YOK
الذهاب إلى القناة على Telegram
بی پولی حقه؛ کریپتو وسیله است😁 برای ورود به "انجمن داس های مقدس" منتظر فرخوان جدید باشین.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
637
المشتركون
+1224 ساعات
+1437 أيام
+20330 أيام
أرشيف المشاركات
637
مارکت به خاک و خون کشیده شد😭
بعضی ها میگن تقصیر مایکل سیلور خارپسته ایه 😂
ولی دلیل اصلیش رفیق دکتر منه که دیروز اصرار کرد ۵۰۰۰ تا براش بیت بخرم 😁
سایکل قبلی براش اتریوم خریدم از ۳۴۰۰ تا ۱۴۵۰ یه کله رفت پایین 🤣🤣 شانس اوردیم خلاصه 😅
این عکسم بی ربطه ولی خب😁
#BTC
637
جناب CLASHO همین الان فرمودن که سال 2025 حدود 10 میلیون دلار به کشاورزان فرهیخته پرداخت کردن😁
5 روز دیگه فرصت Early join داره :
https://clasho.com/invite/36XXX5VP
5 روز مکانیزمش بالا بیاد معلوم میشه چه قدر راست میگه. البته گفته بود کلاینت هاش OpenAI و PolyMarket و یه سری گردن کلفت دیگه هستن.
به قول املاکی کله زرد: خواهیم دید چه خواهد شد.
سوالی داشتین اینجا بپرسین:
https://x.com/nabi_sarvi/status/2061468638335402364
637
پلتفورم Trace جهت گرفتن WL پروژه های NFT
یه چیزی شبیه بخش Reputation توی nucleus ولی ارلی تر و بدون کمپین فعال :
https://traceeco.io/?ref=nabi_sarvi
چند نکته:
- تسک های خودش توی transmissions بزنین خیلی خلوته LB ش
- من فعلا ولت بهش وصل نکردم و عجله ای ندارم تا بررسی کنم ببینم چه خبره
- اون NFT های خودش رو درگیرش نشین فعلا
#Infofi #NFT
637
بزرگترین لطفی که میتونین به خودتون بکنین اینه که حتی اگه فارسی مینویسین؛ کلمات تخصصی انگلیسی رو انگلیسی بنویسین. اکانت X شما دستگاه چاپ پول آتی شماست. دوره ی صرفا OnChain سراومده.
ننویس سولانا ؛ بنویس Solana
ننویس نفتی ؛ بنویس NFT
ننویس اتریوم ؛ بنویس Ethereum
ننویس بازی ؛ بنویس GameFi
ننویس میمکوین ؛ بنویس memecoin
ننویس دیفای ؛ بنویس Defi
الی آخر ...
#Infofi
637
توکن $SNAP که یه فورک برای Farcaster هست و چند هفته پیش یه حالی به کامیونیتی فارکستر داد؛ به خاک و خون غلطیده و در حد پول شام روش ریسک کردم.
این FDV که dexscreener نمایش میده غلطه؛ حدودا 6 برابر این هست. جو گیر نشین😂 فقط پول شام.
