

ׁ֪海

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
154
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-2030 أيام
أرشيف المشاركات
میدونستی افرادی مثل خود تو میرینید به جامعه ارتیست ها؟ اونوقت میگن چرا جامعه ارتیست ها انقدر کصشره.

کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت کصننت همین پیام توت😚

حرومزادگی ازت میباره. میشه توهم زود تر خودتو بکشی؟

میدونستی ارت هات هم مثل خودت کصشرن؟

کص ننت خودتو بکش وای چقدر رو اعصابی😂😂

مادرجنده تریسور بیا کیر منو بخور و به فکر قتل خودت باش😂

والا تو استریم دیس برا ما نقاشی میکشید یزمانی

صلوات

گاییدین به توان بی نهایت

یارو تایم لپس داده از لایه ها عکس داده

داش میخوای برات لخت شیم دیگه؟

بچه ها پیامایی که قراره بفرستم دارای فحش هاس رکیکه که شاید بهتره نبینید😭🙏

یه دوست عزیز گفت که مدرک بده ملت اذیتت میکنن

خب

sticker.webp0.07 KB

😭😭😭🤣

چرا ارتیستایی که بالای 1k ممبر دارن چیزی نمیگن یه نظری هست میگه یه بچه تو جمع میگه میخوام میلیونر شم همه میخندن جز خود میلیونر

Sus