ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
559
المشتركون
+1224 ساعات
+607 أيام
+6730 أيام
أرشيف المشاركات
نه جدی یک لحظه بهش فکر کنید؟ همه چیزه اون اتفاق خیلی طنزه

بچه‌ها بخدا خوابم تایپ کردنو فراموش کردم.

دلم خواست برم توی اون سوپراپلیکیشن فوق‌العاده یک بار دیگه پیام‌هامون رو بخونم

تجربه شخصیم می‌گه اون شخص دلت براش تنگ نشده

سلام منم دلم برای اون شخص تنگ شده💔

تورو خیلی دوست دارم انون، دلیلشم به خودم مربوطه

فکر کردی خودمون می‌تونستیم توضیحش بدیم؟

موافقم واقعاً

https://t.me/cytir/2874 ولی خوشمزست!

'ببین چیکار می‌کنی حنانه لفت داد' منه از همه جا بی‌خبر

انون باور کن که داری اشتباه می‌گیری

اگر می‌فهمید بهتون می‌خندید قطعاً

https://t.me/cytir/2877 آره آره غصه نخور :((

مامانم همش بهم می‌گفت 'چرا حنانه و مریم دارن دعوا می‌کنن؟' و من حتی نمی‌تونستم چطوری دلیلش رو باید براش توضیح بدم

نحوه عشق ورزیدنمه عزیزم

دقیقاً.

مهمونی بودم و کل خانواده‌ی ما فهمیدن شما دوتا دارید دعوا می‌کنید

"حتی مامانم رو هم ناراحت کردید"

:)

نتونستم تحمل کنم اومدم با اون اکانتم ببینم چی می‌گید