ar
Feedback
Saba's jingilis

Saba's jingilis

الذهاب إلى القناة على Telegram

دارای مدرک دکتری جن‌شناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
513
المشتركون
-324 ساعات
+137 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
بچه‌ها بیاین در مورد پسرا حرف نزنیم

هیچوقت از خانوادتون جلوی پسرا بد نگین

همین اکسم مشکل خانوادگیمون که براش تعریف کرد زد تو سرم من خل فکر میکردم مرهم دردمه

https://t.me/sabajingili/4967 اجی ناراحت نباش همین که تموم شد و گیر همچین آدمی نیوفتادی برو شکر کن گدااااااااا

آجی جون دوست پسرت روانیه

صبا دوست پسر من خیلی کنترل گره. دائم گیر میده بهم میگه چون دوست دارم ولی احساس میکنم خیلی تعصبیه حداقل رفتاراش اینو نشون میده یه روز رفتیم بازار تهران قرار بود یه شومیز بخرم واسه تولد یکی از دوستاش مهمونی گرفته بود اول که گفت نمیخواد بیای پسرونه‌ست و فلان بعدش دید همه با پارتنراشونن گفت اوکی بیا بعدددد همه لباس‌شب من شومیز !!!! البته من که نرفتم و ریدم تو اعصابش باعث شد وسط تولد ول کنه بیاد پیشم ولی وقتی داشتم شومیز میگرفتم فروشنده خیلی محترمانه میگفت این سایزته این‌ خوبه البته یکم زیاده روی کرد اینم قاطی کرد انقدر مچ دستمو فشار داد از حرص داشتم میمردم آخرشم با یارو لفظ اومد دعوا کرد منم لج کردم نرفتم و یبار بحث کات و کشیدم وسط، چنان کولی بازی در اورد بیا تماشا. دهنمو فعلا بستم ( صرفا به خاطر همین رفتاراش... با اینکه دوسش دارم اما آزاد نیستم میدونی... در روابط با دوستام و کلا همه چی ) چیکار کنم... 🤦🏻🤦🏻

عزیزم اون شعور خودشو نشون داد

اکس منم موقع کات کردن خیلی حرفا بهم زد خیلی سر قضیه مالی حرف زد هزینه هایی که با اصرار خودش بود(همه چیو پس دادم هم کادو ها هم پولشو) خیلی بهم فحش داد مسخرم کرد هیچ وقت نمی بخشمش🫠💔

انقدر پسر بدرد نخور خورده به پستم میرم چت جی پی تی واسم پارتنر بسازه کاش میشد واقعیش کنه

حالا برای کهیر زدن خیلی زوده

این چیزا رو میبینم کهیر میزنم

sticker.webp0.21 KB

https://t.me/sabajingili/4959 میگفتی چون من گوشت میخورم تو‌ گوووووه

https://t.me/sabajingili/4957 منممممممممممممممم😭😭😭😭😭

چرا تو اصلا با اون حرف میزنی عزیزم که بهت بگه چاق

اکسم بهم گفت چاق

انقد که این مدت پسر عوضیه بدرد نخوره بی غیرت یه لاقبای لاشی دیدم

بچهها دیگه میخوام گریه کنم و بعدش کاملا بیخیال تو رابطه رفتن بشم

یعنی رابطه ایی که توش پسر کوچیک تر از دختره

ینی چی آجی من درک نمیکنم اینو دختر بزرگتر پسر کوچیکتر