ar
Feedback
N"🧚‍♀️

N"🧚‍♀️

قناة بسيطة

https://t.me/iRoChatBot?start=sec-iggchddfaj

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
622
المشتركون
-1824 ساعات
-947 أيام
-9430 أيام
أرشيف المشاركات
و ما زندگی‌مان با غم آمیخته شد، فراموش کردیم می‌توانستیم شاد باشیم.

‏چه امروز بمیرم چه چندین سال دیگه هموطن بودن با شما بزرگترین افتخار منه.

Fxxkin Distance - Hoomaan, Ashkan Kagan.mp38.47 MB

اما عزیز من،زندگی کردن در این سر زمین از شلیک به خود،شهامت بیشتری می‌طلبد.

نه مرگ آنقدر تلخ است،نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد...

photo content

photo content

زخمام خوب نمیشن چون بانمکم

چیزهای زیادی برایت نوشتم؛ اما آنچه هرگز در کلماتم جا نشد،دلتنگی بود.

Big Shaggy - Iran Tasliat Musics-Fa.mp35.16 MB

دل رُبایانه دگر بر سرِ ناز آمده‌ای از دلِ ما چه به جا مانده که باز آمده‌ای؟

عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز بی‌تفاوت بودنت هر لحظه آبم می‌کند

‌ ‌ ‌ ‌آسمان‌ِ چشم‌او ،‌ آیینه‌ی‌ کیست؟  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

temp_1704329948.mp35.95 MB

دیگه اونقدر کنار اومدم، که در حال از کنار رفتنم.

من پریشان تر از آنم، که تو می پنداری.

Man Halam Khoob Nemishe - HesamTiem.mp310.63 MB

مرگ در خانه‌ی دل من نشسته است،بی‌آنکه جانم را تسخیر کند.