ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
546
المشتركون
+624 ساعات
+497 أيام
+5530 أيام
أرشيف المشاركات
https://t.me/cytir/3201 میدونم انون نیستی اسمت رو نمیدونم برا همین گفتم انون

منم. همینطور.

:))

من رو یاد اکسم میندازه اه. https://t.me/cytir/3163

نمی‌دونم واقعاً چرا؟

میشه میناج دوستتو ببینم؟

قهقهه زدممویسمسوسمس

من لالا کنم روی پاهات

شوخی نکن 😭😭😭😭😭😭😭

از بعد از اسکرین هرشب یک بالشت می‌ذارم زیر سرم یکی دیگه رو می‌گیرم توی بغلم

کجای کارید بچها دوست من یجور شیفته ی میناج شده اسم عروسکشو گذاشته میناج. تازه هر ۱۰ ثانیه یبار میناج میناج میکنه (یبار گمش کرده بود میخواست خودکشی کنه)

چون برای منه

خیانت رو توجیه نکنید

https://t.me/cytir/3193 جیک خودی عه،حکم کودک داره

واقعاً چرا بین اینهمه آدم تورو به عنوان دوستم انتخاب کردم؟

تو هم انون؟ منم.

آفرین به نظرم آدم‌های واقعی رو رها کنید ارزش ندارن

https://t.me/cytir/3187 من یک بالش به تختم اضافه کردم تا فقط بتونم دوست دختر بالشتی داشته باشم (هنوز اسم نداره)

https://t.me/cytir/3182 سناریو های سه صبحیم درست دراومد؟؟ ایا این یک رویاست؟؟

آ ر ه