ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
532
المشتركون
+2524 ساعات
+437 أيام
+4330 أيام
أرشيف المشاركات
خیلی تلاش کردم که همینطور باشه و خیلی خوشحالم که اینجوری میبینیش

واقعیتش من اولین بار نفهمیدم چطوری یهویی وارد چنلت شدم، ولی الان وقتی به خودم میام می‌بینم برای چندمین بار دارم این آی‌یو رو می‌خونم و واقعاً عاشقشم. طوری که من دوساعت با برادرم میجنگم که خفه خون بگیره دوباره بگیرم کل چپتر هاشو بخونم😭😭😭 همه‌ی شخصیت‌ها توی یه دنیای واقعی‌ان که با مشکلات خودشون درگیرن، و همین درگیری‌هاشونه که باعث میشه انقدر واقعی و قابل لمس باشن و واقعا خوشم اومد. اون جمله‌ی تو همیشه وقتی انتظارش رو ندارم به عنوان یه نجات‌دهنده پیدات میشی، جیک واقعاً خیلی سنگین بود و خیلی توی ذهنم موند (هرچه زودتر فرنچ کیس لطفا🙏🏻🙏🏻🙏🏻) اینکه جیک تونست با حرف‌هاش هیسونگ رو برگردونه به خودش و دوباره کنار هم مچ بشن و با بقیه بازی رو جلو ببرن، تو دلم گفتم ایول بلاخره مچ شدن هیسونگ کنار جیک داره از اون فروپاشی‌های روانی رد میشه و واقعاً خوشحالم که یه نفر کنارش هست. یه وقتایی هم با خودم فکر می‌کنم چرا من هم همچین گروه دوستی‌ای ندارم، یا چرا هیچ‌وقت اون آدمی رو ندارم که اینقدر بی‌قید و شرط حواسم بهش باشه و حواسش بهم باشه چون واقعا منظورت چیه از جمله‌ی از یک خون و رگ و ریشه نیستیم، ولی خانواده‌ایم؟!؟! نیکی هم مثل همیشه با طنزش باعث میشه کل فضا سبک‌تر بشه و واقعاً شخصیتش فوق‌العاده‌ست حس می‌کنم ۴۰/۵۰ درصد دوباره خوندنم اینکه بشینم دوباره دیالوگ های نیکی رو بخونم و قهقهه بزنم. یونجون و بومگیو هم خیلی جالب بودن، مخصوصاً ری‌اکشن یونجون.. پیرمردمون جسور تر از این حرفاس.. سونو هم خیلی تحت فشار بود و به نظرم واقعاً نیاز داره یکی کنارش باشه و آرومش کنه نازی نازی. جونگوون هم حس می‌کنم یه چیزهایی نسبت به جی داره، ولی یا هنوز مطمئن نیست یا نمی‌خواد قبولش کنه یا حتی ازش می‌ترسه. گذشته‌ش هم خیلی برام کنجکاوی‌برانگیزه. هیسونگ و جیک هم که واضحاً خیلی به هم اهمیت میدن، حتی وقتی انکارش می‌کنن، باز هم معلومه. و سونگهون.. به نظرم یکی از پیچیده‌ترین و شکسته‌ترین‌هاست و واقعا درکش می‌کنم با وجود اینکه زیاد راجبش جزئیات نمیدونیم. فکر می‌کنم دوستی‌ش با هیسونگ براش خیلی مهم بوده، حتی اگر هنوز همه‌چیز روشن نباشه. ولی حس می‌کنم یه بار سنگین روی دوشش هست و هنوز کامل نمی‌دونیم چی شده. در کل دوست دارم هیسونگ و سونگهون بالاخره با هم حرف بزنن و همه‌چیز رو شفاف کنن، چون هر دوشون انگار نیاز دارن از این حالت دربیان. قربونت برم حتما ادامه بده:)))😭😭😭😭

چشم عزیزدلم

توروخدا چپتر بعدی زودتر خیلی ناز بود

حست خیلی بامزه‌ست ممنونم

چقدر نانانقپابنیوسخسمیخی

sticker.webp0.14 KB

حسم نسبت به این پارت

شما باهم بحث کنید من که در هر صورت کار خودمو می‌کنم بهتون هم لو نمی‌دم که اذیتم نکنید

اگر بخوای سونکیش کنی تمام این استریت دلقک بودن نیکی هدر میره به نظرم بعد از مکالمه عمیق سونسون خیلی کاپل خوبی ازشون در میاد

https://t.me/cytir/3530 سونسون بیشتر میاد واقعا:)))

https://t.me/cytir/3528 پونننننصد هزار و نود نه امتیاز مثبت برای انون

دیسلایک بزرگ

نیکی و ایروها.

هر جوری باشه من خوشحال میشم قشنگم

https://t.me/cytir/3511 اتفاقا حس میکنم نمیتونم خوب احساسم رو ابراز کنم:)

شب بیاید حرف می‌زنیم

https://t.me/cytir/3507 من آماده ی این بحث هستم واقعاً بستی.

باورم نمیشه یه نفر هنوز هیتر سونگهونه