ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
555
المشتركون
+624 ساعات
+497 أيام
+5530 أيام
أرشيف المشاركات
و من میتونم حتی مثل جی باشم که احساساتش رو یک مدت طولانی راز نگه داشته و شجاعتش رو جمع کرده تا یک حرکت بزنه ؟! و حتی میتونم نیکی باشم که با همه حرف میزنه و شیرین زبونی میکنه و از سینگلی رنج می‌بره و دارای یک هیومر مختص خودش هست باشم که مردم ممکنه فکر کنن مغزم رو فرستادم سمت باسنم یا حتی میتونم سونگهون باشم که کلی درد و غم رو توی خودم ریختم و حاضر نیستم به زبونشون بیارم و ترجیح میدم خودم تنهایی شکسته باشم یا میتونم سونو باشم که برای دوست هاش مثل مامان و بادیگارده طوری که ″ بچه ی من رو اذیت کردی ؟! جنازه ات رو میدم دستت ″ یا حتی میتونم یونجون باشم که از تحمل تمام این ها در کنار هم ، هم گاهی لذت میبره و گاهی احتیاج پیدا می‌کنه به قرص آرامبخش

نه بابا شاهکار چیه واقعاً اینجوری هم نیست

خجالتم. میدی.

https://t.me/cytir/3115 روانی بودن باعث میشه شاهکار خلق بشه 🛐🛐

:(((( خوشحالم کردییی منم عاشقتمم

واقعا ای‌یو تو خیلی متو هیجان زده میکنه و حوریه که همیشه دلم میخواد بخونمش و منتظرش باشم عاشقتم:(

منم همینطور انون منم همینطور بیا بغلم

وقتی به خودش می‌رسه کارهایی می‌کنه که واقعا خودشم انتظارشو نداره

بعداً می‌بینید

دقیقاً برای جونگوون هم همین اتفاق می‌افته

https://t.me/cytir/3111 https://t.me/cytir/3112 راستش من از همون اول هم ، هم طرف جیک بودم و هم هیسونگ چون جفتشون با توجه به شخصیتشون منطقی جلو میرفتن و منم یک بدبخت خدا زده ام که از چندگانگی بودن افکار و شخصیت ام رنج میبرم پس کاملا در عین حال که منطقی میرم جلو و قبل کاری کردن فکر میکنم و مغزم رو با اورتینک نابود کنم میتونم مثل هیسونگ بی منطق باشم و احساساتم رو اولویت بزارم و چیز های کوچیک رو برای خودم خیلی بزرگ کنم و این وسط من حتی جونگوون هم هستم چون میتونم خیلی جدی بهترین مشاور برای دوستام و غریبه ها بشم ولی مشکل اینه که نصیحت ها و بهترین راه حل هایی که دارم برای بقیه است نه خودم

آره به نظرم تحلیل کنین من به ذهنم بیاد اینا چی به هم بگن

https://t.me/cytir/3114 منظورت اینه که تحلیل شخصیت هیسونگ و جیک رو از دست بدم؟ نه ممنون به هیچ وجه✋🏻

من روانی‌ام بچه‌ها ممکنه چیزایی که می‌نویسم رو در لحظه پاک کنم پس جدی نگیرید

نه واقعاً خاص نیست بخواب

https://t.me/cytir/3095 انقدر چیز خاصی نبود که از خوابوپاشدم و نشستم ببینم چه اتفاقی داره میفته.

این که تو فکر می‌کنی جفتشونی برام جالبه الان

می‌دونی چیزی که جالبه چیه؟ اوایل ای‌یو که هیسونگ خیلی بیشتر درگیر بود و رابطه‌اش با جیک خیلی خراب بود بعضی‌ها می‌اومدن میگفتن ما هیسونگ رو درک می‌کنیم بعضی‌ها میگفتن نه ما همیشه توی روابطمون جیک بودیم هیسونگ باید بره خودشو بکشه

گاهی اوقات احساس میکنم هیسونگ و جیک رو از روی من درست کردی [ صرفا چون خیلی باهاشون همزاد پنداری میکنم و وجه اشتراک های زیادی توی اخلاق و رفتارشون دارم با خودم یعنی شبیهه کاش بتونم متوجه ی منظورم کنمت ]

:((( منم تورو دوست دارم