ar
Feedback
🅰️

🅰️

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
208
المشتركون
+124 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+730 أيام
أرشيف المشاركات
photo content

هیچ‌وقت از رفتن و حذف آدما ناراحت نشدم اگه قرار بود برام خوب باشن حذف نمیشدن و اگه می‌خواستن بمونن راهشو بلد بودن.

Repost from N/a
از این راضیم که خیلی از ادما دیگه تو زندگیم نیستن، زندگیم دارع رو روال پیش میره و از اون حال فساد بودنم دارم میام بیرون ممنونم که رفتین ای کاش زودتر صیکتونو میزدین❤️.

Repost from N/a
موش فاظلاب از پاکیزگیش تعریف میکرد مگسا براش دست میزدن حکایت خیلیاس..

کجا میخای برگردی خوشگلم؟من خودمم از اونجا رفتم🤷🏻‍♀️

Repost from Editologist11
Code:426

امسالم سال شناخت حرومزاده ها بود!

واسه دیواری که خراب کردم شاید تا آخر عمر غمگین بمانم؛ ولی با آجر لق کنار نمیام.

ادم قدر نشناش جاش تو زندگی من نیست حالا هرکی میخاد باشه دوست،آشنا،رفیق.

چشمم💋🫠

دخترم وقت خودتو هدر نده بخاطرشون ولشون کن بزار هرغلطی خواستن انجام بدن ب یه ورت🫂💖

مثلا ب هرچی ک نمیتونست برسه میگفت بخاطر فلانی این کارو نکردم😆✨

عزیزم حسودی نداره که! یه سری چیزارو هم تو داری و من ندارم، مثلا عقده💋

ولی قبلا:)))😭😭✨

رسالة فيديو00:03

Repost from 🅰️
رسالة فيديو00:10

رسالة فيديو00:07

رسالة فيديو00:05

رسالة فيديو00:02

رسالة فيديو00:02