ar
Feedback
𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇

الذهاب إلى القناة على Telegram

𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
279
المشتركون
-424 ساعات
+497 أيام
+7130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
دو نفرم بیان اینور

چنل پك رندوم زدم اگه دوجت داشتید بیاید، پکاي بامزه میذارم ☝️🏽
- https://t.me/madvmp

ما که هستیم شما برید

Repost from N/a
۶تا دیوا که لیو ندن الکی بیان

‌          ˓ ‌ ‌𝗆𝖺 𝗅ı𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗉𝖾𝖺𝖼𝗁𝗒 𝗉𝖾𝖺𝖼𝗁𝗒  ‌ ‌🤩🍑   ᵎ                                             ‌   ོ⁩

فینالی این اکانت 😭😭

Repost from N/a
۱۵ نفر دیگه ۱۰۰ تایی میشیم 😝

انجینا اینجارو دوستندارن؟

چرا جدیدا افرادی با اکانت وایب انهایپن لفت میدن

Repost from N/a

Repost from N/a
‌ ‌‌girl' s イチゴ # 5 ver.rei naion.🦋.

اینا همون خیلیا بودن که بهشون برخورد

بچها برید پیشش

Repost from N/a
یکی دیگه هم لفت داد دو نفر دیگه هم لفت بدن عالیه رند میشه

خیلیا غلط کردن😡😡ما خوشمون میادش

Repost from N/a
خیلیا انون میگن زیاد حرف میزنم

با قیمت دلار بالا پایین میشه

قبلا اینقدر بود
قبلا اینقدر بود

چندماه؟

وای بچها چیزهه اون بچهه بودش که بچه داداش چانگبین بودش توی آغوش گمشده الان می‌تونه با ملودی دوست بشه چون دختر عمو میشن باهم لیلیلی