ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
536
المشتركون
+724 ساعات
+507 أيام
+5030 أيام
أرشيف المشاركات
قربونت بشم منننینصهسنسخسصم

دستاتو بوس کنمممممم خسته نباشی خاله ناز طلام

وای خاله انقدر زیاد بود عشق کردم

الهی. بمیرم.
الهی. بمیرم.

البته اگه یکی از ونتوس بیاد طبیعتاً لوین براش خیلی هم عجیب نیست :))

جیک بعد از این همه مدت هنوز به دیوانه‌ بودن این‌ها عادت نکرده

نیکی آلفا

جیک عزیزم عادت میکنی عادیه
جیک عزیزم عادت میکنی عادیه

اکانتششش وای زمینو دارم گاز میزنم
اکانتششش وای زمینو دارم گاز میزنم

ما همه نیکی رو می‌خوایم چطوری یک نفر الان رفته توی صف میناج

نیکی میناجو ول کرد پس دیگه منو میناج رسما کاپلیم
نیکی میناجو ول کرد پس دیگه منو میناج رسما کاپلیم

خدا سر پدر سونگهون هم نیاره

خیلی گناه داره بچه‌ها جی بودن اصلا اصلا اتفاق جالبی نیست

آقا بمیرم دلم برای جی سوخت یکم

جای حساس تموم شد الان عقلمو از دست میدم.

سونگهون آره یا نه.

https://t.me/cytir/3409?single یاخدا سونگهون چی نه الان میمیرم

وای نیکی آخراش خفه شدممممششوشگشنشن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

قطعا یدور دیگه این پارتو می‌خونم چون وا چرا انقدر خوب بود؟؟؟؟ 2()#(#=@)$)#8@82

وای نه.