ar
Feedback
L

L

الذهاب إلى القناة على Telegram

به مدیرت عقلا https://t.me/IncogNoteBot?start=v5h3scykes ناشناس

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
595
المشتركون
+424 ساعات
+457 أيام
+10930 أيام
أرشيف المشاركات
L
594
اهنگ art of war اسمشه داداش....

L
594
پادکست ایرانی چیه کیریمون کردی

L
594
خواستم بهتون بگم بخدا هی دیدم دارید به ترامپ فحش میدید الان وقتش نیست

L
594
نه داداش من سالها پیش از اینکه هنر جنگ بخونم یه اهنگ متال هست از ساباتون ته اون اهنگ فهمیدم

L
594
خودتم امروز از طریق بی پلاس پادکست فهمیدی آره ؟

L
594
که اینه

L
594
منظور ته هدف و پرفکشن و هدف راهبردی سان تزو هست

L
594
داداش منظور ته کتاب نیستا

L
594
داداش گوه نخور من کتابشو دارم اخرین چیزی که میگه اصلا راجب مذاکره نیستش اینه: یک حاکم روشن‌بین و فرمانده عاقل برای رسیدن به هدف خود، باهوش‌ترین افراد را در مقام جاسوس می‌گمارد تا بدین طریق به نتایج عالی دست یابد. جاسوسان از مهم‌ترین عناصر جنگ هستند؛ زیرا توانایی ارتش برای حرکت به آن‌ها وابسته است.

L
594
که‌‌....

L
594
نه داداش میخواستم بهتون بگم از اول ولی گفتم بهتره...

L
594
https://t.me/do_sal_dige/7770 اینو خوندم یهو فریز کردم وقتی اولین بار آتش بسو برقرار کردن اینطوری فریز نکردم که الان کردم مادرجنده

L
594
هنر صلح جنگیدن بذای صلح هست

L
594
نه داداش هنر جنگ پیروزی بدون جنگ بود

L
594
بیناموس یعنی جدی جدی تمام این مدت نمیدونستی تو هنر جنگ و هنر صلح کلا جنگی وجود وجود نداره؟

L
594
انقدر گه خوردید خندیدید یادم رفت ته کتابو چی میشه پرفکشن کامل مذاکره و تسلیم بدون درگیری نظامی بود

L
594
هنر جنگ این بود که مذاکره کنی

L
594
یادم رفت ته کتابو بهتون بگم....

L
594
پس یعنی دعا کنید هنر جنگ اینطوری نباشه

L
594
چون هنر جنگ یعنی تسلیم کردن دشمن بدون درگیری