𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏ı𝗌ı𝗈𝗇
الذهاب إلى القناة على Telegram
𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗎𝗇𝗇𝖾𝗅 𝗏𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
279
المشتركون
-424 ساعات
+497 أيام
+7130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from ㅤ🆙 spıder boy ( D-02 )ㅤ
چنل پك رندوم زدم اگه دوجت داشتید بیاید، پکاي بامزه میذارم ☝️🏽
- https://t.me/madvmp
وای بچها چیزهه اون بچهه بودش که بچه داداش چانگبین بودش توی آغوش گمشده الان میتونه با ملودی دوست بشه چون دختر عمو میشن باهم لیلیلی
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
