ar
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

الذهاب إلى القناة على Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
515
المشتركون
+224 ساعات
+257 أيام
+10130 أيام
أرشيف المشاركات
sticker.webp0.39 KB

sticker.webp0.18 KB

https://t.me/sabajingili/4475 آجی اول یه بار ویسا و پیامایی که خونه داییت بودی دادی رو دوره کن بعد اگه هنوز نظرت این بود ااسنپ بگیر برو

چوب خدا صدا نداره

خداروشکر عزیزم

بچه ها خبر خوش همونی ام که میخواست دوسپسرم با دوستش و زن دوستش بره عرق بخوره دوستش خونه مادرخانومش دعوت شده و اینو کیر کرده منم دق و دلیم و سرش خالی کردم

عزیزم زعفر مرده چرا شایعه پراکنی میکنی این شاید سعفر باشه ولی زعفر نیست

حضور زعفر جنی در مراسم امام حسین
حضور زعفر جنی در مراسم امام حسین

دیوونست

🤣🤣

Repost from N/a
رسالة صوتية00:09

🤣🤣

sticker.webp0.21 KB

بچه ها تو خوابگاه خیلی زندگیم یکنواخته دلم میخواد برم خونه داییم

من لافارر بی رنگ پوست چرب میزنم و عالیه عااالی SPF فکر کنم ۵۰ باشه بهترین ضد آفتاب عمرمه https://t.me/sabajingili/4468

https://t.me/sabajingili/4468 خارجی بیوتی آف جوسان و سنتلا ایرانی برایت مکس و ریووال رنگی هم راکوتن

https://t.me/sabajingili/4464 وای راست میگه بخدا😭😭😂😂

سنتلا عالیه

من ضد آفتاب بیزانس شماره ۲ دارم. صورتم باهاش جوش نمیزنه و کاور خیلی خوبی داره دیگه کرم پودر نمی‌زنم