ar
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

قناة بسيطة

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
208
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+17 أيام
+130 أيام
أرشيف المشاركات
فایننشال تایمز: دولت ترامپ به ایران اجازه دسترسی به ۶ میلیارد دلار از درآمدهای نفتی مسدود شده در قطر را می‌دهد تا کالاهای بشردوستانه و سایر کالاهای آمریکایی غیرتحریمی را طبق توافق ایالات متحده و ایران خریداری کند. این وجوه به صورت مرحله‌ای و به عنوان بخشی از بسته مشوق‌ها برای تضمین پایبندی ایران به یادداشت تفاهم و مذاکرات هسته‌ای آینده آزاد می‌شود.

والا تا جایی که دستش باز بود جوری دشمناشون رو با همین فرمون بگا دادن که از حرف اینکه ۲۵ سال دیگه اسراییل رو نابود میکنیم به این مرحله رسیدن که میگن دیدی سقوط نکردیم

بابا عجب مادرقحبه ای هستی تو ونس

پیام رهبر انقلاب دربارهٔ تفاهم پایان جنگ، خطاب به مردم ایران، تا ساعتی دیگر منتشر می‌شود

استعفای روبیو هم بده هم خوبه بدیش اینه تنها فرد عاقل از تیم ترامپ میره بیرون و در نتیجه شاهد نتایج فاجعه بار تری خواهیم بود خوبیش اینه میتونه خودش رو از فجایعی که توسط دولت ترامپ داره صورت میگیره رها کنه و اسمش پای اینکار ها نخوره

درست حس کردی پسر

رسما عقب نشینیه

اینا رو بیخیال کی به محور مقاومت میپیوندین؟

🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨

Repost from ILIA HASHEMI
دو نکته را عرض می‌کنم و بیشتر به آن نمی‌پردازم تا زمان آن برسد. ۱- مجتبی خامنه‌ای زنده است و جمهوری اسلامی عامدانه با مجموعه‌ای از تصمیم‌ها توانست به جامعه القا کند که او زنده نیست. دراصل شما تصور می‌کنید خودتان با هوشمندی و کنار هم قرار دادن رشته‌ای از اتفاقات متوجه شدید او کشته شده است، اما در حقیقت، حاکمیت هر لحظه به صورت غیرمستقیم شما را به سمت این نتیجه‌گیری هدایت می‌کند. تاکنون برایتان سوال نشده چطور سرویس‌های امنیتی جهان حتی یک مرتبه به احتمال مرگ او اشاره نکردند؟ یا اگر او کشته شده بود، مگر چقدر برای جمهوری اسلامی سخت بود تا در راستای مصلحت نظام یک فایل صوتی، عیناً با صدای او بسازد و منتشر کند؟ آن‌ها نیاز به این کار نداشتند زیرا ترجیح بر این است شایعات به حداکثر خود برسد و سپس مجتبی وارد بازی شود. علت نیاز جمهوری اسلامی به تشدید شایعات و این صبر طولانی را بعداً توضیح خواهم داد. ۲- قالیباف شخصیت اصلی مذاکرات نیست، او صرفاً مسئول موقت پروژه نجات نظام است. تصمیم‌ها و نوع پیشبردِ روند مذاکرات توسط اشخاصی دیگر انجام می‌شود که در این زمان، ریسک پذیرش پیامد عدم موفقیت این پروژه را ندارند تا بعداً به عنوان یک ننگ کنار اسم آن‌ها قرار نگیرد، زیرا در صورت سقوط نیز به دنبال حفظ یک جایگاه در ایرانِ پس از جمهوری اسلامی هستند. @iliaen

تنها چیزی عجیب این وسط همینه که عرازشه از توافقی به این شاهکاری ناراحتن

کصمغز قبل ۲۸ فوریه هم سالها وضعیت همین بود که بعد جنگ ۱۲ روزه هم خبری از پروژه هسته ای نبود

موندم قالیباف و عراقچی چرا ازادی قدس رو تو شروط آتش بس نگنجانده بودن احتمالا کم کاری کردن اینجا

Repost from L
دست خدا عیان شد رضا خان جوان شد؟

به درستی که رقابت ایالات متحده با شوروی - که با عنوان جنگ سرد شناخته می‌شد - نبردی جهانی بود. جنگ سرد اساساً نبردی برای جانشی
به درستی که رقابت ایالات متحده با شوروی - که با عنوان جنگ سرد شناخته می‌شد - نبردی جهانی بود. جنگ سرد اساساً نبردی برای جانشینی امپراطوری از هم پاشیده اروپا به عنوان قدرت جهانی بود. اگرچه هر دو طرف قدرت نظامی عظیمی داشتند، اما ایالات متحده برتری ذاتی بر حریف خود داشت. اتحاد جماهیر شوروی هم قوی بود، اما قدرتی محصور در خشکی بود. آمریکا هم وسعتی نزدیک به شوروی داشت، اما به راحتی به اقیانوس‌های جهان دسترسی داشت. شوروی نمی‌توانست آمریکا را محاصره کند، در حالی که ایالات متحده به طور قطع می‌توانست رقیب خود را به محاصره درآورد. و استراتژی ایالات متحده هم این بود: محاصره شوروی و از این طریق از پای در آوردن آن. آمریکا از دماغه شمالی نروژ تا ترکیه تا جزایر آلسکا، کمربندی از کشورهای هم پیمان خود که همگی با جماهیر شوروی هم مرز بودند ایجاد کرده بود - این کمربند بعد از ۱۹۷۰ چین را هم شامل می‌شد. شوروی در هر نقطه‌ای که بندرگاهی داشت، خود را محصور در جغرافیا و نیروی دریایی ایالات متحده می‌دید. https://t.me/+UYwidpkVLgs5NTg0

۷ دقیقه مصاحبه ونس رو ترجمه میکنه معمار تفاهم موقت صرفا آتش بس ۶۰ روز قراره تمدید شه قراره بعدشم اسراییل رو کم‌نگیرید

اول باید بگم کص ننه عرزشی لعنت بر مصدق لعنت بر گاندی لعنت بر ترامپ عمویم بایدن زنده بریتانیا زنده باد آمریکا جانم فدای آمریکا کیر تو این آب و خاک

امید جان حواست باشه

ارباب ترامپ گفت تحلیل دوزاری ببینم آتش بس رو بیشتر ادامه میدم

این بود کمک عموهای اوکراینی تون؟؟؟ دیدید میخوان زیر ساخت های کشورمون رو بزنن