ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
249
المشتركون
+424 ساعات
+357 أيام
+3530 أيام
أرشيف المشاركات
یچیز متفاوت بده

داش چه فرقی داره الان دوتاشون نظامین سناریو همونه تقریبا-

برا من نمیپره اینبار فرانکو و نیکلاس

اینجا هرکسی درخواستی بده میسازم پشت هم نمیسازم چون تجربه داشتم اینکارو کردم مزه فان پریدع

تروخدا بازم بساز

میشه خودتو بکشی؟

میشه حموم بری؟

میشه اه و ناله کنی انگار دارن میکننت؟

تروخدا

بازم بساز

وای😭

باو از اراجیف کیر تو کلاش بهتره

از همینجا از شبکه پویا معذرت خواهی میکنم

کجاش خوبه

عروسک خوشگل من بشین کنار دل من به این خوبی با اراجیف اون گوزو مقایسه نکن

رسالة صوتية01:17

یاد شعرای شبکه پویا افتادم

اممممم...تقریبا