רפאל חיון - בטחון שדה
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 318
المشتركون
+124 ساعات
+707 أيام
+18930 أيام
أرشيف المشاركات
איראן - ארה"ב - ישראל - לבנון | מקורות איראניים מפקיסטן מאשרים, כי המשא ומתן לא יתחיל אלא אם לבנון תהיה כלולה בהפסקת האש.
✏️לבנון - ישראל | ערוץ אל-חדת' הסעודי מדווח ממקורותיו כי לאחר מאמצים ולחצים בינלאומיים רבים.
ייתכן כי תוכרז מחר הפסקת אש בין ישראל ולבנון.
הפסקת האש מחר (אם אכן תתקיים) היא מחווה של רצון טוב לפני המו"מ שצפוי להתקיים ביום שלישי הקרוב 14.04.26.
בעקבות האירועים האחרונים והסחיטות מצד איראן במיצרי הורמוז - בישראל מעריכים כי טראמפ עשוי לבחון מחדש את מדיניותו הנוכחית, עד כדי ביטול הפסקת האש ושיחות המשא ומתן, ובכך לאפשר חזרה למהלכים התקפיים נגד איראן.
טראמפ בציוץ ברשת החברתית שלו Truth:
האיראנים לא מבינים שאין להם קלפים, מלבד סחיטה קצרת טווח של העולם באמצעות שימוש בנתיבי מים בינלאומיים. הסיבה היחידה שהם עדיין קיימים היום היא כדי לנהל משא ומתן.
הנשיא דונלד ג'יי. טראמפ.
הבית הלבן: משלחת בדרכה לפקיסטן כוללת בכירים מהמטה לביטחון לאומי, הפנטגון ומשרד החוץ. הנשיא טראמפ אופטימי לגבי אפשרות להגיע להסכם שיוביל לשלום במזרח התיכון, אך יקבל רק הסכם שיציב את אמריקה בראש סדר העדיפויות.
וושינגטון פוסט על פי מקורות: המשלחת האמריקאית מתכוונת לבקש שחרור אמריקאים עצורים באיראן כחלק ממשא ומתן לסיום המלחמה.
תימן | הודעה רשמית של הפגנות המונים של החות'ים בתימן:
אנו מדגישים את עמדותינו הקבועות והעקרוניות כלפי העם הפלסטיני, מסגד אל־אקצא וסוגיות האומה.
אנו מדגישים את הצורך לבסס את משוואת ההרתעה, את אחדות הזירות, להפיל את משוואת הפגיעה והפירוק של האומה ולדחות את יישום תוכנית "ישראל הגדולה".
אנו מברכים את העם האיראני, הנהגתו, כוחותיו המזוינים, עמי ציר הג'יהאד וההתנגדות וכל האומה על הניצחון הגדול.
אנו מברכים את מנהיג המהפכה, כוחותינו המזוינים ועמנו על הניצחון הגדול ומניעת השימוש בים האדום על ידי האויבים לצורך תוקפנות.
אנו מדגישים ללבנון ולפלסטין שאנו עמם ולצדם בסבב זה ובכל סבב עתידי, וזהו מחויבות מוסרית, עקרונית ודתית.
אנו מדגישים כי עינינו נשואות תמיד למסגד אל־אקצא, מחויבותנו כלפיו קבועה ולא תשתנה, ושחרורו קרוב ובא בעזרת אללה.
איראן | בכיר ביטחוני במשמרות המהפכה באיראן: רק בגלל הלחץ של איראן, המשטר הציוני הוכרח להפסיק את ההתקפות על ביירות (בירת לבנון).
איראן איימה שאם ההתקפות של המשטר הציוני על ביירות לא יופסקו, לא תשתתף במשא ומתן באסלאמאבאד.
איראן | פיקוד יחידת הכטב"מים בכוח האוויר והחלל של משמרות המהפכה:
אנו מרגיעים את עמנו כי חייליכם מבצעים את משימותיהם בנחישות פלדה ועוקבים אחר האויב.
