ar
Feedback
𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

𝖲︎𝖺𝗆︎𝗆︎𝗒'𝗌 𝖻︎𝗈𝗒𝗌

الذهاب إلى القناة على Telegram

شیژائو، پسران یینیوئه؛ ما تو دنیای زیرین زندگی میکنیم. 𝗆︎𝖾 - @Soxreqn 𝖻︎𝗈𝗍 - http://t.me/safeCht_bot?start=TcZR2v

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
1 107
المشتركون
-824 ساعات
-487 أيام
-10230 أيام
أرشيف المشاركات
ژاژائو رو کارت های استارلایت)))
+4
ژاژائو رو کارت های استارلایت)))

این دیگه چیه))))) وای نمیتانم
+1
این دیگه چیه))))) وای نمیتانم

+1
در پشت صحنه تولد ژاژائو)

خوش صدا) حالم حال اونی که داره موهاشو اتو میکنه

چانگشی خیلی سگتم بیا از روم رد شو🛐

ازش میپرسن که بازی رو بردی ژائوژائو؟ و هر دوبار جواب میده ما یکم بردیم اینکه خودشو با شی‌شی یکی میکنه و میگه «ما» نمیگه «من»
+1
ازش میپرسن که بازی رو بردی ژائوژائو؟ و هر دوبار جواب میده ما یکم بردیم
اینکه خودشو با شی‌شی یکی میکنه و میگه «ما» نمیگه «من» واقعا اشکمو درمیاره)))

و دوباره امروز)
+1
و دوباره امروز)

این عکسو بچها چاپ کردن دادن به شی‌شی دارم به این فکر میکنم ریکشنشون به این عکس چیه😭😂
+1
این عکسو بچها چاپ کردن دادن به شی‌شی دارم به این فکر میکنم ریکشنشون به این عکس چیه😭😂

وقتی استوری ژاژائو رو باز میکنی فک میکنی از خودش گذاشته اما طبق معمول از در و دیوار عکس گرفته❤️
وقتی استوری ژاژائو رو باز میکنی فک میکنی از خودش گذاشته اما طبق معمول از در و دیوار عکس گرفته❤️

ژاژائو چرا انقد چهرش کودکانس))))

اینکه ژاژائو میگه لبای شی‌شی قشنگه واقعا راس میگه))) خیلی راس میگه از چشماشم که دیگه نگم)

تفاوت رنگ پوستشون خاک تو سرم))
تفاوت رنگ پوستشون خاک تو سرم))

پسران خورشید)))
+4
پسران خورشید)))

یکم با فاصله وایسین میتونین حرف بزنینا انقد تو حلق همین همو دوتا نمیبینین؟🙂😭
+1
یکم با فاصله وایسین میتونین حرف بزنینا انقد تو حلق همین همو دوتا نمیبینین؟🙂😭

شیرین))))
+7
شیرین))))

لذتشو فقط ما میبریم یه بنده خدایی عصبی میشه😔🫴🏽
+1
لذتشو فقط ما میبریم یه بنده خدایی عصبی میشه😔🫴🏽

my boy)))
+1
my boy)))

پسر پسر قند عسل🙂😭)
+1
پسر پسر قند عسل🙂😭)

My fav power bottom🙏

لیو و چوسان با این آهنگ ؟ کشته شدم مرسی