ar
Feedback
𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

𝑻𝒉𝒆 𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑺𝒊𝒅𝒆🩶

الذهاب إلى القناة على Telegram

عندي مشاعر وبدفنها.

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
293
المشتركون
+124 ساعات
-77 أيام
-4830 أيام
أرشيف المشاركات
لاتشْكُ لِلنَّاسِ جُرحًا أَنْتَ صَاحِبُهُ - لا يُؤْلِمُ الجَرحُ إِلَّا مَنْ بِهِ ألَمُ - شَكْوَاكَ لِلنَّاسِ يَا ابنَ النَّاسِ مَنْقصَةٌ - وَمَنْ مِنَ النَّاسِ صَاحِ مَا بِهِ سَقَمُ -

sticker.webp0.01 KB

- المجروح من عائلته لا يتعافي ابدا .

sticker.webp0.01 KB

- ‏أسيرُ ولَستُ أعلَمُ أينَ أمضي غَريبَ الدارِ قد ضيعتُ بعضِي .

sticker.webp0.01 KB

بس انت كنت شايفني اني تايهه فالعالم ، ضلمتلي السكه كنت شايفاك ليا نور!

sticker.webp0.01 KB

أعاتبُكَ اشتياقًا لا عِتابًا..!

sticker.webp0.01 KB

و أقول أمتى أنا وأنت هنتقابل مع الأيام

هَل نَلتقِي.. فَالبُعد مزَّق خَافقِي!

انت اول كل حاجه وانت عارف كنت ايه

sticker.webp0.01 KB

مشيت وياك بطيب خاطر لقيتنى فى حيرة ومتاهة..

sticker.webp0.01 KB

عندك مثلا وائل جسار وهو بيقول ولقيتني رايحلك بمشاعري، ولقيتك مش عاملة حسابي، رتبت الدنيا علي وجودك رتبتي الدنيا على غيابي..

sticker.webp0.01 KB

الناس بترتاح فالكلام معايا اوى انا حاسه انى بعرف حاجات مينفعش اعرفها🤌🏻

sticker.webp0.01 KB