ar
Feedback
Aɾιҽʂ

Aɾιҽʂ

الذهاب إلى القناة على Telegram

Romi/17/intp

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
310
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+1127 أيام
+9730 أيام
أرشيف المشاركات
امروز خیلی boring بود

باشه دیگه پی ام نمیدم

sticker.webp0.24 KB

چون چایی اماده نیست

البته اگه ترد هم بود نمیخوردم

مثلا اینکه چرا بجای اون بیسکوییت نارگیلی روی میز ، بیسکوییت نمکی ترد نیست

از همه چی ناراضیم

کلا میدونین

تمام سناریو هایی که "اگر ایران نبودم چی میشد" رو اگه بچینم کنار هم بازم یه فردیم که ناراضی از دنیا میرم

انقد خوش میگذشت که خوشی میزد زیر دلم و در اخر خودکشی میکردم

یا حتی اگر شانسم میاوردم و تو یه کشور اروپایی زندگی میکردم

اگرم یه کشور دیگه به دنیا میومدم،کشوره یا کره شمالی بود یا هند

کلا شانس ندارم

اولین چیزم که استارتشو زد این بود که دارم توی ایران زندگی میکنم

چون من توی این زندگی اون چیزی که میخوام نبودم

میترسم نباشه اون زندگی بعدی

داشتم میگفتم

Repost from N/a
🥂این سری دعوتنامه‌ای در کار نیست به جاش شما با فور کردن این پیامه شهردار این اجازه میدین که بر اساس وایبه چنلتون به سریال کیدراما و شخصیت اصلیش تشبیهتون کنم و دیالوگه خودتون اگر جای شخصیت بودین رو بگم.
پرایوت شیر نکنید لطفا
لیمیت : هروقت خط زدم

اگه زندگی بعدی نباشه چی؟

هر اتفاقی میوفته من میگم زندگی بعدی جبران میکنم