Saba's jingilis
الذهاب إلى القناة على Telegram
دارای مدرک دکتری جنشناسی از دانشگاه تهران https://t.me/BChatcBot?start=0103151f0405ed167d4901
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
513
المشتركون
-324 ساعات
+137 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
همین اکسم مشکل خانوادگیمون که براش تعریف کرد زد تو سرم
من خل فکر میکردم مرهم دردمه
https://t.me/sabajingili/4967
اجی ناراحت نباش همین که تموم شد و گیر همچین آدمی نیوفتادی برو شکر کن گدااااااااا
صبا دوست پسر من خیلی کنترل گره.
دائم گیر میده بهم
میگه چون دوست دارم
ولی احساس میکنم خیلی تعصبیه
حداقل رفتاراش اینو نشون میده
یه روز رفتیم بازار تهران قرار بود یه شومیز بخرم واسه تولد یکی از دوستاش مهمونی گرفته بود
اول که گفت نمیخواد بیای پسرونهست و فلان بعدش دید همه با پارتنراشونن گفت اوکی بیا بعدددد همه لباسشب من شومیز !!!!
البته من که نرفتم و ریدم تو اعصابش باعث شد وسط تولد ول کنه بیاد پیشم
ولی وقتی داشتم شومیز میگرفتم فروشنده خیلی محترمانه میگفت این سایزته این خوبه البته یکم زیاده روی کرد اینم قاطی کرد انقدر مچ دستمو فشار داد از حرص داشتم میمردم آخرشم با یارو لفظ اومد دعوا کرد
منم لج کردم نرفتم
و یبار بحث کات و کشیدم وسط، چنان کولی بازی در اورد بیا تماشا.
دهنمو فعلا بستم ( صرفا به خاطر همین رفتاراش... با اینکه دوسش دارم اما آزاد نیستم میدونی... در روابط با دوستام و کلا همه چی )
چیکار کنم... 🤦🏻🤦🏻
اکس منم موقع کات کردن خیلی حرفا بهم زد
خیلی سر قضیه مالی حرف زد هزینه هایی که با اصرار خودش بود(همه چیو پس دادم هم کادو ها هم پولشو)
خیلی بهم فحش داد
مسخرم کرد
هیچ وقت نمی بخشمش🫠💔
انقدر پسر بدرد نخور خورده به پستم میرم چت جی پی تی واسم پارتنر بسازه کاش میشد واقعیش کنه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