במקביל לנוכחות עמנו בכיכרות אנו מדגישים כי חייליכם מוכנים לפקודה כדי להשפיל עוד יותר את האויב.
איראן | מפקדת חאתם אל־אנביאא:
בהתאם להודעת מנהיג המהפכה האסלאמית אנו מדגישים כי כוחותינו עדיין בכוננות מרבית והידיים על ההדק.
למנהיגי ארה"ב והישות הציונית אין זכות לאיים על העם האיראני ועל חזית ההתנגדות האסלאמית הבלתי מנוצחת.
מוטב לטראמפ ולנתניהו לסקור את תבוסתם ולא לאיים על העם האיראני, לוחמי הכוחות המזוינים וחזית ההתנגדות.
כוחותינו, באמצעות נשק, ציוד וטכנולוגיות מתקדמות, הצליחו לאתגר את צבאות ארה"ב והישות הציונית ולהנחיל להם תבוסה.
נעביר את ניהול מיצרי הורמוז לרמה חדשה ונשמור על היוזמה בשליטה במצר ולא נוותר על זכויותינו הלגיטימיות.
אם יימשכו תקיפות האויב נגד חיזבאללה והעם הלבנוני ובמיוחד הדאחיה, נגיב בתגובה מכרעת וכואבת.
איראן: הכוחות המזוינים של איראן נמצאים בכוננות מלאה בשל הפרות ההתחייבות החוזרות של האויבים האמריקאים והציוניים.
מפקדת חאתם אל־אנביאא המרכזית:
בהתאם להנחיות מנהיג המהפכה והמפקד העליון, אנו מודיעים כי בשל הפרות ההתחייבות החוזרות של האויבים האמריקאים והציוניים, הכוחות המזוינים של איראן נמצאים בכוננות מלאה כפי שהיו במהלך "המלחמה השלישית" ו־40 ימי הלחימה האסימטרית, וידיהם על ההדק.
מנהיגי ארה"ב והמשטר הציוני ומפקדיהם המובסים אינם רשאים לאיים על העם האיראני ועל חזית ההתנגדות.
טראמפ ונתניהו צריכים לשוב ולזכור את תבוסתם במלחמה בת 40 הימים מול תקיפות לוחמי האסלאם, ולא לאיים על איראן ועל כוחות ההתנגדות.
האויבים צריכים לזכור כי הכוחות המזוינים של איראן, בגיבוי הציבור ובהנהגת המנהיג העליון, ובשימוש באמצעי לחימה וטכנולוגיות מתקדמות מקומיות, אתגרו את הצבאות של ארה"ב והמשטר הציוני והביאו לתבוסתם.
כפי שנאמר על ידי המנהיג, התוקפים לא יישארו ללא תגובה, וניהול מצר הורמוז ייכנס לשלב חדש תוך שמירה על היוזמה לשליטה בו.
בשל אחדות ציר ההתנגדות, אם יימשכו התקיפות נגד חיזבאללה והעם בלבנון, במיוחד בדאחיה, תינתן תגובה קשה וכואבת.
אנו קוראים לעם האיראני להיזהר מניסיונות פילוג של האויבים ולשמור על נוכחות מאוחדת ואמיצה בזירה וברחובות.
השייח' נעים קאסם לעם הלבנוני:
זמן הוויתורים החינמיים הסתיים.
מזכ"ל חיזבאללה אמר במסר לתושבי לבנון.
האויב הישראלי הובס בשדה הקרב מול גיבורי ההתנגדות ולא הצליח לפתוח במתקפה קרקעית כפי שהכריז פעמים רבות.
האויב שינה שוב ושוב את יעדיו, לעיתים דרש להגיע לנהר הליטאני ולעיתים ביקש התקדמות מוגבלת.
האויב הופתע משיטות ההתנגדות, מהגמישות של הלוחמים ומהיכולת ההגנתית שלהם.
לעולם לא נקבל חזרה למצב הקודם, ואני קורא לאחראים להימנע ממתן ויתורים חד־צדדיים.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
