ar
Feedback
We all need a William

We all need a William

الذهاب إلى القناة على Telegram

Contact with me; @ExtraCreambot

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
280
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+67 أيام
+3130 أيام
أرشيف المشاركات
نمی‌دونم چرا ولی دلم میخواد ری اکت هارو ببندم

من و دوست دختر تو آینه او

Repost from N/a
+1
𝘮𝘺 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭 𓏲🪽˚. ˖ . ݁

دوتا دیگه پرنده مهاجر به این بدین:)

اینم پرنده مهاجرش رو بیست کنید

پرنده مهاجرش رو ۱۰ کنید

there’s something about this photo ♡
there’s something about this photo ♡

پرنده مهاجر بیشتر

ری اکت هاشو ببشتر کنید

عرق روی پیشونیش هم میبینم حدس مبزنم هوا خبلی گرم بوده
عرق روی پیشونیش هم میبینم حدس مبزنم هوا خبلی گرم بوده

It’s so good that i have to watch the 2160p for it.

Repost from N/a
🕯️ ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌Ticket to Heaven Ep4.persub  𝇃𝇂  2160

#𝖫𝗈𝗏𝖾𝖸𝗈𝗎𝖳𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝖲𝗈𝗅𝖺𝗋 (🍓) #𝖲𝗍𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋

#𝖫𝗈𝗏𝖾𝖸𝗈𝗎𝖳𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝖯𝗈𝖻𝗆𝖾𝗄 (🕯️) #𝖲𝗍𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋

Repost from N/a
ᡴꪫ‌ ‌stargazing part ⁸ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Repost from N/a
‌ ‌‌ ‌✦ #SaintSinners Chapter 13
‌‌«تو سرمایه‌گذاری‌ بزرگی بودی که شکست خورد. می‌دونی پووین... تو بزرگ‌ترین قانون ما رو نمی‌دونی. البته، بهت حق می‌دم. پدرت نمی‌خواست تا وقتی بزرگ نشدی تو رو درگیر این چیزها کنه. اما الان وقتشه بدونی که هرکسی پاش رو توی این عمارت می‌ذاره، تا زمانی که با مرگ مواجه بشه، به من خدمت می‌کنه. تو هم از این قانون مستثنی نبودی؛ هیچ‌وقت اجازه نداشتی این همه سال از من فاصله بگیری. خوش‌شانس بودی که کسی مثل ناراویت رو داشتی.»
Show me what you've lost and why you're always taking it slow, show me what wounds you've got, show me love