ar
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
584
المشتركون
-224 ساعات
-137 أيام
-5030 أيام
أرشيف المشاركات
توروخدا نههه😭😭😭😭

بیا بکشیم اشکال نداره 😂

ببین اونی که گفت دو نفر متفاوت من نبودمااااا تف تو دهنت اگه فکر کنی من بودم گلم میکشی واقعا نمیتونم باهات رفیق شم اسرار نکن. اه اصلا چرا تا ۱۲۰ سال آینده رو برای شیر و خر تجسم کردم💔💔💔

تو ترکم ولمکن

بیا گل بکشیم

همین الانم تو ترک گلم🤣🤣

هیی

من قرار بود ببرمت آسایشگاه کمپ ترک کنی موادو💔💔(۱۰ سال دیگه معتاد تریاک میشی)

ولی ما دونفر متفاوت بودیم

خودت برو جهنم

خر خودتب

من چرا خر بسم

من فشت دادم این حرفت از صدتا فش بدتر بود

عاقبت پین برداشتی فحشم دادی جدی دیگه رفیقت نمیسم ما قرار بود یه انیمیشن بسازیم خر و شیر که تو خره ای من شیره دور دنیا بگردیم اولین رفیقایی بشیم که میرن ماه مریخ رو فتح کنیم بعد هم با هم با یک سیارک ۲۲۰۱ تصادف کنیم بمیریم تو بهشت هم نباشیم بریم جهنم یکیمون بهشت(من بهشت) بعد من از خدا عفوت بخوام بیارمت جهنم هوراااااا

گفتم حرف بزنید

sticker.webp0.19 KB

دیگه بیا برو تو کون بدخام

چرا برداشتی دختر خانم😭😭😭😭

فردا گپ میزنمم

باج