L
الذهاب إلى القناة على Telegram
به مدیرت عقلا https://t.me/IncogNoteBot?start=v5h3scykes ناشناس
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
595
المشتركون
+424 ساعات
+457 أيام
+10930 أيام
أرشيف المشاركات
594
داداش گوه نخور من کتابشو دارم اخرین چیزی که میگه اصلا راجب مذاکره نیستش اینه:
یک حاکم روشنبین و فرمانده عاقل برای رسیدن به هدف خود، باهوشترین افراد را در مقام جاسوس میگمارد تا بدین طریق به نتایج عالی دست یابد. جاسوسان از مهمترین عناصر جنگ هستند؛ زیرا توانایی ارتش برای حرکت به آنها وابسته است.
594
https://t.me/do_sal_dige/7770
اینو خوندم یهو فریز کردم
وقتی اولین بار آتش بسو برقرار کردن اینطوری فریز نکردم که الان کردم مادرجنده
594
انقدر گه خوردید خندیدید یادم رفت ته کتابو چی میشه
پرفکشن کامل مذاکره و تسلیم بدون درگیری نظامی بود
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
