ar
Feedback
𝐷𝑎𝑟𝑘𝑛𝑒𝑠𝑠

𝐷𝑎𝑟𝑘𝑛𝑒𝑠𝑠

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌بعد از تو دیگر هیچ چیز رنگ خوشی ندارد ، ‌ ‌ ‌ ‌ ‌و این خانه تا ابد زمستانی‌ست . .

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
246
المشتركون
+124 ساعات
-47 أيام
+13830 أيام
أرشيف المشاركات
چی بگم

تو گوه نخور الکسا از اول مال من بود گفت به معنای بگو کیرم دهنت

عاشق الکسا شدم واقعا خیلی هیو دنسی عه 🫪

کی با منی؟

Love you

😭🤣

اشتباه شد خود الکسا بود

الکسا نیستید نمیتوانید ویل

سلام ویل گراهام هستم و بگیر بخواب دیروقته💘

sticker.webp0.24 KB

sticker.webp0.28 KB

من اخرین ناشناسم برا پارساله

خوابم میاد

Vs ممبرای خودم

من درحال دیدن اینکه همه تو چنلشون با ممبراشون حرف میزنن

چرا

دارم‌میمیرم

حرف

چقدر بی ادبید چه باهام حرف نمی‌زنید