ar
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

الذهاب إلى القناة على Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
250
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»
+1
پرسید: «دنبال چه می‌گردی؟» گفت: «دنبال خودم.»

این پیام + پست موردعلاقه‌تون از ١٦ ژوئن رو فوروارد کنید چنلتون؛ من هم جدید‌ترین پست‌تون رو اینجا فوروارد می‌کنم و به چنلتون نمره می‌دم.

چالش این پیام+ پست موردعلاقتون از اینجارو فوروارد کنید من هم یه نامه از طرف خودم برای شما می‌نویسم✨🦋 جوین شی خوشحال میشم:) لطفا چنل‌تون پرایوت نباشه

11:11

Repost from sad but true
این پیام رو فوروارد کنید تا بگم چنلتون وایب چه آهنگی میده.

گاهی روزایی هستن که حالمون گرفته میشه ولی میگذره:)... فقط باید دوباره بلند شیم خودمونو نجات بدیم❤️✨

فقط سخته برام که از خودم بگم...

نه اینکه بخوام خودمو قوی نشون بدم

چه تصویر قشنگی🤍 آره هستم ولی نه همیشه... البته اگه هم حالم بد باشه بازم همونجوری پیش دیگران سعی میکنم شاد باشم

من همیشه فکر میکنم یه دختر شاد و پرانرژی هستی😭

الانم تعجب می‌کنم چطور گفتم

راستش خیلی پیش نمیاد بگم حالم بده

نمی‌دونم خیلی دلگیر شدم ولی الان بهترم🤍

وا چرااا

منم امروز اصلا خوب نبودم

نمی‌دونم چی بهت بگم ولی درکت میکنم...

راستش دیگه هیچی حالم خوب نمیکنه

چقدر مهربونی:)

چیزی که حالمو خوب میکنه خوشحالی خانواده و دوستام