ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
546
المشتركون
+624 ساعات
+497 أيام
+5530 أيام
أرشيف المشاركات
عاشق اینم که ورژن میناجش زودتر از ورژن نیکیش زده شد

حالا دیگه ورژن نیکی واجب شد

داستان چیه من خبر ندارم. مگه دو روز دیگه نیست.

ها؟

مریمممممم نیم ساعت دیگه موزیک ویدیوی هیسونگ میاد؟ 😭😭😭

انون ادیتور ما عاشقت هستیم

https://t.me/cytir/3240 و ا ی . انون هرروز یه اتک جدید میزنی خدا حفظت کنه خیلی خوشگله

https://t.me/cytir/3240 وای چقدر خوشحال شدم دقیقا هیسونگ همون جوریه که فکر میکردم:)

آنون وای چه قشنگه؟🫢

sticker.webp0.16 KB

خیلی نازه

معلومههههه

https://t.me/cytir/3241 :(((( وای ارههههههه خوشت اومدشششششششششششش ؟! :((((((((((

چقدر موزیکش هیسونگ کدده جدی می‌میرم

انون هیسونگ ورژنشم زدههپبسخسمسمس

:((((

بچه‌ها بچه‌ها بیدار شید بچه‌ها

خب پاک کنم دیگه

وای مردم

نهههوثخسپسخسپم