637
دوران طلایی کریپتو تمام شد
عنوان مقاله ای که خیلی وایرال توی فضای CT
این مقاله توسط قمارباز دیروز، کریپتو کار امروز 😅 Zeneca نوشته شده
خلاصه اینه ؛
تنگش کنید
مطالعه کنین
برنامه ریزی کنین
کریپتو دیگه چهارتا تست نت و هولد کردن نیست
و جهت عقب نموندن از قافله به انجمن داس های مقدس بپیوندید😂
متن ترجمه شده مقاله هم پیوست شده برای آنان که می اندیشند😁
637
و بدون تعارف بگم
با توجه به اوضاع تخمی دنیا و به شدت تخمی تر مملکت ما
توی خریدن طلا و بیت کوین هم باید دقت کرد
چه برسه به یه مشت آلت کوین و میم کوین
پس خودتون تحقیق کنید
تا دچار ضرر دلاری نشید
سود دلاری پیشکش 🥲🫡🫡
#محض_جیب_شما
637
و دومین میم کوین
جوجه اردک زشت UTYA 😁
این میم کوین تازگی ها توسط عده کثیری از اینفلوعسرای لاشی کریپتو داره شیل میشه
زیرنظرش داشته باشین
#Ton #Meme
637
اولین میم کوین
سگ ازادی خواه یعنی Redo
این میم کوین تا مارکت ۱۰۰ میلیون هم رفت و الان حدود ۸ میلیون دلاره
این میم کوین روی دستگیری و ازاد شدن پاول دوروف خیلی حساسه 😅
شاید با راه افتادن میم کوین سگ و گربه ها در سایکل آینده اینم یه کارایی بکنه
#Ton #meme
637
دومین Dex با اسم DeDust
الان حدود ۳ میلیون مارکت داره
کلن ساپلای ۱۶ میلیونه
و کل ساپلای در گردشه
جدای از ریسک عمومی ؛ ریسک تورم و exit liq هم داره
اینا تمرکزشون روی میم کوینه
اومدن یه چیزی شبیه pumpfun روی سولانا درست کردن بنام x1000.Finance
اگه میم کوین بازی رو ton راه بیوفته به نظر میتونه رشد خوبی بکنه
فاصله قیمتیش از ATH هم از اینجا تا مریخ( این یه نیم درصدی کمتر ریخته😂)
#Ton
637
اولین Dex به اسم Stonfi
الان حدود ۲۴ میلیون مارکت داره
کلن ساپلای ۱۰۰ میلیونه
و تعداد در گردشش ۳۵ میلیون
تا اونجا که من تحقیق کردم الباقی ازاد سازی به صورت تدریجی انجام میشه
برنامه بلند مدتشون تمرکز روی stock و Rwa و البته خود Defi هست (اگه گند نزنن😂)
فاصله قیمتیش از ATH از اینجا تا کره اورانوسه فعلن ولی در کل در نظرش داشته باشین
#Ton
637
خب پیرو معرفی اکوسیستم Ton از مناطق
نیمه محروم 😂
دو تا Dex داره که میشه روشون یه بررسی کرد
و دو تا میم کوین که شاید در آینده نزدیک تونستن مارکت بالایی بگیرن و شاید هم صفر بشن (احتمال صفر شدن بیشتره 😁)
خب بریم برای بررسی
#Ton
637
ای سیر تو را نانِ جُوین خوش ننماید
معشوقِ من است آن که به نزدیکِ تو زشت است
حورانِ بهشتی را دوزخ بود اَعراف
از دوزخیان پرس که اَعراف بهشت است
فرق است میانِ آن که یارش در بر
تا آن که دو چشمِ انتظارش بر در
637
حالا که دیگه غم VPN حجمی نداریم یه درسی به این جوجه فارمرهای جهان سومی ( ما نوک قله ایم) بدیم پشم براشون نمونه 😁 از شنبه فقط video و Space 😁 تا فرصت هست عشق کنیم که چهار روز دیگه باز یهو برای ورکشست کردن جاسوس های اسرائیل میزنن شیر فلکه رو میبندن.
637
خوب حدس ام درست بود و SHIFT سوشال فارم خودش رو شروع کرد؛ منتها قبل اینکه بتونین براش توییت بزنین باید عضو دیسکورد و تلگرام ش بشین و روی RWA هایی که از استاک آمریکا ارائه میده پوزیشن HOLD کنین. چون عددش مهم نیست من با 1$ راش انداختم😁 هر تصمیمی براش دارین همین هفته اول انجام بدین چون 3.0x ضریب میده به SP ها این هفته :
https://airdrop.shiftrwa.xyz/register?ref=2SNTKU
بعد این کارها میتونین توی همون قسمت loyalty براش پست روزانه تون رو submit کنین:
https://loyalty.shiftrwa.xyz/loyalty?referral_code=NABIYOK
#InfoFi #Airdrop
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
