𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶
الذهاب إلى القناة على Telegram
عندي مشاعر وبدفنها.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
294
المشتركون
-224 ساعات
-57 أيام
-4930 أيام
أرشيف المشاركات
سمعت بودكاست لـ لايف كوتش أجنبي بيقول إن ربنا خلق الأنثى للإستقبال وأياً كان إللي هتستقبله هتضاعفه وترجعه للذكر هي اتخلقت عشان تعمل دا لو إديتها نُطفة هترجعهالك طفل لو إديتها خضار هتديهولك وجبة ولو إديتها إحباط فـ هتضاعفه بردو وترجعهولك وقال فـ الختام جملة حلوة أوي إذا إنت مش حابب إللي بتحصل عليه فـ لازم تغير إللي بتديه يعني لو بتشتكي منها شوف إيه إللي بتعمله بيضايقها وبطله إديها حُب أكتر تديك الشوق يـ سُكر ❤️.
انتو عارفين إن دعوة المضطر مستجابة؟
طيب عارفين مين هو المضطر؟المضطر هو اللي الدنيا ضاقت بيه خالص، ومبقاش شايف قدامه أي حل ولا ملجأ غير ربنا، فيرفع إيده ويدعي وهومكسور ومُلحّ، ومش شايف اي فرصة للنجاح او الاستجابة بس واثق في ربنا فربنا يستجيب له
"أمَّن يُجيبُ الْمُضطر إذا دَعَاً وَيَكْشِفَ السُّوء💗"
الاحساس اللي بيجيلك ان غيرك مش بيحبك زي ما أنت بتحبه، بيكون صح، مافيش حاجه بتلمس قلبك بتكون صدفه، كلها اشارات صحيحة حتى لو الطرف التاني بينكر ده.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
