We all need a William
الذهاب إلى القناة على Telegram
280
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+67 أيام
+3130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
✦ #SaintSinners Chapter 13
«تو سرمایهگذاری بزرگی بودی که شکست خورد. میدونی پووین... تو بزرگترین قانون ما رو نمیدونی. البته، بهت حق میدم. پدرت نمیخواست تا وقتی بزرگ نشدی تو رو درگیر این چیزها کنه. اما الان وقتشه بدونی که هرکسی پاش رو توی این عمارت میذاره، تا زمانی که با مرگ مواجه بشه، به من خدمت میکنه. تو هم از این قانون مستثنی نبودی؛ هیچوقت اجازه نداشتی این همه سال از من فاصله بگیری. خوششانس بودی که کسی مثل ناراویت رو داشتی.»“Show me what you've lost and why you're always taking it slow, show me what wounds you've got, show me love”
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
